Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow meiden super spannend, de laatste dagen op het martelbankje....

@zh bevallen als het nog sneller dan de eerste gaat ligt de kleine aan de snelweg. Want het ziekenhuis hier 3 min vandaan hebben ze dicht gegooid voor bevalling en volgend ziekenhuis os 30 min rijden als het mee.zit, als het tegen zit 45 min. Met een beetje pech is het kind er al. Wij moeten op het moment zelf beslissen of we gaan of niet. Mijn vk rijdt er 8 minuten op. Ik weet dat de kleine een uur na vliezen breken geboren is. En nog geen 2,5 uur vanaf de eerste wee die ik niet herkende, want alles werd uit mn lichaam gegooid of ik voedselvergiftiging of buikgriep van 2 kanten had. Dus ik zat ergens anders met mn gedachte dan dat de bevalling begonnen was....
    Toen mijn man op een helder idee kwam te timen 15 minuten later bleken de weeën om de 45 a 60 sec te zijn....

2. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Heftig en spannend Meijtje. Ga op het moment op je gevoel af.

@ de meiden op het martelbankje heel veel succes!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jori even heftig, maar het was dan ook zo over :)

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    En Kacheltje, heb je je in weten te houden vanmorgen????
    Ik voel me eigenlijk net als alle andere rondes dus ga ervan uit dat t niet zo is. Natuurlijk kan t zijn dat niks bijz. voelen dan ook weer niks hoeft te betekenen maar we zien t wel. Houd t nog wel even vol. Wil woensdag testen dus dat duurt nog ff.
    Temp 37.2 dus dat zit gelegd snor.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik heb me kunnen inhouden, hopelijk morgen ook!
    Enige wat ik voel is extreme vermoeidheid en dat heb ik de andere keren ook gehad toen ik zwanger was. Maar aan de andere kant denk ik dat ik het gewoon te graag wil...We wachten af!

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de moed alweer een beetje opgegeven. .. afscheiding wordt al wat donkerder.
    Maandag ga ik gyn bellen voor een afspraak.

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ahhh nee mickey....

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Oh dat meen je niet....Shit!

9. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Oohh nee Mickey!!! Inderdaad maandag direct de gynaecoloog bellen!

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mickey zwaar balen :(

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik word denk ik ook ongesteld. Flinke krampen en hoofdpijn!

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopen van niet Kacheltje!!!!

Ik baal er flink van... had er juist (na lange tijd) weer een beetje hoop op. Maar ik ga gewoon morgen afspraak maken en dan zien we wel weer verder.
    Gisteren te horen gekregen dat er iemand uit de vriendengroep zwanger is. Tweede IVF poging... ik ben zo blij voor hen!!! Ze hadden het eigenlijk niet meer verwacht en dan toch. Wat kan je dan oprecht blij zijn zeg, is voor mij heel anders dan wanneer iemand zo ff zwanger raakt.

13. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja dat begrijp ik Mickey....Of zwanger maar het komt even niet uit...Of ongepland!
    Ben je intussen ongi geworden of alleen donkerder slijm ?

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Paar spannende dagen voor ons allen hier!

@mickey, hopelijk blijft je ongi weg. Was jou NOD niet pas een heel stuk later?

@kacheltje: goed bezig met het niet testen!! Vandaag ook in weten te houden?? Tja hoofdpijn en krampen kan hoeft natuurlijk niet direct ongi te betekenen. Maar ja, jij kent je lichaam het beste. Ik krijg ook altijd hoofdpijn 1 dag voor ongi of op de dag zelf. Maar toen ik wel zwanger was, had ik ook hoofdpijn voor NOD dus ja, t zegt ook weer niks. Daarbij weet ik niet meer precies wat ik toen voelde aan vroege symptomen, heb ze wel opgeschreven maar kan me de voorstelling niet meer maken hoe t voelde. Had toen wel heel sterk het vermoeden dat t raak was, de test was toen alleen een bevestiging van mijn vermoeden. En dat was ronde 1.. Nu ronde 17...

Maar goed, ik ben nog redelijk relaxed voor mijn naderde NOD. Normaal loop ik tig keren naar de wc maar nu alleen als ik moet, haha. Eigenlijk ben ik best goed bezig mezelf niet gek te maken. Zit wel telkens in gedachten: ik hoop t zo, ik hoop t zo, ik hoop t zo.... En: wat als, wat als, wat als..

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik hoop het voor jullie allemaal!

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Spannend mamameisje! Morgen je NOD!
    Ik ga me proberen in te houden tot dinsdag. Ik heb dinsdag vrij en dan wil ik een testje wagen.
    Hier nog steeds extreme hoofdpijn. We wachten 'rustig ' af

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Vandaag je NOD mamameisje! Hoe voel je je ?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh meiden wat spannend....

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Mijn gevoel zegt dat ik ongesteld ga worden, vanavond of andere morgen. Heb lichte hoofdpijn en voel verder niks bijz. Temp was lager vanmorgen, 36.8. Action test gedaan en daar was niks op te zien. Ik weet t, t kan alle kanten nog op bij 10 dpo maar verwacht er niet veel van.

T liefst zou ik komende ronde al starten met IUI. Afspraak was maart 2015 maar ben t wachten zo beu en ben zo klaar met seks op vaste tijden. Durf alleen niet goed te bellen want ben bang dat ze nee gaan zeggen.

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik zou gewoon bellen
    En alsof t nog niet erg genoeg is
    Zeggen dat je er helemaal aan onderdoor gaat en je relatie ook....
    Dat je gewoon zooooo graag geholpen wilt worden!!
    Dat je er helemaal depri van word zo

Nee heb je ja kun je krijgen!

Deel Deze Pagina