Van de andere kant van de wereld

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mumuitaustralie, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    welkom simone, ik heb helaas geen tips voor je zoontje, mijn dochter is maandje jonger, maar nog niet zo beweegelijk. ze wil nog niet eens lopen enne met deze regen zit buiten spelen er ook niet in. ik wil ook zomer ;) . ik ben zelf nu bijna 14 week zwanger en het is hier zomer als ik moet bevallen. hopelijk is het een stuk koeler. hahaha. nog even volhouden meid en je hebt uk bij je. zet hem op.
    groeten Wietske

2. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Bedankt wietske!
    Geniet van je zwangerschap! Ik ga zo naar de dokter om te kijken wat de planning is.. Zit een beetje te twijfelen tussen 'laat maar komen vandaag'(als dat een optie is) of even tot na het weekend wachten want neef Henry wordt 1 en Brett wil nog met z'n vrienden vissen.. en het weekend is altijd wel lekker rustig en gezellig met ons gezinnetje...
    Dus misschien dat ik 't tot maandag wil laten zitten - gek hoor, wil het er zo graag uit - en dan toch twijfelen!
    Het is vandaag veeeels te rokerig buiten van alles bosbranden - dus het wordt een binnen-speel-dag, maar omdat ik naar het ziekenhuis en de dokter moet gaat Noah voor de morgen naar Grandma.. hij ligt nu in bed, dus zal Grandma even bellen om te kijken of ze hier kan komen!
    Een fijn weekend, en hopelijk tot gauw (met baby?)
    Groetjes!

Simone
    xXx

3. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Zo, de CTG weer achter de rug en de afspraak bij de dokter ook!
    Alles goed - paar weeen vandaag - gokje? wordt nix :D
    Voel me wel wat flauw en 'pas-niet-in-m'n-eigen-vel'idee.. beetje gek gevoel, maar vrees dat dat niet veel betekend. Het is alweer 38 graden hier! Het wordt waarschijnlijk een snik-hete dag! Twijfel tussen lekker boodschappen doen bij het vriesvak, en binnen zitten.. mmmh.. vriesvak is wel erg aanlokkelijk ;)

We hebben een datum geprikt! Komende maandag avond gaan we om 6 uur naar 't ziekenhuis voor eerste keer gel, dan zien we wel hoe het gaat! dinsdag de 16de hoort het dan echt geboren te zijn! Ben erg benieuwd :D mijn gok is dat als het vandaag niet gaat gebeuren we het dan pas dus 'krijgen'..
    Maaar, ik heb vanaf het begin de 11de gegokt, dus wie weet ;)

Groetjes!

Simone
    xXx

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    de 16e mooi dag, is mijn dochter precies 15 maand. in ieder geval fijn weekend, en dat het mag afkoelen, maar dat zal wel hopelose wens zijn. breng de zon maar hier heen. het stormt. brrrr. ik weet niet wat het is om overtijd te lopen. hoop dat ik nu de 37 week mag halen zodat ik thuis kan bevallen. mijn dochter is met 36.4 geboren. groetjes

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom en succes met de aankomende bevalling!

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O wat spannend! Zal je gok op de elfde uitkomen? denk dat je er niet ver naast zit met je gevoel. Ik denk aan je en ben natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het uiteindelijk allemaal loopt. En welke naam je hebt uitgezocht. Een voorspoedige bevalling toegewenst! :thumup:

Groetjes Daam

7. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Zat er flink naast :) het is hier alweer bijna middernacht (weet niet hoe ik het volgehouden heb) maar er gebeurt nog nix :)

Dus dinsdag wordt 't hem! (of haar)
    Laat het je weten!

Groetjes,

Simone
    xXx

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hou je in de gaten hoor! :D :D :D

groetjes Damiët (leuke naam ook hoor ;) )

9. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
  10. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Hai!
    Zei ik dat ik maandagavond ingeleid zou worden?
    wordt ik dus maandagmiddag gebeld om te horen dat 'oeps, er is een foutje geweest!" je kunt niet komen vandaag - je kunt pas morgenavond terecht!
    Dus ik helemaal van m'n kruk.. Voelde me even helemaal op de verkeerde plek van de wereld, maar daar zijn we gauw en tot mijn verbazing nuchter overheen gestapt - lekker uit eten geweest en vandaag gaan we zwemmen :) Dus we hebben een vrije dag extra erbij! Leuk, gezellig en prima hoor..
    We hebben straks wel een dure telefoonrekening van alle mensen die we belden om te zeggen dat ze nog even moeten wachten met nieuws!
    Maar dat gaat goed komen, met een beetje geluk hebben we woensdag (morgen voor ons) nieuws!
    Mijn zus houdt jullie (hopelijk) op de hoogte van hoe en wat!
    Groetjes, duim maar voor me!
    Simone
    xXx

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Owww... wat zou ik balen zeg... dus nog steeds spannend!
    Succes meis!

12. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik duim voor je, veel succes morgen, en ik hoop dat het geen zware bevalling word voor je.
    Groetjes Jolie

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nog even op de valreep: Veel succes!!!! [-o< [-o< [-o<

Ik denk aan je!
    Groetjes Damiët

14. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    (namens zus van 'mumuitaustralie')
    Op 6 Januari was het de 40-weken-later-dag maar 6 Januari ging vrolijk en erg warm voorbij..
    Na een probleemloze zwangerschap voor moeders en afgezien van regelmatige echo’s omdat baby niet zo groeien wilde.. (een weekend kerst en Grandma’s eten heeft ook dat weer opgelost – de laatste echo gaf aan dat ukkie mooi weer op het gemiddelde gewicht zat) ..is het dan toch weer gebeurt!
    Een klein wondertje is geboren..

Gisteren (17.01.07) is er een dochtertje geboren: Eyva Loren. Ze weegt 3.760 kg. Met moeder en dochter gaat het goed!

15. mannie26

mannie26 Bekend lid

13 dec 2006
    514
    0
    0
    Apeldoorn
    gefeliciteert met jullie dochter :)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen zeg! Ik wil alles weten van hoe het gegaan is en zo. Als je een beetje op de been bent, hoop ik dat je het op gaat schrijven zodat we allemaal mee kunnen genieten. Hoe vindt Noah het? :D

17. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    sorry was een foutje!Lekker begin :( haha

18. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Wat leuk om eens een verhaal te lezen vanaf de andere kant van de wereld. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Jullie hebben inderdaad een leuke naam bedacht.
    Groeten vanuit Vriezenveen ( Overijssel )
    :) :)

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Gefeliciteerd met jullie dochter, geniet er maar lekker van.

20. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Haai!
    Alles hier gaat goed! Mijn moeder was 'even' langs geweest - heerlijk! En Eyva doet alles prima!
    Had zelf borstontsteking vorige week en soms denk ik dat 't weer gaat komen, maar ik hou het goed in de gaten en ik voel me erg goed!
    Noah vind het allemaal maar nix hoewel hij door alle extra aandacht van mensen nog lekker door zeilt hoewel hij vanmorgen toch echt even een flinke frustratie-uitende-huil-bui had. Ik hoop dat ook dat bij trekt en we geven lekker de kiezen die doorkomen de schuld - zo!
    Brett is erg moe en voel me goed.
    Vrienden van m'n middelbare school (wat is dat lang geleden!) waren geweest die zijn op reis door Australie - wow!
    ben nog niet voor half elf naar bed gegaan hoewel we normaal om half tien zeker op 1 oor liggen! Kijken of we vanaf nu - nu alles weer 'normaal' is een routine kunnen regelen zodat ook wij weer 'op tijd' naar bed kunnen..
    Straks eerst alle matrassen opruimen en met Noah iets eten!

Zwembadje opzetten? 't Is heerlijk weer!

Hoe is het met de zwangeren en afwachtenden onder ons? Nog nieuws?
    En we zijn nog steeds erg blij dat Eyva een meisje was!
    Toen Eyva net geboren was keek ik op de klok en de wijzer stond precies op de 12.. hadden Brett en ik mooi afgesproken dat het eerste half uur het een 'Jens Ruben' zou worden, en als het het tweede half uur van het uur geboren zou zijn dan werd het een Flynn Yesper.. maar het was dus precies midden in - in blij dat 't een meid was! Eyva Loren was prima en hoefden we niet weer te 'beslissen'... ;)

Groetjes,

Simone
    xXx

Deel Deze Pagina