Van de andere kant van de wereld

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mumuitaustralie, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Je klinkt zo lekker positief, heerlijk om te lezen! Noah trekt vast wel bij, hij zal wel moeten, je kan Eyva moeilijk terugstoppen waar ze vandaan kwam. :) ;) :). Geniet ervan, het gaat allemaal zo snel!

Groetjes Damiƫt

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie dochtertje, gelukig is het met de naam helemaal goedgekomen.
    Geniet maar lekker met zijn viertjes.

Liefs, Bibu !

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Gefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van.

4. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Ik voel me ook erg positief! Alles gaat eigenlijk prima - behalve dat ik weer borstontsteking heb met flinke koorts en Noah is vandaag erg druilerig - het is ook weer 33 graden buiten en dus zitten we binnen 'vast'.. Hij zit nu in de fase dat hij doet wat juist niet mag - en het liefst terwijl ik net zit te voeden zodat hij het 'vrij uit' kan..

Eyva doet het nog steeds geweldig! Ze slaapt goed, drinkt goed, geeft soms een beetje over maar over het algemeen is ze helemaal geweldig!
    Ze krijgt nu van die puistjes op haar gezicht die zo zonde zijn voor zo'n mooi meisje.. Noah had die ook heeeeel erg - over zijn hele lijf voor een lange tijd - zo'n 4 maanden.. maar laten we hopen dat Eyva er gauw vanaf komt!

Ze groeit goed, is erg sterk en is nu telkens langer wakker als je haar bezig houdt - ze zit te staren naar gezichten en licht en dus vermaakt ze zich prima!

Vanavond heb ik het veels te heet (koorts) om te koken dus manlief is langs de Fish&Chips shop om eten te halen. Heb zelf nergens zin in dus hij mocht kiezen - lekker hoor, ik eet 1 patatje en dan heb ik weer genoeg gehad :)
    De cricket staat aan en dus hebben we een rustige avond voor de boeg - hoop ik zo ;)

Groetjes!

Simone
    xXx

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Fijn dat het allemaal zo lekker gaat.
    Geniet er maar lekker van met zijn viertjes.

Liefs, Bibu !

6. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
  7. malika74

malika74 Lid

1 feb 2007
    67
    0
    0
    van harte gefeliciteerd met je dochter.

heb net alles een beetje zitten lezen, geweldig en helemaal in australie heerlijk.

geniet van je gezinnetje.

liefs malika

8. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    zo, zit even het 'gezang'(geklaag) van m'n zoon aan te horen - ik ben even de weg kwijt met hem.
    Iemand een goede tip als je ukkie nog te klein is voor een 'naughty corner' waar je 'm laten moet als je denkt dat 'ie even flink te ver is gegaan?

M'n echtgenoot heeft even met een andere auto gezoent - dus die is een uur vandaan hier met zijn baas gestrand en een collega van hen is hen aan het halen - geen idee hoe laat hij thuis is en het is vandaag een graad of 38 buiten en binnen waarschijnlijk minimaal zo warm en ik kijk uit naar het moment dat Brett thuis is - dan gaan we mooi met z'n viertjes een ijsje halen bij het vriesvak in de supermarkt - doen we direct de wekelijkse boodschappen even :) Hartstikke mooi geregeld!

Ik ga even Noah uit z'n bed halen... Heb hem daar zo tijdelijk maar even geparkeerd in de hoop dat 'ie lekker wilde slapen (niet dus.)
    Eyva doet het nog steeds geweldig! Op het moment dat ik m'n borsten voel prikken van de melk hoor ik 'eh eh eh' (of wat voor geluidje de 'knowing people' daar aan willen geven) en ze is nu steeds iets langer wakker en slaapt nog steeds prima!
    Hartstikke goed!

Groetjes!

Simone
    xXx

9. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Zo. Ik ga zo de vaat doen maar wilde even updaten hier :) Noah is een kanjer al kan ik 'm soms wel achter de verf plakken (bij gebrek aan behang) en Eyva doet het enorm goed maar we hebben wel besloten de fop te gebruiken. Met Noah hebben we zo'n 5 maanden aangetobt met slecht slapen tot we de 'controled crying' technique toe gingen passen maar dat mag officieel pas van 6 maanden, dus daar is Eyva nog niet aan toe, dus de fop is al een hele zegen want hoewel ik het niet erg vind om met haar te knuffelen tot ze slaapt, tegen de tijd dat Noah wakker is is er weinig rust!
    Hoe gaat het bij jullie? Nog dingen die ik van jullie weten wil die je nog niet verteld hebt?

Liefs,

Simone
    xXx

10. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Ah, Hubbie gaat morgenochtend vissen, dus die zit op de bank z'n hengels te regelen - overal visdraad!
    Noah is heerlijk na een gezellig bad in bed gaan slapen - goed zo schatje - en Eyva ligt nu in bed - en is eindelijk wat gekalmeerd.. het is hier veels te warm om te slapen. Ze piept af en toe nog wel maar ze is nu meer stil als dat ze huilt.. Gelukkig.

Ik ga zo even lekker mijn hobby (kaarten maken met stempels) uitzoeken en opnieuw m'n kast inrichten - het is een zootje! en dan ga ik denk ik vroeg m'n bed in..
    how! kijk even naar de tijd - denk dat ik de kast maar tot morgen laat en 'laat' m'n bed in ga! Wat gaat de tijd hard! Eyva - slapen jij, mama wil naar bed :p

Liefs!

Simone
    xXx

Deel Deze Pagina