Hallo Het is nog vroeg,maar ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm met me voor geschiedenis van me vorige zwangerschap(HELPP-Syndroom). Maar wat moet er allemaal in het ziekenhuiskoffertje???Wat nemen jullie zoal mee??Handig weetjes of tips zijn welkom. Groetjes Sofia 1978
ff mn tel. erbij pakken heb daar een deel van mijn dont forget lijstje in staan: slippers ondergoed (van die hele grote) cosmetica haarspul tandenborstel schone kleren camera telefoon oplader geld (ook muntjes) labello tijdschriften sokken maxicosi babykleren sokken mutsje dekentje pamper baddoek papa: schone kleren iets om zich mee te vermaken geld
Hier zijn al meerdere topics over. Dit is de laatste: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/230135-allemaal-ziekenhuistas.html
Hier zit er in mijn ziekenhuis tas ( Voor poliklinische bevalling ) Ruim shirt voor mij Spagetti topje Trainingsbroek 2 paar sokken 2 grote onderbroeken Deo, haarborstel, tandenborstel Overhemd voor mn man Deo voor mn man 2 setjes babykleertjes; broekje, longsleeve, rompertje, sokjes mutsje en 1 dik vest dun babydekentje Slaapzak voor in de maxi cosi Paspoorten van mij en mn man Trouwboekje ( Voor aan te geven bij de gemeente ) Ponskaart van ziekenhuis + nog toevoegen zwangerschapskaart verloskundige Rapportageboekje van de kraamzorg Koekjes Rol snoep + toevoegen, flesje drinken Muntje voor de rolstoel Adapter voor mn fototoestel + nog toevoegen; camera met lege geheugenkaart, handycam met lege geheugen en volle batterijen In onze beiden mobiels staan de telefoonnummers en die hebben we toch altijd bij ons. Als het zover is moet mn man de tas en de maxi cosi van de babykamer pakken.