Ik ben nu 16 weken zwanger en al weken ben ik vreselijk misselijk + elke dag overgeven en ineens van de één op de andere dag is het over! Misschien wel fijn, maar nu maak ik me natuurlijk een beetje ongerust Wie heeft dit ook (gehad) en kan me geruststellen?
Hartstikke fijn voor je! Ik ben jaloers, voel me al mn hele zwangerschap een vaatdoek. Maar om op jouw vraag terug te komen: een collega van mij heeft precies hetzelfde gehad. Veel last en zo van het ene op het andere moment voelde ze zich prima. Ze heeft nu een prachtdochter. Zorgen lijken mij dan ook niet nodig. Geniet er van dat je je lekker voelt!
hoi hester, bij mij was het niet van de een op de andere dag over, maar wel binnen een week opeens heel draaglijk en nog een week later bijna verdwenen, nog een weekje later verdwenen! ik kreeg er wel vrij vlot maagzuurklachten voor terug, maar dat vind ik echt 10x draaglijker dan alle misselijkheid die ik ervaren heb. ennuh, die misselijkheid is ook weggebleven! dat schijnt bij veel vrouwen zo te zijn!
Niks om je zorgen over te maken hoor. Geniet er juist maar van. Tot 16 weken zijn je zwangerschapshormonen het sterkst aanwezig, dus het is heel logisch dat het daarna beter gaat. Groetjes
Ooh ik voel me sinds een paar dagen ook beter. Toevallig nu een beetje onbehaaglijk vanwege shoarma pff haha. Maar ik zei nog tegen mn vriend: hehe eindelijk niet meer misselijk een hele dag en dan maak ik me weer zorgen. Het is ook nooit goed he