Wil iemand hier even naar kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LadyIngrid, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Voor het eerst deze cyclus mijn temp opgemeten. En ik heb werkelijk geen idee wat dit tot nu toe inhoudt.
    Misschien dat iemand hier even een blik op wil werpen en me kan vertellen of ik nu mijn ei gehad kan hebben of niet??

Liefs!

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Ingrid,

Je moet even de link naar je eigen kaartje zetten, want als ik op deze link klik zie ik mijn eigen kaartje...

Ik ben benieuwd!

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi!

Dat is raar, want als ik erop klik, krijg ik gewoon mijn kaartje er voor:s Hoe zou ik het anders moeten doen dan?

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Die laatste kan ik nergens vinden. Of moet ik soms eerst een eigen homepage aanmaken. Ben nogal een leek in dit soort dingen:p

6. MyPrecious

Onder sharing staat gewoon home page setup en daar klik je op.. Dan komt die link bijna bovenaan de pagina te staan..

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
  8. je moet hem niet kopieren uit je adresbalk, maar uit de pagina, daar wordt een link aangegeven.
    Dus: Sharing - (linker menu) dan Home page setup en dan komt op de pagina zelf een link te voorschijn.

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie hulp. Ik snap nu wat je moet doen, alleen kom ik dan een blanco balk tegen waar boven staat: Your intro message. Daar moet ik gewoon een titel neerzetten en die kopiëren?

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
  11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Je hebt eem sterk schommelende temp waar ik geen eisprong uit kan halen. Neem je wel elke dag je temp op op hetzelfde tijdstip, als je net wakker bent, maar nog niet uit bed bent geweest?

12. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ja dat wel, maar ik heb er een sterretje bijgezet als dit 1 of twee uurtjes later is.

13. meisje30

meisje30 Lid

18 mei 2008
    15
    0
    0
    Hallo LadyIngrid,

je temperatuur schommelt idd behoorlijk, maar ik zie dat er ook relatief veel dagen zijn waarop je op een ander tijdstip hebt getemperatuurd. Om een betrouwbaar beeld te krijgen is het wel belangrijk om consequent op een zelfde tijdstip te meten. Dan kun je ook beter zien of er mogelijk een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik kan er nu in ieder geval geen vinden,

suc6 meisje30

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou mij lukt het dus NIET om die link te maken??? En doe het precies zoals hierboven omschreven :|

15. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oke, bedankt voor jullie kijk op mijn kaartje;)

16. MyPrecious

Zo wat schommeld je temperatuur! Het is nog ff afwachten of je een eisprong gehad hebt, dit kun je nu nog niet zien doordat je kaartje zo erg schommeld. Temperatuur je rond dezelfde tijden voordat je uit bed gaat?

17. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Eh.. nee. Maar ik heb in de gaten dat ik dat nu beter wel kan doen! :D

18. MyPrecious

Ja idd :p anders kun je niet veel uit je kaartje halen en waarschijnlijk temp je dan voor niets.

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oké, best een apart kaartje ..nogal ehhh.. wisselende temperaturen! Haha! Heb je wel elke ochtend om dezelfde tijd getempt? Anders zou ik zeggen, dat je dag 13 je ei hebt gehad! :)

20. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oeps! Ik heb wel weer in de gaten dat ik het niet goed heb aangepakt:):p
    Volgende maand maar weer een keer proberen!
    Op 13 heb ik ook nog ovusticks gebruikt. Geen zichtbaar twee streepje. Op dag 9 wel weer duidelijk (bijna even donker als het controlestreepje)

Deel Deze Pagina