Tot aan vanmorgen heb op deze maand nog geen 1 keer getest (goed hè ) Gisteren was mijn Nod. Vanmorgen gelijk maar drie testen er tegenaan want ik zag bij de 1e (z&k) een licht streepje. Oké, drie testen drie strepen. Op merk dat het nog helemaal niet tot me doordringt. Ik had nl zo de overtuiging niet zwanger te zijn deze ronde.. Vraagje, zijn deze testen wel donker genoeg voor 1 dag na Nod?? Bekijk bijlage 385455
Lijken me duidelijk genoeg hoor! Gefeliciteerd. Vergeet niet dat er ook vrouwen zijn die nog helemaal niet positief testen 1dag tot 1week na NOD. Netjes dus!
Dank jullie wel allemaal, ik ben nog steeds flabbergasted haha, vooral omdat ik het echt niet had verwacht deze ronde. Gisteren heeeel klein beetje roze verlies, druppel maximaal dus ik verwachtte dat het eraan kwam. Zo weinig roze verlies is te verwaarlozen, toch ?
Het rozeverlies lees ik hier vaker, zo weinig is idd te verwaarlozen. Zo lang het gestopt is en niet rood is zou ik me geen zorgen maken. ( En zelfs dan kan het weer een reden hebben). Hoe dan ook: mooie testen! gefeliciteerd! geniet ervan
Mooi zeg! En heel braaf niet voor nod getest! Zul je altijd zien als je je niet zwanger voelt ben je het, ik had het precies zo!