Whaaaaaaaa..... sorry, als ik mijn nummer geef zal de moderator mij verwijderen! Maar ik woon binnenkort op het platteland in het Noorden van het land... Erg leuk hoor... Alleen jammer van die vage vrouwen daar!! (sorry voor de onnodig kwetsende generalisatie :x)
Mocht het idd wel zo zijn en van jouw zijn, dan lijkt me het boek zwangerschapsmanagement voor mannen en babymanagement voor mannen wel iets voor je! Edit: of in de toekomst een leuke vrouw tegen komen en kinderen krijgen!
Dat jij die 2 weken niet kan verklaren begrijp ik best. Maar als tegen haar gezegd wordt dat ze 6 weken zwanger is dan zal zij niet zeggen dat ze 4 weken is omdat ze die 2 weken niet meetelt. De duur van zwangerschap wordt op die manier vastgesteld en dat verander je echt niet. Dus als zij beweerd dat ze 4 weken zwanger was en nu 5 weken dan klopt het zowiezo al voor geen meter. Dan was er zeker nog geen hartje te zien. Overigens wordt je echt niet zomaar doorgestuurd voor een echo en al helemaal niet bij een negatieve test bij de huisarts. Als een huisarts toch een zwangerschap vermoed ondanks negatieve test zal hij een bloedtest uitvoeren en niet doorsturen voor een echo. Zij is echt niet zwanger, niet van jou en niet van een ander. Er kloppen teveel dingen niet.
Wat een raar verhaal. Vind het wat te ver gaan om te roepen dat de dame in kwestie zeker weten liegt maar vreemd is het iig wel. De kleine zal wel bijna wakker zijn van haar middagslaapje. Ik had haar trouwens allang voor het blok gezet, desnoods rij je erheen en eis je gewoon dat je de echo te zien krijgt... Ik zou niet zo in onzekerheid blijven zitten
Voor ieder probleem is een oplossing ha ha! Niet alle vrouwen daar zijn vaag, geloof me. Wie goed doet..........
Over het algemeen ben ik niet snel te vinden op een forum over zwangerschappen met de vraag of een vrouw 4 weken na gemeenschap een kloppend hartje bij haar kan dragen. Als ik dat voor mij zelf verzin en mij registreer op dit forum om wat duidelijkheid te krijgen op vragen over niet-bestaande situaties, dan zouden er diverse draadjes verkeerd geknoopt zijn in mijn bovenkamer.... ik zie geen andere oorzaak voor je voorzichtige stelling. Maar hoe dan ook, is het fijn te horen dat het ieder geval heeft bijgedragen aan je verplichte rustmomentje... Graag gedaan <3 Ondertussen bonk ik mijn hoofd even tegen de muur om vast te stellen of er iets verandert...of dat ik een brandlucht ruik!
Dat bedoelde ik alleen als jij het had verzonnen (sorry tegenwoordig bestaan er echt zulke mensen) Mocht het van jou kant echt zijn, hoop ik echt dat je snel van haar af bent.. Als ze dit al verzint hoe ver gaat ze dan nog.
Fabian het verhaal wordt steeds gekker.....ze lijkt steeds te vergeten dat ze een afspraak met de verloskundige had.....hele vroege zwangerschaps dementie haha. Die 4 weken zouden kunnen kloppen als zij die retour bon en het 2weken cadeautje ingeruild heeft. Heb jij zelf een test gezien? Een foto ervan ofzo? Misschien kunnen wij met je mee kijken of ze hem ergens van internet geplukt heeft. Het zelfde geldt voor de echo foto die je.....als je geluk hebt nog gaat ontvangen.
Dat dus ja, klopt. Alleen op de termijn die op de echo staat, worden de cadeauweekjes wel meegerekend. En als ze op de echo dus 4 weken zou zijn, kan er onmogelijk hartactie geweest zijn, plús dan zou Fabian superzaad moeten hebben gehad, dat meer dan twee weken heeft overleefd...
Tja, toen ze haar opmerkingen voor het eerst maakte stelde ik direct voor 2 testen te halen. Maar het lukte haar niet op korte termijn langs te komen om ze mee te nemen. In haar praktische situatie valt daar iets voor te zeggen. De week daarop vertelde ze de afspraak bij HA te hebben. Kan dan logisch zijn. Ik keek net nog even terug naar de datum van een foto die ze stuurde. Dat was op 4 maart...en ze staat daar op met een 'bol buikje'. Maar dat lijkt me wel onzin toch? Das nog geen 3 weken na een bevruchting. Meer bewijs voor een onzin-drama...? Haar kindje slaapt nog.... Maar ik zal alsnog 2 testen halen die ze onder scherp toeziend oog mag afnemen... Ik zal zelf deelnemen in de controlegroep... PS: Mijn grootste 'angst' komt denk ik vooral voort uit haar stelling dat ze zo graag een gezinnetje vormt met mij en haar eerdere kindje. Dat kan in haar geval reden zijn om 'per ongeluk' zwanger te raken. Of om alles te faken, en vervolgens een fake mk te krijgen. Stiekem begin ik een beetje te vertrouwen dat alles op niets gebaseerd is en dat er nog geen klein zieltje is dat mij als papa heeft gekozen... of hij/ zij hangt wel boven mij, maar de mamma is nog niet in zicht... Nah, ik ga de was maar opvouwen, en luister ondertussen of ik ergens een echo hoor...
Van dat superzaad klopt wel ja... Whaaaaaaaaaaaa! En een mix met zangzaad... je wordt er echt vrolijk van!
Ik vind je opmerkingen in ieder geval erg vermakelijk Mijn vriend vraagt zich af waarom ik steeds zit te lachen vanachter mijn Ipad Ik hoop echt voor je dat dit een groot onzin- en aandachtverhaal is! En dat je maar gauw een leuke 'normale' vrouw tegen het lijf mag lopen.
Nope, ik heb nul komma nul gezien. Mijn denkpatroon is volgens het MIDEZ principe. 'Mag ik dat even zien'. Maar ik heb nog niets. Alleen die ene foto wat ik zei, een buikje 3 weken na gemeenschap. Zodra ik een echo foto heb ga ik uitzoeken hoe ik dat hier kan plaatsen. Als jullie beloven niet te lachen als het erg op mij lijkt! EDIT: Ik zal er een zwart balkje overheen plaatsen!
Nog een theelepeltje sesamzaad erbij en er ligt een prachtige bun in the oven... Fabian, ze faket het hele verhaal. Sorry, ik ben er 99% zeker van. Ben zeker niet de grootste expert ter wereld als het om ac en dergelijke gaat maar ik ben psychologe van origine en ik kan een rekensommetje maken... Run while you can. En dan niet in haar richting voor een knuffel, maar keihard de andere kant op.
Jemig de pemig wat een maffe wijven heb je toch op deze aarde rond lopen Ik zal je even vertellen , net als vele dames voor mij, dat een kloppend hartje NIET kan met 4 weken! Buikje met 3 weken ook niet! Hartje is pas te zien aan het eind van de 5e begin 6e week en dan hebben we wel de eerste twee weken erbij gerekend! Een vrouw is dan respectievelijk 3,5 tot 4 weken bevrucht. Hopelijk houdt je ons nog verder op de hoogte, maar ik ben het met al mijn voorgangers eens: dit zaakje STINKT! Succes!
Als ik mijn buik een beetje uitzet, lijkt het ook op een beginnende zwangerschap foto hoeft dus niets te zeggen; helemaal niet in haar 'geval'.