...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evientje

Evientje Niet meer actief

Niet om het 1 of ander maart hoelang slaapt haar kindje wel niet overdag? Was 2 toch? Dan slaapt het nog niet de hele middag meer? Deed zl in ieder geval niet Max 1,5 uur op die leeftijd?! Heb je al een berichtje gestuurd of de kleine al wakker is onder het mom van ben benieuwd naar de echo?

Even stel he:
    Stel ze is later zwanger geworden van een ander maar wil jouw liever als vader, dan kan het ook nog zo zijn dat de 4 weken bij echo kloppen, maar ze niet stil gestaan heeft dat als het van jouw zou zijn het al 6 weken zou moeten zijn! Oftewel rekenfoutje in de trand van het spreekwoord al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel...

2. Evientje

Hahahaha dan zal ze vast geen echo meer sturen, wetende dat er vrouwen meekijken die er doorheen kunnen prikken!:D

3. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Maar bij personen met borderline kunnen ogenschijnlijk eenvoudige zaken net zo eenvoudig compleet verkeerd vallen.
    Bijvoorbeeld dat ze opeens besluit om niets meer te laten horen...

Rond een borderliner (sorry schat voor de term!) moet je altijd op je tenen lopen... en zorgen dat je niet van het randje valt...

In praktische zin zit ik overigens 250km bij haar vandaan, dus dat maakt de opties ook wat beperkt...

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hahaha 't was ook maar een grapje ;) Maar uhhhhhh ik word rijkelijk vermaakt zo op een saaie zondagmiddag :D

O uhhhh dames... hoe kun je een abbo nemen op een topic? GELUKT!

5. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou ik kunnen doen ja.
    maar ik geloof dat zij zich dan in een stilte zal verstoppen die van gelijke grootte is als de spanning bij 100 vrouwen.

en dan heb ik over 8 maanden pas zekerheid...
    en jullie ook! whaaaaaaaaaa

6. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Jeetje,lijkt erg op het verhaal van mn nichtje dit

7. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de zin van..... dat jouw nichtje de andere kant van dit verhaal is??
    Euh.... wil je vragen of ze de echo even wil sturen dan...
    Er wachten blijkbaar meerdere mensen op inmiddels.

8. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ze gemeenschap moeten hebben gehad met iemand anders, 14 dagen na 15/2.
    Dus begin maart. En dan zou de HA haar op 11/3 negatief testen, en ALSNOG doorsturen naar vk omdat een eigen test wel positief is...
    Hmmmm... mee eens als we die optie doorstrepen?

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou je hoeft geen info meer te googlen in ieder geval. Je hebt nu alle kennis in 1 topic. Je vriendin zal jou niks meer wijs kunnen maken wat niet klopt hihi

10. Evientje

Zou hem niet gelijk doorstrepen, aangezien ze aangeeft bij de echo 4 weken te zijn geweest op de 18e, het verklaart ook dat de test bij de ha negatief was op de 11e, als zij vervolgens een vroege test doet dan kan ze een tuurstreepje hebben gehad... De 18 -14 is bij mij begin maart ovulatie en dus evt bevruchting!

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Kindlief heeft toch niet in zijn of haar (winter)slapie de echo gebruikt als kluifkoek?!

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Of ze zegt dat ze 4 weken is omdat jij de 2 weken cadeau niet logisch kan begrijpen als man zijnde, dus als ze zou zeggen 6 weken zou jij zeggen nou 6 weken geleden hebben we het niet eens gedaan...
    En ze zegt misschien wel dat ze een implanon gebruikt maar daar moet je haar dan ook maar op geloven, is niet te bewijzen, net als een spiraal. Een pilstrip of nuva ring kun je wel tevoorschijn toveren.
    Dus als ze wel zwanger is denk ik echt dat het een opgezet plan is geweest...

13. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn... en ik dacht toch echt dat ik het door begon te krijgen...
    Er was geloof ik nog een vk op de markt he? :p
    misschien toch wel handig blijkt maar weer...

14. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm... mogelijk 'goed nieuws' onderweg want kindlief is wel wakker... maar...

"Moet even snel de kamer schoonmaken, werd gek er van"

Zal tijdens de schoonmaak woede per ongeluk een zekere foto in een zekere papierversnipperaar kunnen belanden?

Voor de volledigheid ook foto gevraagd van de testen. Er zijn er zeker 5 geweest...

Of is het net zich aan het sluiten??
    Benieuwd of er een kat in het nauw zit, die gekke(re) sprongen gaat maken... Of wordt ik meegezogen in het 'fake-idee' van velen hier en komt er straks opeens een foto binnen...

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Maar een vk maakt toch niet "zomaar" een echo?
    Tenminste, als je met het verhaal de vk zou bellen "ik heb een positieve en negatieve test kan er een echo gemaakt worden?" Zou opbellen zullen ze niet zeggen dat je kan komen

huisarts zou je met een negatieve test ook niet naar een vk sturen maar eerst een bloedtest laten doen.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Kind sloopt die echo gewoon joh ;)

17. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Idd huisarts doet eerst bloedtest en erna pas echo, dat klopt ook niet, op een echo van 4 weken is niks te zien. Ik zag pas wat met 5 weken en 3 dagen en geen hartje.

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Zo pfoe alles gelezen!
    Maar ik oordeel nog niet! :p

Ik ben benieuwd na wat je zomenteen meer kan vertellen!

19. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou je weet het snel genoeg.... geen of fake echo foto overleggen (als het fake is zie je dat snel genoeg.. er ontbreken dan gegevens bovenin de foto ) het zou mij ten zeerste verbazen als mevrouw de waarheid vertelt.. en wat heeft een slapend kind ermee te maken?:( Wat voor telefoon heeft ze, bijna iedereen kan een foto maken en appen/mailen/mms. Vreemde mensen lopen er rond..

20. Evientje

Dat is het verschil tussen die 6 of 4 weken... Als ze bij de echo 6 weken was (incl 2weken cadeau) dan kan het van jouw zijn, was ze bij de echo 4 weken (incl 2weken cadeau) dan dus niet. Iemand die je op die manier erin probeert te luizen weet wat ze op die manier kan zeggen, omdat ze dan ineens ervan uit ging dat je de weken vanaf bevruchting bedoelde etc.
    Want als man zul je die 2 weken cadeau niet begrijpen... Bla bla bla... (Zo kreeg die vriend waar ik het in het begin over had ook te horen, en is natuurlijk bij veel mensen geloofwaardig!)

Maar nu ineens eerst de kamer schoonmaken, lijkt bij mij op smoesjes...

Deel Deze Pagina