...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosaliee

Rosaliee Lid

27 nov 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fabian, waarom koop je geen zwangerschapstest, rijd naar dr toe en schuift die test onder der neus! Als ze echt zwanger is en ze merkt dat je haar niet gelooft dan zal ze jouw een lesje leren en meteen naar de wc rennen om je het tegendeel te bewijzen, dus dat ze wel zwanger is! Als ze vaag of afstandelijk gaat doen of ze bedenkt weer een smoes om het niet te doen dan weet je waarschijnlijk al genoeg toch? Dan heeft ze het verzonnen.

Hopelijk loopt dit goed af voor je:)

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hij woont 250 km verder op en ze heeft borderline dus als die dat doet dan kan t zomaar zijn dat ze niks meer laat weten hoe de "zwangerschap" verloopt

3. Rosaliee

Rosaliee Lid

27 nov 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm oke dat word lastig inderdaad

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een vermaak zo op de luie zondag :p

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

haha precies en manlief staat te koken!!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hmm maar een foto van haar testen wil ook niet veel zeggen..
    Misschien plukt ze die wel van dit forum ;)

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Wellicht is zij ook actief op het forum ;)

8. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Dus expliciet vragen om een foto met iets herkenbaars van haar op de achtergrond (ring, nagellak, hond, kat, kind) of met een Selfie van haar eigen hoofd erbij.

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah dat zou toch helemaal wat zijn! :)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Waar zp al niet goed voor is he? :D

11. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat dacht ik ook al. Toen ik onverwachts zwanger bleek had ik heel snel dit forum gevonden. Maar het is ook mijn eerste, zij heeft ervaring. Ik ben wel benieuwd hoe dit verloopt.

12. Evientje

Evientje Niet meer actief

Dan weet ze als ze dit topic leest in ieder geval dat ze hem niet zo makkelijk in het ootje kan nemen!;)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heeeerlijk! :D Hier gaat zo de frituurpan aan, lekker makkelijk hahahaha

14. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    .....ik zit klaar met mijn kopje koffie, kom maar op met die echofoto!!!

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Vind het wel erg lang duren die foto..
    Ik heb sterk het gevoel dat dit verhaal niet klopt.

16. Evientje

Evientje Niet meer actief

Kopje thee staat klaar... Laat die echofoto maar komen...

17. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Fabian, petje af hoe je er mee om gaat! Met zowel je vriendin als met hier te reageren! Ik hou wel van jou humor! Enne ja, mannen met een kleine zijn echt wel in trek, volgens mij is dat de vrouwelijke variant van p...o :p Een aantrekkelijke kerel met een baby :D

Maar goed, alle gekheid op een stokje. Ik geloof weinig van haar verhaal, netzoals veel andere dames. Dat ze zich eventueel vergist met de weken, kan maar lijkt me sterk. Dit omdat ze al een keer een kleine heeft gehad dus de klappen van de zweep wel zou weten (denk ik).

Zoals andere dames al zeiden, met 4 weken een hartje zien. Ik wou dat dat waar was! Dan zouden veel dames al veel eerder uit de zorgen zijn. En zo snel (2dgn na bevruchting), ik denk niet dat de dingen die ze merkte iets met een zwangerschap te maken hadden. Misschien was ze een beetje ziekjes, grieperig ofzo. Of heeft ze was gevoeld van dr eisprong. Kan, maar zo snel al iets merken aan je lichaam dat je zwanger bent, dat zou een hoop zwangerschapstesten schelen denk ik!

Mijn advies, zoals vele dames al gegeven hebben, is inderdaad vraag naar die echo. Kijk naar de datum, naar de namen (die van haar en de verloskundige) en naar het termijn van de kleine.
    * Tevens zou je aan dr kunnen vragen wanneer ze dan van plan is de implanon (wat zij spiraaltje noemt) verwijderen, of ze er al een afspraak voor gemaakt heeft. Probeer dan over te komen als een bezorgde vader die gehoord heeft dat dit bijvoorbeeld slecht kan zijn voor de kleine (Op zich klopt t ook, want het is ook slecht). Zo kom je er hopelijk ook achter of het allemaal wel klopt wat ze zegt enzo.
    * Vraag wanneer ze weer terug moet voor een echo. Dit zal ze namelijk vast en zeker wel al te horen hebben gekregen van de verloskundige, of van de gynaecoloog.

Tevens wil ik je heel erg veel succes wensen met deze hele situatie. Ik vind dat je het erg goed opneemt (in ieder geval zo kom je over).

18. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    TS is denk ik 250 km aan het rijden om ons te verlossen ;)

19. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Haha :D

*ben ook benieuwd naar de foto*

20. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ik vind het allemaal maar een raar verhaal!!
    Wel errug vermakelijk op de zondag :D

Deel Deze Pagina