...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is in ieder geval wel duidelijk WAAROM er hier niet veel mannen zijn! ;)

Maar mijn zussen en moeder hebben me redelijk opgevoed hoor...
    Iedere vrouw is 'een zusje' :p
    Dus wie me raken wil mag gerust schieten...
    Ik schiet nimmer terug.

<3

2. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL

Pffff.... ik ken het probleem... had vanavond terug naar het Noorden moeten gaan, maar a) ik zit pas op lezen/reageren op pagina 36 ofzo... en b) de was ligt sinds gisteren ook op mij te wachten!

Misschien toch maar kiezen voor die relatie????? :$

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Je moet ook wel veel lef hebben om je als man tussen zwangere hormoonbommen te begeven ...:p

Maar laat je vooral niet wegjagen ... voorlopig wacht ik met spanning de clou van dit verhaal af ;)

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Geen contact.....(zou duur telefoontje worden naar de US of A).
    En motief.....tja ik kijk veel detectives, lees ook genoeg boeken, maar we kunnen nog steeds niet in iemands gedachtewereld kijken.
    Wellicht wilt zij zich zo binden aan jou?
    Of wilt ze zeker weten dat je er voor haar zult zijn, en door zoiets te verzinnen kan ze je reactie zien en test ze je zo uit??
    Nogmaals, we kunnen niet in dat doolhof van gedachtes en gevoelens kijken.
    Zoals we hier in het mooie zuiden zeggen: we kunnen iemand wel voor het hoofd kijken maar niet erin.

5. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk...ik ben verhuist naar het Noorden en mijn oude huis ben ik gaan verhuren aan studentes (kamer verhuur). Door brand in mijn Noordelijke woning ben ik die opnieuw aan het bouwen en ik heb mijn oude slaapkamer weer in gebruik genomen.
    Dan kan ik hier in het weekend de administratie en de was doen (tijdens de bouw zit ik in een caravan :(), mijn mams even zien en als het even kan een biertje drinken met een goede vriend... Hoewel het 'biertje drinken met een vriend' op het moment is verruild voor 'reageren op 100 wilde vrouwen op de zwangerschapspagina'.

tja, leg dat je vrienden maar eens uit!!!:(:(:(:(

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maarre, heb je nog iets gehoord vandaag? ;)

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Whahahaha de mannenavond is vanaf heden verruild voor een WVA!
    Denk dat er genoeg mannen zijn die daar van dromen :p (of juist niet)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ga geen 20 pagina terug lezen hoor, maarre... Is die echo inmiddels boven water?

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Voor zover gepost is, nee ;)

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    *schuift Sterre bakje popcorn toe*
    Volgens mij niet, maar ik heb ook een stukje gemist toen ik de wc zat.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Doet me denken aan die ene Najib Amhali sketch :D

12. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn beleving is het onmogelijk om door een ander naar welk lichaamsdeel dan ook te worden geholpen.
    Mijn ego kan geraakt worden, zelfs tot op middel-hoogte gebracht worden, maar das niet wie ik ´ben´ :p...
    Ik kan alleen mezelf iets aan doen...
    In de praktijk is het alleen makkelijker een ander de schuld te geven...:D

Maar wie ik 'ben' is niet echt anders dan wie jij bent toch?
    En het gevecht op ego-niveau is interessant om te aanschouwen, zolang je vanuit het juiste perspectief kijkt...dan is alles relatief ;)

Dan is deze, of willekeurig welke andere, hele ´vervelende situatie´ niet meer vervelend. Maar gewoon een situatie. Tot je er je eigen etiket 'vervelend' op plakt natuurlijk. Dat heb ik redelijk afgeleerd...

Whieeeeeeeeeeeeeeeee :)

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    250 km of niet....is het niet eens tijd om op pad te gaan voor een gesprek?

14. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ging om een motief van MIJ, omdat de poster het idee heeft dat ik het allemaal verzin.... Wat voor motief hoort daar dan bij, bedoelde ik... :(

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ehm Fabian: ben je vandaag nog iets wijzer geworden? Of wat zijn je plannen nu?
    (Ben verder niet nieuwschierig of zo hoor).

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Lijkt mij een goed plan, en neem gelijk een zwangerschapstest mee (of 3).

17. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel

Denk dat het motief is:
    Vrouwen worden bang als er teveel testosteron op zp komt :p
    Vrouwen van nature weinig geloven
    Over vrouwen slecht word gepraat in je verhaal.. Nee zo is toch geen enkele vrouw
    Je schrijft alsof je het leuk vind..

Of ik het nu wel of niet geloof doet er niet toe.. Wens je in ieder geval succes.. Dat de 'dader' maar snel ontdekt word. Of je dat nu zelf bent, een ander, of je lieve vriendin ;)

En ik volg het ook. Vind het leuker dan gtst.. Als wij vrouwen hier iets posten over de mannen word alles aangenomen hoor, dus trek je niks aan van het wantrouwen. Helft van de site kon nog wel eens niet waar zijn...

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    En niet treuzelen met antwoord geven: de Wilde Vrouwen ™ wachten met smart af :D

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Tsja avondje kroeg met vrienden of op zwangerschapspagina met wilde vrouwen haha,, dat is een lastige keuze :p

Balen trouwens van je woning,, hopelijk woon je op de juiste plek en heb je geen last van de aardbevingen in het noorden..

Heb je inmiddels alweer iets gehoord ??

20. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Héhé... ben volgens mij al ik weet niet hoe lang online... hier en daar gereageerd... eindelijk de update.

Maar ik kan alvast verklappen dat die niet heel spannend/ verrassend is.:(:(

Gisteren werd al duidelijk dat de echo verdwenen was en stukjes uit haar afsluitende Zondagsgebed met veel facking ditjes en datjes, de Here God die vroegtijdig een kindje zal ontvangen en dat er met niemand anders gen**** was heb ik geplaatst.

In mijn laatste reactie vannacht haar laten weten dat 'ik niet snap waarom zo heftig gereageerd moet worden, en dat ik juist luister naar wat je zegt. Ik luister al een paar weken, maar ik kreeg allerlei vragen die je niet beantwoorden kan. Waarom geef je geen antwoorden op vragen, maar slechts negeren of ontwijken? Dat hoeft toch niet?'

'Helaas wil je niet antwoorden maar ga je uit je dak in je berichtjes. Volstrekt onnodig...maar ja...misschien is dat mijn antwoord dan. Dank je wel en slaap lekker.` (met een app-bloemetje maar dat staat er hier niet bij...)

Vanmorgen kreeg ik een serie korte berichtjes. Wegens autoproblemen afgelopen weekend (tja, de gewone leven gaat ook gewoon door :)) vandaag op zoek geweest naar een andere auto en niet online geweest.
    Voor de zekerheid trouwens maar voor een veilige Zweedse gezinsauto gegaan... Want je weet maar nooit :p

Voor de sceptici... ja echt... een Zweedse gezinsauto... maar stiekem is dat gewoon toeval, omdat ie groot is (handig voor de verbouwing) en een trekhaak heeft... maar ja, dat klinkt gewoon minder goed toch??

Wat ik mocht ontvangen:
    -Het zal allemaal wel
    - Je vertrouwt me gewoon niet
    -Ik heb dit al een keer meegemaakt een jongen ontkende dat het zijn kind was
    - Ik wil dit niet nog eens meemaken want ik ahg (wat betekend dit?) wordt echt dan zo pisstof he. (jep, raar woord, mee eens...)
    -T is jou kind dat ik draag hoe je het ook went of keert
    -Je kunt niet zeggen het is niet van mij
    -Weet je wel hoe laf dat klinkt
    - Heb alleen met jou gen**** maar dat wil je niet geloven
    - Je maakt me boos dat je zo makkelijk denkt
    - T is moeilijk genoeg en dan ook nog die wantrouw
    - Ik ga vandaag even niks meer zeggen want wordt er gewoon depressief van
    - Deze situatie en jou

Ik heb er op gereageerd (waarbij ik weer opmerk voor mezelf dat het best een beetje gek voelt om wat ik haar stuur zo hier op een forum te zetten...)

Zal ik gewoon een groepsapp De Wilde Vrouwen aanmaken??
    :$Whaaaaaaaaaaaaaaa...:$

nee, niet serieus bedoeld voor de enthousiastelingen hier!! :p

Mijn berichtje dan:
    Waarom makkelijk denk? Omdat ik logische vragen stel? Je verhaal klopt niet helemaal schat. Ik weet best dat we gemeenschap hebben gehad. (Blijkbaar houd ik tijdens het appen al rekening met dit forum, want ik heb het met vriendinnen nooit over 'gemeenschap' :p)Ik weet alleen niet of je zwanger bent. En het bewijs is verdwenen op het moment dat ik het vroeg. Dat is het enige dat ik weet.

- Jij denkt te makkelijk
    - Van het kan mijn kind niet zijn en die ellende

'Mijn eerste vraag is of je zwanger bent lieverd. Maar die vraag kun je niet beantwoorden. Geen idee wat je dan verder verwacht. En als je wel zwanger bent dan was je op het moment van de echo 6 weken zwanger. Dat staat dan op de echo, met jouw naam, de datum etc. Jij zegt dat er 4 weken op staat maar dat kan niet. Daarom wilde ik de echo zien. Die kon je zo pakken. Maar ja, **** sliep, je moest je kamer schoonmaken, toen moest je eerst eten, toen moest je nog boodschappen doen, en toen en toen en toen.....was de echo weg. Zo gek.... Hmmmm.....
    Maar idd.... jij kunt het niet bewijzen omdat ik te makkelijk denk... oke...'

Van haar heb ik geen reactie meer gehad...

Deel Deze Pagina