Nee ze noemde SPIRAALTJE maar daar bedoelde ze het staafje in haar arm mee. Dus geen dubbele ac. Dat dacht ik aan het begin vanwege de term spiraaltje... wat niet logisch is voor een vrouw begreep ik later ook weer hier op het forum...
'The mystery of the disappearing and reappearing ultrasound'. Tis net een goocheltruc! Now you see it, now you don't.
Jjjaaaaa..........echo foto, van een wonderlijk kindje dat bij 4weken zwangerschap al een kloppend hartje had........bel de krant......bel RTL boulevard(of zoiets)......dit wordt een primeur dames!!!!
Kan een eerdere echo zijn (van haar eerste kindje), kan van internet geplukt zijn. Belangrijkste: naam, datum, aantal weken moeten te lezen zijn.
Haha hmm, de simpelste uitleg is dat je bij een zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Die is gemiddeld gezien 2 weken voor je eisprong. Waarom 'ze' zo rekenen is dan weer een andere vraag
Oh wat jammer... Na 45 blz spanning en sensatie eindigt het hier in een cliffhanger. Pfff... Hoe kom ik nou in slaap?
Hahahaha.... nou wen er maar aan! ze moest dus haar kleren aan doen zegt ze me net... dat kan, want ze woont niet alleen maar een groter 'verband' zeg maar. vandaar de ene slaapkamer waar de meeste spullen zijn... en de 'gezamenlijke' eetkeuken... en het bericht: 'oh ja, fijn. deur op slot. even kijken of er nog iemand wakker is hoor.' moet die niet open zijn voor brandveiligheid? 'nee we hebben een achterdeur. het is officieel hun (eigenaren van de boerderij waar zij verblijft) keuken.' en kun je bij je agenda? 'nee die deur zit op slot' ow, dus morgenochtend kan je het pas sturen?
Nee hoe ik de foto op mn telefoon krijg... en dan hier geplaatst... Pfff... je verzint het zelf gewoon niet...
Als je het wél verzint, nou! Dan krijg je een prijs omdat je zoveel Wilde Dames in spanning kunt houden