Echt? Hmmmm.... ja zo kun je er tegen aan kijken natuurlijk. In dit geval was het vooral ook om niet 'bot' over te komen, omdat de deur gemakkelijk dicht gegooid zou kunnen worden. Maar in het algemeen open ik eigenlijk meestal mijn appjes naar vriendinnen met "hey schat hoe is het blahdieblah" en op dezelfde manier ontvang ik ze ook terug... Enne...durf het bijna niet te zeggen...maar geregeld zeg ik tegen iemand dat ik van haar hou... Moet ik me nu helemaaaaaal kapot schamen? *slikt en veegt zweetdruppel weg* Tegen een goede vriend zeg ik dat trouwens ook wel eens (want ik hou ook veel van hem!), en ik geef hem ook altijd drie kussen bij wederzien...-maar das deels vanuit zijn Spaanse afkomst, en deels vanuit de verdere diepgang die onze vriendschap kreeg bij het overlijden van zijn vader- De andere mannen uit dezelfde vriendengroep blijven het gek vinden... dat mag... Of ben ik daarmee een compleet hopeloos geval? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... plak die etiketten maar... het zijn niet de mijne
hmmmm nee ik plak geen etiketje op je voorhoofd hahaha maar ik zou toch deze dame niet meer zeggen dat je van haar houd en ook geen schatje of liefje.... zij denkt dan waarschijnlijk meteen dat je met haar wil trouwen... normaal mens zou der luchtig mee omgaan maar zij ziet jou als de PERFECTE man in haar leven en als papa voor haar kindje.... Denk dat duidelijkheid en afstand van jouw kant haar duidelijkheid geeft want hoe jij nu naar haar schrijft zo schrijf je naar je relatie en niet naar een ´vriendin´ vooral met deze tante moet je erg op je hoede zijn dus NIET MEER DOEN!!!!!
whahahaha dat dacht ik ook dus even, de meeste leuke lieve knappe kerels zijn toch vaak uiteindelijk homo whahaha je kan ons alles vertellen he fabian
Tja, dat heb ik mijn vader ook wel eens horen zeggen. :x Maar ik geloof dat een systeem van 'goedkeuren' en 'afkeuren' niet zo mijn ding is. Althans, wel gevoelsmatig natuurlijk. Als mijn gevoel iets of iemand 'afkeurt' dan is dat zo, maar dat is meer een kwestie van natuurlijke voorkeuren, intuitie of hoe je het noemen wilt. Maar ik laat mijn gevoel voor iemand niet afhangen van een etiket wat er door een derde is opgeplakt. Laat iemand lekker 'zichzelf' zijn en zonder dat iemand zich verplicht/ bewust/ onbewust gaat identificeren met een DSM codering die nu eenmaal handig is voor een arts om te kunnen declareren... Ik werk daar gewoon niet aan mee
lol nee ff serieus je geeft haar hoop, zij denkt niet zo nuchter over dat soort dingen en zoekt er veel meer achter
Bepaalde etiketten en kinderen gaan nou eenmaal niet zo goed samen... Wat niet wil zeggen dat het onmogelijk is, maar je moet er maar zin in hebben. Heb me in ieder geval kostelijk vermaakt met je hele verhaal en wens je het allerbeste in je verdere leven. Wel een beetje jammer dat ik nu geassocieerd word met je vader incl. boos gezichtje....
Whaaaaaaaaaaaaaaa! Ik geloof dat ik het nieuwe hoofdstuk niet zo leuk ga vinden!! Maar nee hoor...op een eerdere baan wandelde ik tijdens de lunch geregeld met de man van de receptie beneden die mij dan weer eens zijn avonturen in de Amsterdamse darkroom's vertelde. Erg grappig...hoewel ik nimmer details wilde weten! En op zijn vaker gedane uitnodigingen (cq verzoeken) om eens te gaan 'onderzoeken' heb ik beleefd bedankt. Ik ken mijn eigen borderline... De auto is ondertussen gepakt... Bomvol en totaal geen plek voor een kinderstoeltje... Gelukkig, of jammer genoeg, is het ook nog niet nodig...
Maarre effe zonder al die gekheid op een stokje..... Zoals jij (Dhr. Fabian dus) reageert, reageerde die Grunninhse ex ook, luchtig en met humor en gaf liever iemand een knuffel dan dat ie weg rende. En ook dat zorgde bij hem (naderhand ook bij mij) voor problemen. Hij zag bepaalde dingen bij anderen ook niet, puur omdat ie van het goede uit ging. En door te reageren met 'schat', 'lieverd', enz. had ie dus een stalker En die stalker was (ja let op WAS) een goede vriendin van mij. Zij stelt ons aan elkaar voor, het klikt, en toen werd zij pissig dat ik hem had ingepikt! Euh.....dacht toch echt dat ze getrouwd was Wat bleek.....ze zag in mijn ex de ridder die de jonkvrouwe in nood te hulp zou schieten want ze was helemaal niet happy in haar huwelijk. Euhuh......snap de goede en lieve intenties van je berichtjes maar de volgende keer iets voorzichtiger wezen Kan zomaar raar uitpakken....of deed het dat al?
oef, was van plan om mn ramen te gaan zemen nu de kleine slaapt...maar kwam dit topic tegen! Deze wilde vrouw is na 56 pagina's toch ook wel erg benieuwd naar Fabian!!!!! Geen echo foto om te showen, dan maar een foto van jezelf????
Ik sluit me bij lioness aan, ik geloof nu echt nog 0,0 in zowel het verhaal als Fabian, maar vermakelijk blijft het wel. Dat wel.