...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Een foto met een briefje in zijn handen waarop staat "Hallo lieve ZP'ers" is wel op zijn plaats ;)

2. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Zo ongeveer dat ;)

3. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik het zo lees, heb ik het gevoel dat je een beetje doorslaat in het niet willen plakken van een etiket!
    Niet dat ik vind dat je wel etikettes moet plakken, want ik ben daar ook geen voratander van.. maar ongeacht of deze dame nou wel of geen etiket heeft gekregen denk ik dat je je toch eens moet gaan realiseren dat niet elke vrouw dezelfde aanpak kan gebruiken.
    Ben het dan dus ook met vele voorgaanders eens, dat het niet handig is om deze dame nog steeds met lieverd en schat aan te spreken, want zo wek je wel degelijk de indruk dat je het misschien nog wel ziet zitten met haar als partner..

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je hebt etiketten plakken en gewoon onverantwoordelijk gedrag.
    Je bent naar eigen zeggen door je zogenaamde goedheid in de problemen gekomen. ..echter weiger je er van te leren.
    Waar haal je vandaan dat het prettiger is voor iemand met geestelijke problemenb om te doen alsof er niets aan het handje is...want anders hebben ze zo'n naar etiket.

Ik zou je iets volwassener gaan gedragen en beseffen dat je daden gevolgen hebben. Je kan niet zomaar denken dat je gemeenschap kan hebben en op een dusdanige (naar mijn mening misselijk makende) manier met elkaar communiceren. Al blijf ik er bij dat elk volwassen persoon gewoon naar de vrouw in kwestie was gegaan. Je weet niet eens zeker dat de dame in kwestie de berichten verstuurd heeft.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vraag me nog steeds af waarvan je nou probeerde een foto te plaatsen..

6. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was t ernstige gezichtje van m'n vader hoor :p

7. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik begrijp helemaal wat je zegt (denk ik).
    Mijn instelling/ houding in communiceren is gewoon zoals die is met vriendinnen. De vrouw in kwestie ken ik 1,5 jaar ongeveer.
    Uiteraard werd ik van deze hele situatie niet vrolijk, maar (wat ik eerder ook zei) kon ze gemakkelijk omslaan in gedachten, wat zou betekenen dat ik mogelijk NIETS meer zou horen en vervolgens 8 maanden niet kunnen slapen....
    De laatste berichtjes zijn dan ook zonder de betreffende toevoegingen geweest.
    Wat ik al zei, ik heb mijn vingers er van af getrokken en stel mij neutraal op. Als zij ooit behoefte heeft op een later moment uit te spreken dat alles verzonnen was, kan ik dat alleen maar toejuichen. Als ze dat niet wil (of kan) is het mij ook goed...

8. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik moet nu echt steeds meer in de verdediging hier ;)

Hoe kom je tot jou mening dat ik 'voor iedere vrouw dezelfde aanpak' hanteer? En dat ik moet realiseren dat ik dat vervolgens niet meer moet doen?:(

Weet niet zo goed wat je er mee bedoeld...
    Hier op het forum heb ik een en ander gedeeld over de laatste dagen contact met haar. Hoe de eerdere 1,5 jaar is geweest is 'onbekend', laat staan mijn omgang met andere vrienden of vriendinnen.

Of begrijp ik de post verkeerd?

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Zo, nou, anderhalf uur later heb ik weer 1 dag bijgelezen hahaha Een vermakelijk forum maar wel een triest verhaal. En ik vermoed dat er inderdaad binnenkort nog wel een kleine update komt. Fabian: sterke in ieder geval

10. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL

Uhhhhhh.... de kloof tussen man en vrouw wordt groter merk ik. Interessant..
    .;)

Het zijn trouwens best een knap aantal stellingen en meningen in een paar regels... op zich al bewonderenswaardig :p

Zoals ik het voor mijzelf zie...Ik had een vriendschap met een vrouw, 1,5 jaar lang, en wij hebben vorige maand gemeenschap gehad.
    Zij gaf mij aan zwanger te zijn, maar ik begreep sommige dingen niet.
    Ik kom met mijn vragen bij de experts op ZP te rade en kom er na enkele dagen (gelukkig) achter dat er helemaal geen sprake (b)lijkt van een zwangerschap...Dit laat een heel ander licht schijnen op onze relatie, en ik doe een stap terug, maar geef haar de ruimte zelf terug te komen op de door haar zelf verzonnen verhalen.

Veel meer is het uiteindelijk niet toch?

Waarom ik in jouw belevingswereld onverantwoordelijk ben, mijn 'goedheid' :)?) mij in de problemen brengt, en dat ik onvolwassen ben omdat ik niet snap dat een daad een gevolg heeft en dat ik al helemaal niet op 'dusdanige' manier met mensen mag communiceren.... hmmm.... neej, ik snap het niet helemaal...

Maar sta open voor verdere onderbouwing...:D

11. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gaf aan dat zij zei dat ze de echo boven water was, want die zat in haar agenda.
    Iemand las de post wellicht te snel en dacht dat IK de echo had, dus werd gevraagd die te posten...
    Waarop ik zei dat ALS ik de echo krijg dat ik zou uitzoeken HOE ik dat kon posten...

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ik wil hier even op reageren maar mensen met borderline claimen gewoon heel erg ,extreem erg! Mijn moeder nu ook alles gaat om HAAR KLEINKIND ze heeft me zelfs al de grond in getrapt door te zeggen als haar kleinkind er straks is dat et haar zo goed zou doen en haar beter zou maken. Als een kleintje haar leven zo aanvult waarom had ze dat dan niet met mij en me broertjes?
    Nooit zal ik haar alleen laten met de kleine geen seconde! Ze heeft zichzelf al eens versproken en toen zij ze hoe gaat het met jou en mijn kindje ?

Geef ze een vinger en ze willen 20 handen! En daarmee kan ik als advies geven pas ermee op als jij haar schat en lieverd noemt denkt ze dat ze de enigste is voor jou en hoe meer je dat blijft voeden hoe erger dat word!

13. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo allemaal, ik lees ook al even mee... Wat een verhaal, zeg!

Een puntje wat ik even gemist heb (ik heb zoveel mogelijk geprobeerd bij te lezen, maar opeens ging het allemaal zo snel): Is het nu zeker dat ze niet zwanger is... Of is dat nog steeds een aanname ahv clues?

Fabian, in ieder geval heel veel sterkte!

14. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaa :$
    En jij denkt dat ik zoiets überhaupt nog zou durven nu de drievorken geslepen worden?

Maar euh, nee dit forum is discreet en daarom de reden dat ik redelijke openheid kon geven. Foto's plaatsen lijkt me geen goed idee omdat het niet veel toevoegt (echt, zo een mooie foto zal het niet worden :cool:) en niet prettig is, vooral voor haar, om verhalen op welke manier dan ook te kunnen herleiden.

15. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eigen conclusie (die eerder gedeeld werd hier, maar meningen kunnen snel veranderen :p) is dat als alle 'berichten' naast elkaar gezet worden en dat fact-checking nul komma nul oplevert, dat er geen sprake is van een zwangerschap.

Ik was daar gisteren al uit...Tot ze gisteravond laat opeens zei dat de echo weer gevonden zou zijn:$... Dat was geen begin van een door mij bedacht nieuw script, maar een lichte paniekaanval hare zijde vermoed ik... Mogelijk volgen er nog meer de komende dagen maar ik zal er niet meer op ingaan. Het is mij wel duidelijk... :)

16. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Even een fotootje van de echo via de Whatsapp???? Check wel goed de datum op de echofoto ;)

Btw, ik heb vroeger een vriendinnetje gehad, die een hersentumor had verzonnen, dus ik houd niets meer voor onmogelijk...

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ware het niet dat ze die foto dus niet meer stuurt want ze gaat de (niet bestaande) zwangerschap af laten breken.

Om vervolgens Fabian de schuld ervan te geven. (althans daar lijkt het op).

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Je snapt het ;)

Voor die vriendinnen hartstikke leuk en een bevestiging van de vriendschap maar voor haar weer wat anders.
    Maar goed.....je hebt in elk geval duidelijkheid.
    Hoop dat we je niet te hard hebben laten schrikken en dat je toch nog af en toe mee leest en reageert, je fleurt in elk geval heeeeeeel veeeeeel dames op ;):D

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.137
    1.832
    113
    Anders een mooie foto met een tekst haha hoeven jou niet te zien toc??

Ow zou toch gewoon een overbezorgde vent spelen met:
    Ben je niet misselijk..
    Doen die borsten niet verschrikkelijk pijn.
    Moet je niet 10 x in een kwartier te plassen.

En kers op de taart dat je kennis wild maken van je kind en die mooie echo WILD ZIEN!!!

Tja er zijn helaas van die mensen die alles lijken te willen faken is al eens gebeurt daarom zijn somige ZPers die argwaan krijgen.
    Is ook niet zo raar want hoe verzint er een die zwanger is om een relatie wild hebben (ja hebben).

Moet je niet binnenkort die kant op?

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jongens, ik kom potverdorie vanochtend bijna te laat op werk, omdat ik dit topic nog moest lezen!
    En nu lees ik weer alles bij van de rest van de dag en dan is er nog niets duidelijk! :)
    Nouja, voor mij duidelijk genoeg in ieder geval.
    Mevrouw in kwestie is absoluut niet zwanger.

Maar goed, daar waren we geloof ik al achter :p

Deel Deze Pagina