...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Het punt is dat je er direct naartoe had moeten gaan en niet als een msn-puber via de app een dusdanige situatie proberen te verduidelijken.
    Maar dat zal vast mijn mening zijn vanwege het feit van ik van een andere planeet kom...

Als je een apje krijgt dat je een vrouw hebt zwanger gemaakt...dan ga je daar toch naartoe om te praten? Jullie wonen enorm ver uit elkaar...wonen beide in een aparte woonsituatie...de ene is geestelijk belast...de ander heeft vreemde trekjes....ik zeg reden genoeg om pronto een serieus gesprek te hebben....een echt gesprek...niet via de app

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Kijk Wachtende: en op jouw berichtje reageert ie ook niet ;).
    Het moge duidelijk zijn dat ik het helemaal met je eens ben.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha doe ik al die moeite om mn reactie verder toe te lichten...doet hij gewoon of het er niet is...beetje jammer...heb er helemaal mn arme vrouwenhersentjes voor laten werken.
    Gelukkig zijn er wel mensen het met de eens...nu nog wachten op de aanval van de fanclub :p

Het blijft toch altijd maar een kwestie van vertrouwen op internet...je weet nooit zeker of iemand is wie hij/zij zegt.
    Wie weet ben ik wel een dikke 60 jaar oude man met een plasseks obsessie die graag leest over hoe vrouwen over stokjes plassen...ik bedoel...het zou zo maar kunnen :D

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Denk wel dat dit topic de meest gelezen is op zp ever!

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Haha :) ik zal je eventjes melden dan, waar staat die knop hier :p

6. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ahhhhh wáárom.. Echt wáárom ben ik een beelddenker...

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahahah mijn exacte gedachte was:
    Neeeuujjjj!! Ik denk ik plaatjes!!! :D

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hihihi :D

Oh nee, wacht, nu heb ik dat beeld ook in mijn hoofd. HELLUP!

9. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien is de zin 'elke vrouw hetzelfde aanpakken' niet de juiste zin.
    Je hebt zelf gezegd dat je zo met al je vriendinnen om gaat door ze schat en lieverd te noemen.
    Wat ik met mijn post wilde zeggen is dat je ondanks dat je geen etikketen wil plakken, je het bij deze 'vriendin' beter niet meer kan doen. En dat ze toch een andere aanpak nodig blijkt te hebben...
    Verder heb ik helemaal niets over de voorgaande anderhalf jaar gezegd?
    Ook heb jij zelf gezegd dat je niet zo in elkaar zit om meteen weg te rennen, maar juist een knuffel te geven, ondanks dat je al eens eerder in een 'soort gelijke' situatie hebt gezeten met een andere 'vriendin' maar dat dat allemaal nog veel heftiger was en als ik het goed onthouden heb pas nu net een beetje van de consequenties af bent?

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wachtende je bent mijn held! :D

11. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik had gehoopt een echo te zien te krijgen vandaag. Maar helaas :(
    Niks meer gehoord Fabian?

12. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom... ze noemt mij een asshole omdat ze vindt dat ik haar niet vertrouw... maar na tig toezeggingen laat ze me 0,0 zien.
    Geen echo, geen naam van vk en blahdieblah...

Voor mij is het klaar hoor :)

Vanmorgen is ze bij HA geweest met dl, maar dan zou het bezoek aan vk vanzelfsprekend een boeiend topic zijn geweest.

Ja ja, ik schaaf mijn jargon gelijk even bij hier...

Ben wel een beetje bang dat ik bij de eerst volgende verjaardag naast een zwangere dame zit en wij heftige gesprekken in ogenschijnlijke geheimtaal gaan hebben, terwijl mijn vrienden vaag turen naar het etiket van hun bierflesje...:(:(WTF:D

Maar ze heeft ook niets meer gezegd over HA vanmorgen.
    Niet geweest natuurlijk... Waarom zou ze... En ik loop voor haar alleen maar te zeuren om een echo... yeah right...;)

Voor de helderheid: Wat mij betreft kunnen de rood/witte linten weer opgeruimd en de boel veilig verklaard. Ik reageer gewoon nog op berichtjes (goed fatsoen?)... Voordat ik opnieuw beticht wordt hier wekenlang rond te moeten hangen omdat ik een gedragsstoornis heb en hier ben om aandacht te zoeken...

Whaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    *rent rondjes rond de tafel en likt aan het televisie scherm*:p:p:p

13. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Wachtende,

we zijn allemaal onderdeel van dezelfde still going strong Big Bang.
    wees niet bang dat je van elders komt.
    je bent hier net zo thuis als de rest is... <3

toen ik haar bericht kreeg dat ze een test wilde doen bij HA omdat ze dacht dat ze misschien wel (ongewenst) zwanger zou zijn, had ik haar direct aangeboden af te spreken en dat ik 2 testen zou meenemen. Dat aanbod voor fysiek contact/ gesprek sloeg zij af en die mening draaide de dagen daarna niet bij.
    Misschien bang dat ik alsnog de testen bij me zou hebben:(

Iemand er aan d'r haren bij trekken kan alleen op verzoek vind ik.:$

Toen ik van de week hoorde dat ze bij vk was en een kloppend hartje zag, begreep ik het niet helemaal toen ik google-de.
    Ik ben pas eergisteren geloof ik op deze site terecht gekomen om eerst uit te zoeken of dit verhaal wel zou kloppen.
    Ik kan natuurlijk direct een grotere wasmachine aan gaan schaffen, maar liever heb ik eerst wat meer zekerheid. Ik ken deze vrouw al 1,5 jaar he...
    Ondertussen zat ik 250km bij haar vandaan... met een kapotte auto trouwens! en mijn fiets stond nog in groningen...

De afgelopen 2 dagen dat ik in het westen zat is mij duidelijk geworden dat ze niet meer uit haar verhaal komt omdat het niet klopt en ik (dankzij jullie) dit hele verhaal weer kan loslaten.

Ondertussen ben ik trouwens de enige die dat doet!;)

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zie je totaal geen overeenkomsten in haar smoesjes en die van jou?
    Vraag ik puur uit nieuwsgierigheid....

en nogmaals ik val echt niet voor zoetsappige vleierij...
    Naar mijn idee is dit echt een gevalletje...je kwaakt en waggelt als een eend...je zal wel een eend zijn.

Je gaat toch samen naar een afspraak voor een echo...we hebben nog steeds werkend ov in Nederland...en taxi's...en misschien ook nog wel vrienden...en anders greenwheels of iets dergelijks.
    Nee...helaas pindakaas...het gaat er bij mij gewoon echt niet in.

Als ik tegen mn vent zou zeggen dat ik zwanger ben en hij komt meteen met de reactie dat hij wel ff 2 testen mee zal nemen zou ik eerlijk gezegd zeggen dat hij die in zn hol mag stoppen. Dat komt wel een beetje gek over...maar dat kan aan mij liggen. Volgens mij ging het ook iets genuanceerder dan in je laatste bericht overkomt. Zo niet kan ik me best een defensieve houding van haar voorstellen.

Ik lig er trouwens niet wakker van hoor...maar als je al weken verplicht thuis zit moet je ergens je vermaak vandaan halen :D

Ben ik nou echt de meest vreselijke vrouw...een wasmachine is een wasmachine....hebben we die nou ook groot en klein?
    Had ik toch beter moeten opletten en een grotere moeten kopen...grr

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jij bent de enige die het topic kan laten sluiten :)

De meiden hier gaan wel door hoor en verdedigen is vaak zinloos met zo veel vrouwen bij elkaar :p
    Niet dat je geen gelijk hebt maar gelijk krijgen is wat anders.
    100 vrouwen, 100 meningen en het gevaarlijke is dat ze bijna allemaal rondvliegende hormonen hebben :p

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Prijkt gewoon bovenaan je openbare profiel ;)

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @wachtende: ja er zijn echt grote (industriele) wasmachine en kleine (voor normaal gebruik) :p

Even ontopic: ik vind dat Fabian te veel wordt aangevallen nu. Er van uit gaande dat het verhaal van zijn kant gewoon klopt (helaas weet ik van vrij dichtbij dat er gevallen zijn waar het gewoon zo gaat als dit verhaal), dan heeft hij toch een doodnormale vraag gesteld in zijn openingspost? Menig man die nog geen papa is geworden snapt die dingen allemaal niet en hij zoekt zijn heil hier voor informatie omdat hij niemand anders heeft om dit aan te vragen zonder gelijk platgebrand te worden (niet wetende natuurlijk dat dat hier ook zou gebeuren :p ;) ). En tja, dat het verhaal daarna gerekt werd, dat is wat hier in elke post gebeurd toch? :)

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.992
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Lieve "schat", je weet nog niet een tiende van wat je moet weten om indruk te maken op een zwangere vrouw. Lees je even in over termijnecho, seo, nipt-test, de grote variatie in voedingsvoorschriften volgens het voedingscentrum en andere bronnen, rugweeën en de voor- en nadelen van een ruggenprik... Praten we dan verder.

@Wachtende: Ja, een grotere wasmachine bestaat. Ik heb er één. Fijn als je werkt en niet vaak wast. Irritant als je thuis bent, best elke dag zou kunnen wassen maar moet wachten tot je enorme wasmand vol zit. Wasdroger met dezelfde capaciteit is een aanrader. ;)

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het wordt steeds leuker hier!!:D hahahaha

Zal me niks verbazen als er binnenkort een heel boek in de winkel ligt van dit topic! Hahahahahahaha (grapje natuurlijk:D)

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Haha geweldig...

Nu op facebook zoeken naar man vent die Fabian heet...in het westen woont...en die op die foto lijkt

Bel ' gestalkt' maar want 102 hitsige vrouwen stormen zo jou kant op fabian ;)

Deel Deze Pagina