ah...grr...nu wachten tot de mijne het begeeft en ik een grotere kan kopen dus Droger kan meer aan dan mn wasmachine...wat vaak als resultaat heeft dat ik de wasmachine overvol prop...en ik weer op mn lazer krijg dat ik de machine nog eens vermoord op deze manier
Als je er blindelings vanuit gaat dat hij de waardheid typt...tja dan spreekt hij de waarheid. Echter komt het gewoon niet enorm geloofwaardig over. Ik weet dat vrouwen dit soort acties op touw zetten...al zijn die meestal beter op de hoogte van het onderwerp. Er zitten gewoon een hoop haken en ogen aan het hele gebeuren waar niet echt een duidelijk antwoord op is gekomen. Wat wel weer ervoor pleit dat het echt een man is...die geven ook nooit volledig antwoord
Wasmachine om zeep helpen kan veel sneller dat door hem te zwaar te beladen. Gewoon een keer een stel spijkers / haarspeldjes / paperclips (whatever het meest geloofwaardig is in jouw geval) vergeten die nog in je broekzak zaten. Of zou er naast een handel in positieve zwangerschapstesten ook een handel bestaan in rekeningen van wasmachinemonteurs, bij voorkeur met alleen voorrijkosten erop zodat je geloofwaardig kunt claimen dat het arme ding overleden is. Zou jouw man dat überhaupt merken, trouwens? Ik denk dat ik de mijne alles wijs kan maken over dat ding. Tijdens de kraamweek moest onze zoon van drie hem helpen het ding op het juiste programma te zetten. Nou ja, ik was al blij dat ie wist waar het ding staat.
hahaha mijndoel is ook no nie om hem om zep te helpen hoor. Ik irriteer me er alleen aan dat als ik de wamahine bomvol heb...ik een nog lang niet volle droger heb als daar dezelfde was in gaat. Mn man weet het ding alleen te vinden als hij herrie maakt omdat ik het verkeerd gedaan heb volgens hem...en het ding in onbalans is. Maar weer ot... Wat is je verdere plan? helemaal geen contact meer zoeken? Of toch een keer langs om te kijken of het allemaal wel goed met dr gaat...of iets anders?
Ben ik blij dat ik destijds toch maar op het advies van de verkoper af ben gegaan en een grote(re) wasmachine heb gekocht. In het begin dacht ik; g*dver, was dus toch nergens voor nodig met al die halve wasjes maar nu met 2 kids en de 3e op komst... Fieuwwww!
Hij had toch vanmorgen ergens rond 11.00 uur ofzo (even kwijt door alle posts) gezegd dat hij volgepakt terug ging en geen plek had voor een kinderstoeltje?
Nee ik ga er niet blindelings van uit, maar ook niet van het tegenovergestelde, dus dat hij liegt. Je moet ergens een keus maken en omdat ik weet dat het kan geef ik hem het voordeel van de twijfel Ik vind het ook ergens trouwens wel roemenswaardig (is dat een woord) dat hij niet direct tegen die meid zegt: nee het kan niet dus hoepel maar op. Hij wil het gewoon eerst uitzoeken en dan kijken hoe en wat.
Jeetje wat een verhaal in die post... pfff... het gaat weer laat worden vrees ik... Maar ik geef gerust antwoord hoor. Jeetje, ik zit hier toch niet om iets te verbergen? Ik kwam, zocht, vroeg, vond...en was opgelucht... Maar voor jullie is het niet genoeg ofzo WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Oh enne, mijn antwoord is uiteraard geheel vrijblijvend, onverplicht en zonder dat ik enige aansprakelijkheid aanvaard Mijzelf verdedigen is echt niet nodig... doe het voor de vraagsteller... Ik plak die ene heel lange post hieronder en zal m'n antwoord geven... ps lange post vraagt om een lang antwoord... sorry _________________________________ Oorspronkelijk geplaatst door Wachtende Je geeft zelf meerdere malen aan dat jij mensen met psyische problemen niet uit de weg gaat maar liever een knuffel geeft (waar het duidelijk niet bij blijft..want van knuffelen raken we immers niet zwanger..) Nah, iets nuanceren. Als mensen op mijn pad komen meen ik dat er altijd iets voor mij te leren is van die ander, en andersom. In ieder ander vind ik een spiegel waarin ik mijzelf beter kan leren kennen. De hele wereld is 1 grote spiegel, omdat ik de wereld niet zie zoals de wereld is, maar ik zie de wereld zoals IK ben (het is mijn bril, mijn conditionering et cetera). Alles wat ik goed en fout noem is niet meer dan MIJN VISIE toch? Het zegt niets over datgene wat ik 'denk' te zien... Oordelen die mensen (ook hier ) over mij hebben zijn dan ook prima. Die oordelen zeggen niets over mij, maar alleen iets over degene die oordeelt. Ik oordeel niet over de 'omstandigheden' van iemand op mijn pad. Ofwel, ik ren niet weg nee, als iemand een etiket opgeplakt heeft gekregen. Of ik moet eerst uitzoeken of dat etiket wel juist is? En moet ik aangeven bij welke DSM codering een vriendschap wel of niet mogelijk is... Dan zou je eerst een soort van intake moeten hebben als iemand op je pad komt. Anders is het helemaal lullig als iemand pas na een paar maanden over een etiket verteld. Dan alsnog wegrennen? Of dan niet meer? Nah, ik ren gewoon niet weg. Iemand 'loslaten' wanneer het daar de tijd voor is is mooi genoeg toch? Ik geef niet mensen met problemen liever een knuffel. Ik knuffel graag mensen. Guilty as charged.... Ik herinner mij een serie dates met een meisje die het wegens bijzonder tragische ervaringen niet eens aandurfde om mijn hand vast te houden. Nee dan loopt ik niet weg, maar doe ik mijn best het droog te houden als ze haar verhaal verteld. En dan knuffel ik niet, en houd ik geen hand vast... Ik verkleur mijn schubben niet, maar mijn gevoel past zich gemakkelijk aan de situatie van iemand aan. Sorry daarvoor Oh ja, en ik heb ook wel relaties gehad waarbij een vrouw het plezierig vond als wij meer deden dan knuffelen. Dat heb jij toch ook wel eens (andersom) meegemaakt? Je geeft zelf aan dat je eerder in een dusdanig geintje bent gestonken met jarenlange gevolgen. Neej, niet een 'dusdanig' geintje... iets totaal anders. Ik heb niet eerder in deze schoenen gestaan... Je hebt al 1,5 jaar een vriendschap met een vrouw en kiest ervoor ondanks haar situatie gemeenschap met haar te hebben, als je weet van haar situatie kun je ook de gevolgen inschatten. Ik heb geen aanleiding gezien gedurende die 1,5 jaar dat zij een zwangerschap zou voorwenden... Aldoende ervaart en leert men... Waartoe meer is de mensch op aard? Jullie hebben hier blijkbaar goed over nagedacht daar jullie je beiden hebben laten testen op SOA's en bij de goede uitslag hebben besloten dat het best zonder condoom kon. Als eerder door een vrouw hier (terecht) opgemerkt is de weldenkende man soms ver te zoeken wanneer een opgewonden (ik bedoel hiermee geen alternatief voor: opgeblazen ) dame zich binnen een zekere afstand bevindt. Getuige het programma Groeten uit Moscow ofzo waar Nederlandse mannen Russisch vlees trachten te scoren, gevolgen door de Groeten uit Marokka oid waar Nederlandse vrouwen Marokaans jong vleesch trachten te scoren is de jarenlange seksuele revolutie niet voor niets geweest. Sommige vrouwen zijn net mannen Wanneer ik mijn gezondheid laat testen doe ik dat voor mijzelf en een mogelijk toekomstige 'actieve' partner. Als de uitslag bekend is, betekent dit niet dat ik dan bedacht heb dat ik nu klaar ben om een dame tegen te komen die een zwangerschap fantaseert. Naar mijn idee moet je je dan ook hebben bedacht dat de vorm van anticonceptie die gebruikt werd niet 100% bescherming geeft.Dus je hebt weloverwogen het risico genomen de vrouw zwanger te maken. Wat in haar situatie me nou niet echt een goed doordachte actie lijkt. Ik ben bang dat ik de enige man ben die niet direct fan is van rubber. Ik ken weinig vrouwen die er wel van in een juichstemming geraken. Uw fetish is blijkbaar niet de mijne (ja ik weet, ik leg dit in uw mond, terwijl ik niet werkelijk bekend ben met uw festishes. het is meer om praktische redenen, zodat deze lange tekst minder moeilijk door te wurmen is...) Los van het feit dat ik het risico van een zwangerschap niet onderken igv gemeenschap zonder hulpstukken, is er hier helemaal geen sprake van een zwangerschap. Of heb jij inmiddels wel de echo ontvangen?? Wanneer de dame zich na het vk bezoek juichend bij mij zou melden met een echo en de datum voor de vervolgafspraak, dan hadden diverse dames hier op dit moment WEL op de hoogte zijn geweest van de laatste ontwikkelingen van GTST.... Ook spreek je ervan dat ze een spiraal en implanon zou hebben. Later blijtk het alleen een implanon te zijn. Ik ga er vanuit dat je gevraagd hebt welke ac ze heeft...daar moet ze of het woord ' en' hebben gebruikt...of er klopt iets niet in je verhaal. Neen, niet gevraagd maar ongevraagd toch gehoord met mien eurtjes. De implanon was mij bekend omdat ze lange tijd terug als eens vertelde dat zij een staafje in haar arm had laten plaatsen. Het staafje noemde zij onlangs in haar berichtje 'spiraaltje'. Er is hier al eerder gezegd dat er nooit sprake geweest is van dubbele ac. Er was een misverstand bij mij, dus dat klopt...of juist niet natuurlijk... Je communiceert met een vrouw die moeite heeft waarheid en fictie te onderscheiden met benamingen die niet zeggen dat deze vrouw een ' vriendin' is. Maar in je taalgebruik zou iedere vrouw kunnen halen dat ze meer voor je is dan een vriendin. Je bent bekend met haar aandoening en toch kies je daarvoor. Ik denk dat de termen die ik gebruik in mijn communicatie door een vriendin gerelateerd wordt aan wie ik ben. Ook al eerder gezegd hier, gebruiken ik en vriendinnen termen die voor jou misschien bekrachtigd moeten worden met een trouwakte. Voor mij is dat niet zo, en de mensen met wie ik communiceer hebben er geen probleem mee. Jij wel. Maar wiens probleem is het dan werkelijk? Je geeft aan voor vrouwen te vallen met psychische problemen. Wat voor reden zit hier achter dan? Ik vind het een beetje vreemde aantrekkingskracht. Je geeft zelf aan dat dit is omdat je ze een kans wil geven en je ze absoluut geen label wil geven. Ho ho... je draait zaken om. Ik ben nimmer 'op zoek' naar wat dan ook. Ik ontmoet mensen niet bewust. Zoals in geval van deze vrouw kan ik mij voorstellen dat het aantrekkelijke voor haar nu juist is dat ik niet met een boog om haar heen loop, en zij voor mij evenveel waard is als ieder ander. Wanneer zij juist denkt te menen dat zij minder is (omdat mensen haar op die -andere- manier behandelen), kan het fijn zijn iemand te ontmoeten die je waardeert en respecteert om wie je bent, en niet om je omstandigheden. Zoals ik al eens zei: Iedere vrouw is een 'zusje'. Niemand heeft een 'kans van mij' nodig hoor... stel je voor zeg! Ik ben een vrouw...jij bent (naar eigen zeggen) een man. Is dat een etiket of een feit? Dat iemand borderliner is is niet zozeer een etiket, het is een medische diagnose. Hoe verstandig is het om deze volledig te negeren..puur zodat ze niet dat vervelende etiketje krijgen. soms is het beter te handelen naar de feiten. In dit geval weet je dat je met een borderliner te maken hebt en kun je misschien bedenken dat je acties niet zo handig zijn. Je bedoeld dat je er voorstander van bent om mensen met het etiket BL te negeren, en te verbieden seksueel actief te zijn? Hmmm... Ik zou zeggen, pak je blonde warrige pruik, maak een lijstje 'afwijkingen' en richt een politieke partij op :x Dit heeft allemaal niets te maken met een kloof tussen man en vrouw. Ik ben gewoon geen wilde vrouw die gek wordt van je o zo geweldige ' humor'. Ik kwam hier voor antwoorden... niet voor zelfbenoemde wilde vrouwen... maar ja, ik blijf wel een man natuurlijk he! whieeeeeeeeeeeeeee VERVOLG IN VOLGENDE POST! sorry... te lang...
Vervolg van mijn pleidooi ter verdediging: Welk volwassen vent gaat dit soort situaties afhandelen via de app? Welke vent gaat niet mee naar de echo? Normaal gesproken had je toch gewoon op de stoep gestaan mag ik hopen om de nodige zaken te regelen. Als ze echt zwanger was geweest had het wel jou kind geweest. Als ze echt zo labiel is als je doet voorkomen laat je dat toch niet via een app gaan allemaal? a) ik heb direct een ontmoeting gevraagd onder medeneming van testen mijnerzijds. negatieve respons. b) geen uitnodiging mogen ontvangen voor bezoek aan vk. logisch, want ze is daar nooit geweest!! (of denk je nu werkelijk dat ze zwanger is) c) als zij WEL op mijn initiatieven was ingegaan hadden wij niet hoeven appen. afgelopen weekend was de afstand een praktisch probleem. gedurende het weekend is naar voren gekomen dat ze in de war is op een wijze die ik niet van haar kende...en mijn glazen bolletje is al lange tijd niet gepoetst... Snap je nou echt de vraagtekens niet? Uiteraard begrijp ik dat jij ook jouw wereld ziet volgens jouw persoonlijke bril. Vanaf jouw kant is het heel lastig om een situatie goed te beoordelen denk ik, als het gaat om 2 mensen die je niet kent en het e.e.a. alleen op een forum besproken wordt. Andersom zou ik ook tal van vragen kunnen hebben als ik een ander topic hier zou gaan bekijken. Niet meer dan logisch... Sorry ik maak geen deel uit van de kudde wilde vrouwen die helemaal hoteldebotel is van je leuke schrijfwijze. Tuurlijk je weet het allemaal leuk en aardig te brengen hoor. Maar mij win je daar igg niet mee. Ahhhhhhhh...... ik kan echt echt echt heel lief zijn hoor ohja...je durft geen foto te plaatsen omdat je bang bent dat ze je dan herkent en dan haar verhaal op internet ziet staan wat niet leuk is voor haar. Echter denk je dat de volledige beschrijving van de situatie, haar woonsituatie en verslag van de gesprekken niet herbaar is? Ik zie geen toegevoegde waarde voor wie dan ook van het plaatsen van een foto... Jij wel? Ik geloof niet dat zij hier lid is. En zo wel, dan denk ik dat ze alleen maar denkt... SHIT! Logisch dat hij er niet in getrapt is Mocht je nog een vragenlijst hebben, en dat mag, sta me please toe op zijn vroegst morgenavond te antwoorden... De bouwplanning loopt al zwaar achter....
Geen id ik lees niet alles terug, Maargoed dan kon hij vandaag toch gaan neem ik aan? En toevallig was de grote nieuwe gezinsauto om De hoek te koop? Sorry ik twijfel nog heeeeel erg wat hier waar van is want van een aantal dingen worden bepaalde dingen die er niet toe doen extra benoemden komt et als een precies geweldig kloppent verhaal over maar sommige dingen ook niet
Hij is vandaag dus ook terug gegaan (begreep ik in ieder geval) maar als zij hem niet wil zien kan hij daar ook weinig aan doen toch? En dat zij hem niet wil zien is dan wel weer logisch als ze inderdaad hier over liegt toch?
Dank je wel De deur van het topic zelf is volgens mij gisteren gesloten, tot het gisteravond weer op een klein kiertje werd gezet. Bleek slechts wat tocht... Ik ben nu volgens mij alleen maar bezig met de verdediging... Volstrekt onnodig... maar ja... heb verlatingsangst! Whaaaaaaaaaaaaaa
Dit verhaal heb ik zaterdagavond al verwezen naar het land der fabelen. Fabian verzint namelijk steeds nieuwe stukjes (als verdediging) bij zijn verhaal en raakt nu langzaam verstikt in een web van leugens. Ik vind het zeer vermakelijk .
wahahaha holy crap...nou moet ik over meerdere pagina's kijken...gaat niet goed samen met zwangerschapsdementie. Maarre...met veel tekst kun je niet verhullen dat je weinig zegt. ik stel voor dat we naar de rijdende rechter gaan. Je zal ongetwijfeld lief kunnen zijn...maar er stinkt gewoon iets...sorry. Net als dat jij twijfels bij haar verhaal trekt heb ik mijn twijfels daar je een beetje hetzelfde gedrag vertoont. Voor alles is gewoon een smoesje. Je eerste betoog van je goedheid sla ik voor het gemak even over. Dat je niet van etiketjes plakken houd is nu wel duidelijk. Beetje onnodig om te vragen of ik wel eens seks heb gehad...lijkt me trouwens ook niet echt relevant. Je geeft in eerdere berichten toch wel aan vaker in de problemen te zijn gekomen..iets met jarenlange gevolgen voor jou. Ben de exacte verwoording even kwijt. Het lijkt mij niet heel geloofwaardig dat je na anderhalf jaar niet doorhebt dat de vrouw in kwestie niet enorm stabiel is en daar nu pas achterkomt. Je hebt toch immers zo veel ervaring met de labiele vrouw ? (zie je bericht waarin je aangeeft dat deze vrouwen het aantrekkelijk vinden ze etiketloos te worden behandeld door jou) Wel knap toevallig en goed uitkomend dat jullie beide toevallig je hebt laten testen...gewoon voor het geval dat. En dat er niemand in de tussentijd is tussen gekomen..als echte hengst Trouwens...misschien meteen tijd voor een nieuwe test...ze heeft bewezen niet zo goed te zijn in de afdeling geloofwaardigheid. Ach...ja mag best denken dat ik een latexfetish heb...echter is mijn belang mijn gezondheid...niet mijn comfort. Gelukkig ben ik niet belast met het hebben van een penis en kan ik seks weigeren als de omstandigheden mi jniet aanstaan. Dat de dame in kwestie niet zwanger is wil niet zeggen dat je niet bewust een keuze hebt gemaakt om het risico te lopen. Wat nou niet echt een geweldige keuze is. Trouwens vind het ik het een gevaarlijke aanname dat je er vanuit gaat dat ze een implanon heeft omdat ze het over het plaatsen hiervan heeft gehad. Wie weet is het ding er al lang uit? Check je dat niet eventjes? amai... Ik heb geen problemen van het slijmerige aanspreken in de app..ik wijs je er alleen op dat het volhouden hiervan bij de dame in kwestie misschien niet heel verstandig is. Ik zeg helemaal niet dat iemand met bl verbannen moet worden of iets dergelijks. Echter zeg ik dat het volledig voorbijgaan aan een probleem misschien niet helemaal handig is. Iemand zonder benen vraag je ook niet te gaan hinkelen omdat het anders zo naar is dat hij een etiket krijgt? Ik zeg je dat het misschien niet zo verstandig is onveilige seks te hebben en vervolgens via de app te communiceren over bepaalde situaties. ohja...je foto heeft niet echt toegevoegde waarde...moet er niet aan denken dat er een woest aantrekkelijke man verschijnt...dan kom je echt niet meer veilig het land uit. Echter staat er een foto op je profiel..neem aan dat het uwen hoofd is.