Pffff..... ik loop al echt tal van pagina's achter. Ik heb echt gewoon te weinig tijd om mij te verdedigen!! En morgen moet ik toch echt gewoon aan de klus... Zal morgen avond mijn best doen... Maar euh...zelfs de aanschaf van een andere auto wordt in twijfel gebracht... Goed dan... mijn verwijderd. Check het please (die moeite moet je dan ook even nemen vind ik) bij de rdw online... Is het een Zweedse? Is het een veilige gezinsauto? Is hij 24-3 te naam gesteld? Ja, meer kan ik op dit specifieke puntje niet doen denk ik... Oh ja tuurlijk... een foto van mij, in de kofferbak van de auto, met een bumpersticker IK REM NIET VOOR WILDE VROUWEN!!! Whaaaaaa...... Ik ga slapen! truste allemaal...
Volg het topic al sinds het geopend is en merk dat er de laatste anderhalve dag een andere toon in is gekomen. Dezelfde dames die hem de eerste 10 pagina's nog geweldig vinden, vinden hem nu ineens niks meer nadat een paar negtieve reacties zijn geuit. Daarbij kwam ook nog de vraag voorbij of hij een foto van zichzelf wilde plaatsen, logisch dat hij dat niet deed, dan doen de meeste hier niet, waarom zou hij het dan wel doen? Ik heb mezelf wel vermaakt of het nu waar is of niet.
Ik ga mn plasseksobsessie weer bevredigen door naar ovu en zw testen te kijken.... ohnee ik ga gewoon naar bed Sorry beeldvormende mensen
hahaha vrouwen zijn net schapen...hier kom je niet meer vanaf Een groene oude volvo...klinkt als een echte vrouwenmagneet Echter zie ik het niet dat ik je aanval...echter heb ik altijd geleerd om verheldering te vragen als ik iets niet snap of als het me gewoon niet duidelijk is. Als je nou met verpletterende antwoorden was gekomen had ik wilde vrouw 103 en drie geworden...had ik facebook nu afgespeurd naard een man in het westen...of in groningen...genaamd fabian...met een zwarte bril...en een groene oude volvo...om vervolgens morgen op de stoep te staan met een posi zwangerschapstest. Maar helaas...ik ben nog niet overtuigd...jouw verlies
Haha nee hoef hem niet te checken hoor alleen laatste wat ik er over wil zeggen is dat een hele nieuwe auto tegenwoordig andere kentekens hebben,,, maargoed dan zal het wel geen hele spiksplinternieuwe zijn
WTF! Zit ik uren te tikken hier, om met name jouw ellenlange vragenlijsten zo goed mogelijk te beantwoorden... ga je nu zeggen dat je met een half antwoord genoegen had genomen.... *druipt af en gaat nu echt proberen te slapen....*
Huh? Nou kom op... Wie A zegt moet B zeggen... Welke nieuwe stukjes verzin ik er volgens jou bij? (antwoord morgen hoor... en please, wel de posts lezen, want er komen steeds meer reacties van mensen die de helft maar gelezen hebben en nog steeds vragen stellen over dubbele ac!...die sla ik ff over hoor.... pffffff weet je wel hoe veel tijd hier in gaat zitten!!! SERIEUS...
Absurd hoe sommige vrouwen kunnen doordraven.... WHAT'S THE PROBLEM? Was het weekend in het westen, zoals meeste weekenden, en vanavond in het noorden aangekomen... vertraagd wegens kapotte auto en aanschaf, gisteren, van een andere. KENTEKEN HEB IK AL OVERLEGD HOOR... Wat is er nu weer onlogisch, niet kloppend, verzonnen, fantasierijk en leugenachtig aan? pfffff.....
Nee het is verder stil gebleven vandaag... verwacht hetzelfde voor morgen... volstrekte stilte... Alleen hier niet
Even uit nieuwsgierigheid Wachtende... Is je gedachte dat ik een vrouw ben Of dat ik een man ben die hier is om een bijzondere afwijking te botvieren Vanwaar jouw, naar ik begrijp niet al te kwalijk bedoelde, 'aanvallen'?
Ik hou alle opties open. Zoals ik al eerder zei..als het me niet duidelijk is of als ik het niet begrijp vraag ik om verheldering. Zorgt ervoor dat je geen verkeerde aannames doet. Verder zit ik al verplicht vier weken thuis en moet ik rust houden..forum vermaakt. Eigenlijk vrij simpel...vrouwen zijn niet altijd complex...ik verveel me gewoon
Ik leef 'bij de dag' op dit punt...als op vele... M'n laatste bericht was om aan te geven dat ik het hoe dan ook allemaal erg vervelend vind. Ook voor haar. Dat ik het hier bij zal laten en niet verder vragen. 'Als jij dat anders wil hoor ik het wel van je. Doe voorzichtig.' Ik hoop dat ze daarmee in ieder geval geen 'dreiging' voelt, en dat ze een weg in zichzelf vindt om haar gevoelens een plek te geven... Het is wellicht onvoorstelbaar rommelig voor haar. Heb daarna niets meer gehoord dus het wordt: a) Ze laat zo lang mogelijk niets horen, hopend dat ik het niet meer 'volhoud' en contact zoek. Opnieuw c.q. nog steeds aandacht! b) Morgen blijft ze stil, en donderdag laat ze weten dat 'het er niet meer is' en dat ze altijd gekwetst zal zijn c) Ze komt de waarheid vertellen, echt opbiechten, in de hoop dat we een vriendschap kunnen houden ('Openbaringen Vers XXX') d) Deze, inmiddels, woensdag houd ik mij op de vlakte...(Hebben we genoeg hier in het Noorden... ) Maar misschien wordt het wel E): Vandaag zij we al flink offtopic geraakt...Morgen kan dat verder groeien... Voor je het weet is er straks een groepje dames die af en toe weer even een stukje komt lezen... En een steeds kleiner fanatiek eisenstellend, bloeddorstig groepje 'Wilde Vrouwen' die way off topic in discussie zijn met 'een man die het niet snapt' of.... zijn we daar al?
Pfffff..... nog ff en ik ga een etiketje op je plakken... *sluipt op kousenvoetjes aarzelend jouw richting op*
Jep...is een uur of 15.00 geworden dat ik uiteindelijk uit het westen vertrok vanmiddag... Nog ff en de NSA wordt ingeschakeld en gefinancierd vanuit de Organisatie Wilde Vrouwen zoeken Man (wie belt Urlemans?) om camerabeelden langs de snelweg te checken...
OMG Dit teruglezend realiseer ik mij hoe 'WTF??' verveeld je je voelde Wachtende... En ik heb nog 'WTF????' geantwoord ook! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mijn allereerste regel vanavond was de juiste... iets van dat het wel laat zou worden met al die aanvallen...