Oorspronkelijk geplaatst door takhen nee want hij had ook gepost dat hij vandaag een nieuwe, grote gezinsauto op ging halen toch?
Durf je nog wel te gaan slapen Of ga je echt eerst alle posts beantwoorden? Ik vind je schrijfwijze erg leuk (waar blijft nou toch dat boek?) en heerlijk dat er eens iemand niet gelijk een etiketje op plakt of er naar handelt. Slaap lekker zo!
Hahaha serieus? Ik heb niet gekeken namelijk Maare sorry fabian ik ga toch echt niet weet ik veel hoeveel pagina's terug lezen
Hap hap hap hap hap. Fabian heeft honger? Als jij geen zin meer hebt om je te verdedigen gooi er dan een slotje op en klaar is Klara
Ergens wel mee eens, maar ja, dan zijn we wel van ons tijdverdrijf af Ik vind het wel interessant om te lezen hoe een hele simpele vraag op de een of andere manier is omgebouwd tot een soort oorlogsvoering hahaha
Ik stel voor dat er vandaag enkel maar meer ontopic wordt gereageerd. Anders moet ik tegen vanavond terug 10p gaan uitpluizen naar nuttige informatie.
Wat word er aanvallend gereageerd zeg. Soms lijkt het wel alsof grotendeels hier mensen met borderline zitten, tjees! Zal nog meer gaan 'testen' .. Weet je wat? waarom check je niet z'n IP adres? Ga je hem opzoeken bij z'n huis en kom je er wellicht achter of het een '60 jarige man is' die van plasseks houdt. Foi! Vergeet niet dat IEDEREEN een fake profiel kan maken via hier, Facebook of waar dan ook. Moet iedereen maar even een foto hier neerposten om te laten zien dat ze wel 'true' zijn? Als je dat niet doet is het ontzettend vreemd en zou ik er direct achter gaan zoeken dat je hoogstwaarschijnlijk liegt over je ID. Logisch ook O o o.. vrouwen.. waarom kan ik ook alweer beter opschieten met kerels dan vrouwen? Bewijs is dit topic wel weer. Mannen zijn een stuk relaxter en maken niet zo'n dramaaaaa van alles.
Ik ben het er helemaal mee eens. Sjonge jonge wat een verhaal hier zeg. En inderdaad van die rare borderline-achtige opmerkingen.
Voorstel voor een nieuwe titel voor het boek: De aanval van de 101 wilde vrouwen. **you asked for it....***
Er wordt steeds van het onderwerp afgedwaald en het lijkt er inderdaad steeds meer op dat de dames "wild" worden van een of andere mysterieuze "Christian Grey" en hij lijkt er behoorlijk van te genieten! Waarschijnlijk gaan we de clou van het verhaal nooit te weten komen...althans...dat zit er dik in. Mss moeten jullie verhuizen naar een "Datingsite/chatsite"?
hahahaha als er zo doorgegaan word dan kunnen we voor deel2 maar ben benieuwd of de dame nog wat gaat appen naar je fabian
Ik vind dat er wel makkelijk met de term borderline wordt gegooid hoor. Zo respectloos.:x On topic, Ik hoop dat je gelijk hebt Fabian en dat er inderdaad geen sprake is van een zwangerschap. Ik vind je humor en je schrijfstijl vermakelijk of het nu feit of fictie is, who cares Enne...compliment voor je omgang met " etiketten".
Humor dit!!! Niet de situatie waarin je verzeild bent geraakt, maar hoe men hier op elkaar reageerd.. Ben benieuwd of er nog nieuws is.. Best zielig.. Mensen die zo vertrengeld raken in hun eigen web van leugens.. Mag ik vragen hoe oud de dame in kwestie is? Als ik de Appjes zo lees, komt ze erg jong over...
Zo mee eens, ik heb normaal wel gevoel voor humor..... Maar ik zie nergens in zijn schrijfwijze humor. Ik denk dat zijn vraag waar het topic mee startte al beantwoord is nu.... Misschien gewoon beter om dit uit de hand lopende topic te sluiten?