...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oorspronkelijk geplaatst door takhen
    nee want hij had ook gepost dat hij vandaag een nieuwe, grote gezinsauto op ging halen toch?

2. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL

Je bent gewoon negatieve aandacht aan het zoeken...:p

3. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk....slapen...:cool:

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Durf je nog wel te gaan slapen ;) Of ga je echt eerst alle posts beantwoorden? Ik vind je schrijfwijze erg leuk (waar blijft nou toch dat boek?) en heerlijk dat er eens iemand niet gelijk een etiketje op plakt of er naar handelt. Slaap lekker zo!

5. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Dank je wel
    jij ook straks... :)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Hahaha serieus? Ik heb niet gekeken namelijk :p

Maare sorry fabian ik ga toch echt niet weet ik veel hoeveel pagina's terug lezen

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hap hap hap hap hap.

Fabian heeft honger? :p
    Als jij geen zin meer hebt om je te verdedigen gooi er dan een slotje op en klaar is Klara ;)

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

Ergens wel mee eens, maar ja, dan zijn we wel van ons tijdverdrijf af :p
    Ik vind het wel interessant om te lezen hoe een hele simpele vraag op de een of andere manier is omgebouwd tot een soort oorlogsvoering hahaha

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik stel voor dat er vandaag enkel maar meer ontopic wordt gereageerd. :D
    Anders moet ik tegen vanavond terug 10p gaan uitpluizen naar nuttige informatie. :D

10. nono

nono Niet meer actief

Wat word er aanvallend gereageerd zeg. Soms lijkt het wel alsof grotendeels hier mensen met borderline zitten, tjees! Zal nog meer gaan 'testen' .. Weet je wat? waarom check je niet z'n IP adres? Ga je hem opzoeken bij z'n huis en kom je er wellicht achter of het een '60 jarige man is' die van plasseks houdt. Foi! Vergeet niet dat IEDEREEN een fake profiel kan maken via hier, Facebook of waar dan ook. Moet iedereen maar even een foto hier neerposten om te laten zien dat ze wel 'true' zijn? Als je dat niet doet is het ontzettend vreemd en zou ik er direct achter gaan zoeken dat je hoogstwaarschijnlijk liegt over je ID. Logisch ook :D

O o o.. vrouwen.. waarom kan ik ook alweer beter opschieten met kerels dan vrouwen? Bewijs is dit topic wel weer. Mannen zijn een stuk relaxter en maken niet zo'n dramaaaaa van alles. :p

11. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    +1;)

12. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Mee eens.

13. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik ben het er helemaal mee eens. Sjonge jonge wat een verhaal hier zeg. En inderdaad van die rare borderline-achtige opmerkingen.;)

14. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Voorstel voor een nieuwe titel voor het boek: De aanval van de 101 wilde vrouwen.

**you asked for it....***

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Er wordt steeds van het onderwerp afgedwaald en het lijkt er inderdaad steeds meer op dat de dames "wild" worden van een of andere mysterieuze "Christian Grey" en hij lijkt er behoorlijk van te genieten!;)

Waarschijnlijk gaan we de clou van het verhaal nooit te weten komen...althans...dat zit er dik in.

Mss moeten jullie verhuizen naar een "Datingsite/chatsite"?;)

16. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    +2!

17. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    hahahaha als er zo doorgegaan word dan kunnen we voor deel2

maar ben benieuwd of de dame nog wat gaat appen naar je fabian

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik vind dat er wel makkelijk met de term borderline wordt gegooid hoor.
    Zo respectloos.:x

On topic,
    Ik hoop dat je gelijk hebt Fabian en dat er inderdaad geen sprake is van een zwangerschap.
    Ik vind je humor en je schrijfstijl vermakelijk of het nu feit of fictie is, who cares:D

Enne...compliment voor je omgang met " etiketten".

19. Humor dit!!!
    Niet de situatie waarin je verzeild bent geraakt, maar hoe men hier op elkaar reageerd..

Ben benieuwd of er nog nieuws is.. Best zielig.. Mensen die zo vertrengeld raken in hun eigen web van leugens.. Mag ik vragen hoe oud de dame in kwestie is?
    Als ik de Appjes zo lees, komt ze erg jong over...

20. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zo mee eens, ik heb normaal wel gevoel voor humor..... Maar ik zie nergens in zijn schrijfwijze humor. Ik denk dat zijn vraag waar het topic mee startte al beantwoord is nu.... Misschien gewoon beter om dit uit de hand lopende topic te sluiten?

Deel Deze Pagina