Whaaaaaaaa..... het is WAAR! baby's zijn een BabeMagnet! kan niet wachten om de supermarkt in te gaan met de kleine
O.. Praat me er niet van. Mijn man die geregeld boodschappen haalt heeft alle en dan bedoel ik echt ALLE aandacht van de vrouwen die hij op zijn pad tegenkomt zodra hij met de kinderwagen/kids loopt. Als ik mee ben mag hij zijn praatje doen met iedereen, haal ik snel de boodschappen haha.
Hahah,, ja dat is zeker waar!! Och man... Of je nu de vader bent of niet.. Neem gewoon die verantwoording!!
Hahah ik ken het! Mijn man heeft zelf enorme korting gekregen bij een ziggo winkel daardoor.. Moet zeggen vind het zelf ook leuk om na te kijken hoor,, zoo schattig..
dank je wel... moet zeggen dat het ook erg grappig is te lezen hoe gereageerd wordt op elkaar berichtjes. soort van...er wordt over me geluld, terwijl ik er zelf bij ben! als het kindje toch niet van mij blijkt, mag ik dan wel lid blijven? pleeeeeeeease.....
Waarom zouden beide voorbehoedmiddelen net even niet werken? Ik neem aan dat beide ook direct verwijderd zijn, toen ze een positieve test had? Heb je enig idee waarom ze dubbele anticonceptie had? En wat voor soort spiraal? Koper of hormoonspiraal? Mogelijk is dat ook de reden dat ze zo snel is doorgestuurd. Ik kan me je vraagtekens wel voorstellen, als het goed is heeft ze van de verloskundige echo foto's gekregen naar mijn weten staat daar ook het termijn op. Ik zou ook mijn vraagtekens zetten als iemand beweerde met dubbele anticonceptie toch zwanger wordt omdat ze 1x op het juiste moment gemeenschap heeft gehad??? Bij beide anticonceptie methode ben je niet 100% veilig maar als je door 2 anticonceptiemiddelen nog zwanger wordt ben je volgens mij wel uber vruchtbaar. Je geeft aan dat zij jouw wel als papa ziet voor haar kindje uit een eerdere relatie en waarvan ze zwanger zou zijn, hoe sta jij daar zelf tegenover en weet zij dit? Heb namelijk ook wel eens een soortgelijk verhaal gehoord (was bij een vriend van mij) waarbij de vrouw een zogenaamde zwangerschap gebruikte om een man aan zich te binden en vervolgens een miskraam zou hebben gekregen, compleet met zwangerschapstest en echo (zouden zelfs 2 hartjes zijn) waarbij de man wel meegeweest is maar niet mee naar binnen mocht. Misschien onterecht dat ik het aangeef maar dat schoot wel gelijk door mijn hoofd.
Maar Fabian, n u moet je ons wel op de hoogte blijven houden hè . Wij kunnen je met van alles helpen,
Wat een verhaal... Implanon én spiraaltje? Daar geloof ik al niks van. En dan ook nog zwanger worden en dat na 2 dagen al voelen terwijl er nog niet eens iets ingenesteld is? Ik denk ook dat er iets niet klopt...maar dat was jou ook al wel duidelijk Heeft ze überhaupt verteld wat er met haar (zogenaamde?) implanon en spiraaltje is gebeurd toen ze een echo kreeg? En ik neem aan dat dat in het zkh is geweest als die dingen ook echt verwijderd zijn? Heb je een gehecht wondje op haar arm gezien van de implanon?
Kijk dit zijn nou hele goede opmerkingen! Fabian hier kan je wel wat mee. Maar eerst eens vragen wat ze precies gedaan hebben bij de verloskundige en of haar spiraal er niet uit moet...
Nou met mijn seksuele voorlichting krijgt hij echt geen kind hoor (dan heeft hij hier niets meer te zoeken )
@mymiracle we kunnen natuurlijk een clubje optrichten voor hem.. Maar serieus fabian, ik denk dat die vriendin van je heel wat uitt te leggen heeft
Dank voor de aanvulling. Ja het is hoogst merkwaardig als beide middelen even niet werken, en dan ook nog eens precies op het juiste moment. Mijn vermoeden zal dan zijn dat ze in mij een geschikte partner ziet voor zichzelf, en een geschikte papa voor haar kindje. Een 'per ongeluk' kindje zou voor haar het ideale bindmiddel kunnen zijn... Hoe ik tegenover haar kindje en zwangerschap sta... tja, als ik bij mn zus binnenkom worden mn 3 neefjes en 1 nichtje lichtelijk gestoord en het duurt geen 10 seconden voor ze allemaal aan mn hoofd, nek, armen en benen hangen. Ik hou er wel van...om hun hulp in te zetten om het jongetje in mij weer even de vrijheid te geven bij de vuurkorf (om mijn zwager vervolgens gek te maken want de buurt staat blauw...maar samen met zijn kindjes lachen we hem uiteraard heeeeel hard uit ... en daarna gaan we voetballen...) Ik bedoel maar, ik vind kinderen erg leuk, en zal best een lieve zorgzame meedenkende (maar vrijlatende) vader kunnen zijn. Toen ik deze vriendin leerde kennen ging ik niet meer alleen mijn eigen boodschappen halen, maar stond ik opeens in het kruidvat omdat mijn oog viel op de aanbieding van de billendoekjes...ik had ze nooit eerder gezien, maar herkende ze opeens op 50 meter afstand (ik denk door de grote ACTIE!!!! borden er naast..) en in de supermarkt lag mijn wagentje opeens vol met babyshampoo, luiers en alles wat zij (dacht ik :s) kon gebruiken. En later in de middag betrapte ik mezelf er op dat ik een babystoeltje achter in mn auto aan het monteren was. Wij hadden geen relatie trouwens hoor, maar ik heb verschillende vriendinnen en kan gemakkelijk met iemand rekening houden zeg maar. En als ik haar eens zou moeten ophalen, dan zou ze niet alleen zijn. Maar een eigen kindje... da's wel andere koek natuurlijk Als ik de beste pappa wil zijn, helpt het best wel als de begin situatie ook een fijne is... Je weet wel... nadat ik die paardrijlessen eindelijk afrond, en op zoek ga naar mijn prinsesje... haar vader om zijn dochters hand vraag en mijn schoonmoeder zie huilen als ik haar mag vertellen dat wij zwanger zijn. Maar als het al begint met "Wat heb jij me nou geflikt!?!?!" begint haar eitje meteen op een verkeerde frequentie te trillen ben ik bang... Dus dat zal ik dan ook voor me houden als ik het zou gaan denken hoor. Maar ja... ideaal is anders. Ik ga er een nachtje over slapen... En morgen op dit forum nog eens kijken of ik alles nu gedroomd heb.... Dank voor de reacties... en mooie dromen