Ik zou de verloskundige even bellen waar ze geweest is theoretisch zou het inderdaad jou kind kunnen zijn zou wel een vaderschapstest doen
Jaja... en volgende week heb ik dan jeuk zeker?? Van Miepje kon ik meer krijgen dan een alleen een baby! sorry Miepje... niet persoonlijk he! ik hou heeeeeel veel van je... nee, ECHT!
Ik heb ook mijn twijfels over het verhaal van je vriendin, Fabian. Ik zou me afvragen waarom ze twee verschillende soorten anticonceptie gebruikt (staafje + spiraal). Ze heeft een zeer grote kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ze een spiraal heeft. Is het spiraal al verwijderd? Ik neem aan dat dat in het ziekenhuis moet gebeuren, aangezien er een baby'tje in haar buik zit. Heeft ze nu al een echo gehad? En weet je de uitgerekende datum? Volgens mij staat die onder de foto. En ehm...twee dagen na 'bevruchting' al veranderingen merken?! Dat is geweldig! Daar droomt menig vrouw van. De meeste vrouwen merken het pas als ze overtijd zijn. Ik heb trouwens wel eens gelezen of gehoord dat er markt is voor positieve zwangerschaptesten. Misschien eentje laten doen waar jij bij bent en met eentje die jij gekocht hebt. Succes ermee. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Nou weet je wat het gekke was...(als er al niet genoeg geks is...). De huisarts stuurde haar naar de verloskundige. Afspraak 18/3. Dus die dag in de ochtend stuur ik haar een berichtje, iets van: hoe de test bij die mevrouw ging (of zou gaan). En ik kreeg bericht terug... Waar heb jij het nou in godsnaam over??? Dus ik zeg: Nah, je hebt vandaag een afspraak bij de verloskundige voor een test... Zegt ze: Ooooooooooohhh die vrouw. Ik had geen idee waar je het over had. Ja over 20 minuten heb ik de afspraak.... Whaaaaaaaaaaaaa?? Ik dacht het hardop, maar gelukkig was ik alleen.... Zou dan echt alles tot in de puntjes misschien bedacht zijn? geen dokter, geen echo, geen zwangerschap, maar misschien dat ik door de voorgeschotelde situatie voor haar zou kiezen, ons gezinnetje beginnen met haar en haar kindje... en wie weet idd, wat al geopperd was vanavond... dat ze dan een miskraam 'faked' maar dat dan toch haar missie geslaagd zou zijn? Pffffff........ wie het weet mag het zeggen...
Mijn mailing is er uit hoor! Ik heb voor maandagavond de eerste auditie ingepland. (Kan ik morgen nog ff de lakens verschonen.....)
Zou goed kunnen hoor dat ze alles faked Haal een test en laat haar die doen? In jou bijzijn natuurlijk. En zou toch ff doorvragen over spiraal en implanon.. zitten die er nog in? Zo nee, moet ze een wondje/hechting in haar arm hebben. Vind het wel een apart verhaal. Erg toevallig allemaal
Ik vul mijn lijstje aan, en kom nu tot: 1) is de implanon er uit gehaald, en is er een gehecht wondje? 2) is het spiraal er uit gehaald en waar/wie? (zou zkh moeten zijn) 3) waar is de foto van de echo, en staat er data op 4) kan ik de naam van de verloskundige krijgen (los van of ik ga bellen) Goeie tips waarvoor dank. ook namens de kleine Een goedenacht voor alle grote en kleine mensjes enne Miepje, dank je voor je "geen-soa wens"... Ik zal mijn voodoo-poppetje weer in de la leggen dan Beloofd! <3
Beste jongeman...dit zijn nóg meer alarmbellen zoals je je vast ook al wel realiseert Ik zeg: zoek haar morgen op en check haar bovenarmen (aan de binnenkant meestal) op een wondje dat gehecht is. Zit dat er niet, dan is een heel terecht vraag waarom haar implanon dr nog in zit. Zit dat er wel, zou ik toch ff checken 'hoe het verwijderen van het spiraaltje ging'. Ben je lief en meelevend zonder haar wantrouwen te tonen, en kun je meteen zien hoe ze reageert Als zelfs dát nog geloofwaardig is zou ik haar maandagavond verrassen met een pretecho 'omdat je toch ook wel heel graag jullie mini wilt zien'. Smoesjes zeggen dan genoeg, iedere zwangere grijpt elke kans op een echo aan gok ik zo. Sterkte ermee!
Wat een apart verhaal joh! Ben wel benieuwd hoe dit afloopt, heb verder geen tips voor je.. Beetje sensatiezoeker dus, mag dat ook?
Hmmm voor zover ik kan opmaken klinkt het alsof je erin geluisd wordt... Wat een vervelende situatie zeg. Maar buiten dat heb ik wel erg gelachen om je reacties
Sorry maar vind dit wel een leuk topic! Als ik alle reacties zo lees denk ook ik dat jij erin geluisd bent. Langzaamaan heeft zij zich ingeweven in jouw leven.. (klinkt ook wel dramatisch) Vind het erg apart dat zij 2 voorbehoudsmiddelen gebruikt, implanon en spiraal? Kijk condoom en de pil kan ik mij nog wat bij indenken maar dit is wel vreemd! Daarnaast mag ik aannemen dat zij blij is als zij een goede echo heeft gehad en dit dan ook met jou deelt. Plus zou ik denken dat na de goede echo zij wel met jou had willen praten over hoe nu verder. Ik zou vandaag maar eens met haar gaan praten en vragen om die echo. Want jij als aanstaande papa (volgens haar woorden) wilt toch ook wel weten waar jij aan toe bent? Succes! Ik kan niet wachten op het vervolg
Nog even een opmerking die mij te binnen schoot, ze zou een spiraal hebben, en haar testen zijn positief. (Ik kan niet oordelen over hoe ze met het implanon omgaan, want daar heb ik geen ervaring mee) dan zou de huisarts haar gelijk met spoed doorgestuurd hebben naar de gynaecologe ipv naar de verloskundige, dat kreeg ik met mijn spiraal te horen. Daar zit dan echt geen week tussen! Buiten het feit dat je met een spiraal een grotere kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zitten er nog veel meer risico's aan en uit medisch oogpunt zal het spiraal dan zo snel mogelijk verwijderd worden. Ik ben indertijd naar de spoed voor zwangeren gestuurd, waar ik vlak daarna terecht kon (bleek niet zwanger). Zeker aangezien ze na NOD (niet ongesteldheids dag) getest heeft. Misschien moet je eens voorstellen om naar het corpus te gaan in leiden, de uitleg over bevruchting is hilarisch, vooral als er een paar pubers bij zitten, dan weet ze ook dat haar verhaal van 2 dagen na 'bevruchting' geen stand houdt!
Net als anderen denk ik ook dat je erin geluisd bent... dan nog iets heel anders... bij een negatieve test bij de HA gaan ze je toch niet doorverwijzen naar de VK en dan ook al zo snel...? Vreemd verhaal dat behoorlijk rammelt aan alle kanten.