Ik twijfel. 2 anticonceptie vreemd . Na 2 dagen al wat voelen vreemd . Heb je de positieve testen de ze thuis heeft gaan wel gezien ?? Ik denk dat ze je erin luist
By the way . Als ze een echo heeft gehad dan heeft ze ook foto's ervan gekregen lijkt me . Vraag es of je die mag zien . Ik denk dat ze gwoon niet zwanger is hoor
Oooh ik heb bij de 2e ook vroeg een echo gehad en kreeg er wel 1 mee voor in t foto boekje . Zal miss overal an ders zijn maar hij kam t natuurlijk vragen . Kijken of ze daar een antwoord op heeft
Maakt ook niet uit. Echo van 7 weken wel een mooie foto gehad Aan het verhaal te lezen is Fabian wel degelijk de vader, alleen is hij er waarschijnlijk ingeluisd. Want kan IEMAND mij vertellen wie er een staafje EN een spiraaltje neem en waarom?! Errug dubbelop. En dat ze beiden niet werken?
Uhhh, ik heb niet alle berichtjes gelezen, maar waar is die spiraal ineens gebleven!?????? Die kan toch niet blijven zitten tijdens een zwangerschap? Of, ze is zwanger van TS en heeft nooit een spiraal gehad, of ze is geheel niet zwanger.... Of ..... Maar het verhaal rammelt aan alle kanten!
Zie hier veel nuttige tips voorbij komen, en.. wat betreft zwangerschappen is het voor de vrouw vaak helderder en onder controle. als man moet je het soms maar afwachten van wie de baby is, en als man kun je ook moeilijk inleven in het voelen van een vrouwelijk lichaam dat zwanger is. Fabian, probeer rustig te blijven, niet te piekeren, er zijn nog zat mogelijkheden om er achter te komen. Inderdaad als je mee kan gaan voor de echo kun je tot op de dag vaak horen hoelang de zwangerschap is. Hoor je dat ze 2 weken voor jullie gemeenschap hadden zwanger geworden is, niet schrikken, dat is dus die periode daarvoor. Twijfel je nog, kun je evt na de geboorte nog een vaderschaps test doen.
Apart verhaal, als je maar geen trol bent die nu niets meer laat lezen. Aan de ene kant denk ik waarom in hemelsnaam 2 ac? Maar aan de andere kant zoals eerder is geschreven, het kan theoretisch wel. Je kunt je vriendin toch rechtstreeks vragen hoe ver ze precies was tijdens de echo van de vk. En de volgende keer meegaan als je blijft twijfelen.
Hier in België heb je een serie op tv 'familie'. Wat je hierboven omschrijft is net wat daarin gebeurde enkele weken geleden...
Bijzonder verhaal! Ik denk ook dat je er in geluisd word, er kloppen gewoon te veel dingen niet in haar verhaal. Keep us posted, want ik ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen
Haha, ik vind je geweldig Jammer dat je vriendin het niet op een juiste manier laat verlopen, had ze een leuke vent aan je gehad denk ik... (vanachter een computerscherm gezegd)
Vooral dat ze twee vormen van anticonceptie zou gebruiken die niet zo makkelijk controleerbaar zijn voor een man vind ik wel typisch. En waarschijnlijk denkt een man dan al sneller dat het wel zonder condooms kan, want hoe groot is nu de kans dat een vrouw zwanger raakt met dubbele anticonceptie? Mijn vermoeden: ze had geen implanon en geen spiraal (immers, geen enkele man gaat dat controleren), en is heel bewust bezig om jou te naaien.. Laat haar een test doen die jij hebt gekocht. Is die positief, dan ga je mee naar de volgende echo. Aan de hand van de zwangerschapsduur kun je makkelijk uitrekenen of het van jou is.
Ai ai ai... Zoals ik het lees is hier een intelligente en overigens zeer eloquente man slachtoffer geworden van een niet zo intelligente, maar wel zeer gehaaide dame. Ik hoop van harte voor je dat dit een theatrale truc is van deze dame om jou te binden, in plaats van een in mijn ogen behoorlijk zieke manier om je met de rug tegen de muur te zetten. Als dit inderdaad jouw kind blijkt te zijn, dan voorzie ik een zeer scheve ouderschapsverhouding waarbij jij flink zal moeten knokken. Een vrouw die op deze manier "aan een kind en/of man wil komen", lijkt mij niet bepaald een geschikt rolmodel... Veel succes, Fabian, ik volg je ook!
Laat haar inderdaad een test doen! Op welk tijdstip van de dag dan ook zou die positief moeten zijn met haar termijn. Succes!
Ik heb niets meer toe te voegen aan de voorgaande tips en opmerkingen. Ik denk namelijk ook echt dat je erin wordt geluisd. Jammer.. Want je klinkt erg leuk en oprecht! Haar verhaal rammelt aan heel veel kanten. Hou ons op de hoogte. Ik blijf dit topic volgen
Dit doet me trouwens erg denken aan GTST, met Rik en Femke. Misschien heeft ze daar haar idee van opgedaan?