...van de man die het niet snapt...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FabianM, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Zoals ik vaak zie is er bij 4 weken meestal een dooierzakje of zwangerschap ring te zien, meestal geen garnaaltje en al zeker geen kloppend hartje. Dubbele AC of niet, dit is absoluut verzonnen hoor. Google jezelf FF in voor de zekerheid hoe 4 weken echos eruit zien.... Kan ze je ook geen gekopieerde echo van 8 weken ofzo geven.

2. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben er bekend mee. Vandaar ook juist mijn initiële vraag of de zwangerschap überhaupt mogelijk zou zijn.

Dat bleek mogelijk.

Nu er nog achter zien te komen of het daadwerkelijk zo is, en zo ja, wat de echo foto verteld.

Die kan nog niet gepakt worden want die ligt op de slaapkamer waar haar dochtertje momenteel slaapt.

Yeah Right! is de meest logische reactie...
    Maar aan de andere kant, is er een kleine kans dat het zo is.
    Echt op het randje...

border-line zeg maar :p

3. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland

Hahahaha

4. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Nou conclusie: Gefeliciteerd, je wordt geen vader!
    Kom maar weer bij..

gebaseerd op dat op 4 weken nog geen kloppend hart te zien kan zijn!

Dit is idd een bordeliner met veel "fantasie". Heel herkenbaar vanuit een situatie dichtbij. En als ze gek op je is: Ren weg en zie haar nooit meer! Komt veel ellende van en wordt je niet gelukkig van.

Nu zeg ik niet dat elke bordeliner zo is, het gaat om dit meisje/deze vrouw gebaseerd uit Fabian zijn verhaal.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Op de echo staat ook altijd de naam van de moeder toch? Even in de gaten houden of die erop staat en of ze niet zomaar een foto van internet plukt en die laat zien als 'haar' echo.

Ook wel raar dat ze die op slaapkamertje van haar dochter bewaart?

6. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vertel het verhaal tegen je ouders...
    whaaaaa.... wat schattig!

Nah, ik kan erg discreet zijn hoor. Das het punt niet.
    Het antwoord op je indirecte vraag is trouwens 40.
    Ja ja, ik weet het, ik ben ook wel 'aan een kindje toe'....

Alleen dit zou een erg alternatieve manier zijn.... :p

7. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    hahaha idd..

duidelijk dus verzinsels. Wees maar blij dat je er nu niet aan vast zit. :D

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hihihi.... Ik bewaar mijn echo's inderdaad ook op de slaapkamer van mijn kind(eren)... Meest logische plek! :p

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt/ krijgt!

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    :D lol
    Hier moest ik toch wel hard om lachen!

Je komt niet over als 40 trouwens :p
    Dus snap waarom Birds het voorstelde ;)

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    haha... maar ook niet als onder de 25. ;)

11. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals zij op dit moment woont, heeft ze niet veel meer dan een slaapkamer. In die zin, heeft zij al haar spullen op die ene kamer.
    Dat de foto daar ligt is verklaarbaar.
    Dat haar dochtertje dan wakker wordt vind ik minder waarschijnlijk.
    (Gewoon zachtjes doen toch?)
    Maar wat ik al zei, het is allemaal op het randje....

Als de vk gezegd heeft dat ze 4 weken is, zou dat volgens jullie ervaringen dus niet mogelijk zijn. Dat stemt me wat zonniger :)
    Anderzijds, in mijn 'mannen-brein' kan ik niet zomaar die vaak genoemde '2 weken cadeau' accepteren.
    Als ik dat cadeautje niet hoef (ik neem aan dat er een bonnetje bij zit!?) gaan er van de gebruikelijke 6 weken dus 2 weken af en kom ik op 4. Hmmmm....

Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar het aannemen van het hele verhaal als gefaked...
    En vervolgens hoop ik dan alsnog op een antwoord op de vraag hoe die WILDE VROUWEN er uit zien, die op dit forum werden gesignaleerd.

Áls het kindje wakker wordt en de echo verschijnt zal ik het goed bestuderen en vergelijken met echo's die op Google te vinden zijn... ik vermoed dat ik dan moet zoeken vanaf pagina 6 ofzo...

12. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hm. Dat anticonceptieverhaal klopt al voor geen meter, net als dat ze nu ineens een poosje eerder al een echo had gehad(?) en dat de echo op de kamer van haar dochtertje ligt.

Als ze je vandaag die echo niet laat zien hoop ik dat je genoeg weet om haar op afstand te gaan houden? Al bestaat dan zomaar de kans dat ze alles uit dr kast trekt om aandacht te krijgen. Geen idee waarom ik dat denk trouwens :')

13. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks het zware onderwerp kan ik er gelukkig ook nog wel humor in vinden hoor :p
    Hoe ik overkom zou ik niet kunnen zeggen. Dat is aan jullie natuurlijk.
    Maar mogelijk dat ik te veel 'mooie boeken' heb gelezen om mij niet zo zeer aan tijd en ruimte te verbinden... dan is de vraag hoe oud je bent, niet heel eenvoudig te verklaren.:(:(:(:(
    Maar daar zijn denk ik andere fora voor :p

14. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Applaus! :)

15. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Nou ik kan toch wel met bijna 100% zekerheid zegen dat die vrouw niet zwanger is. Er zijn te veel dingen die niet kloppen.
    - Een zwangere vrouw laat maar al te graag aan de aanstaande vader de echo zien
    - Een zwangere vrouw houd de papa wel op de hoogte van alles omtrent de zwangerschap
    - Met 4 weken is zeker geen hartje te zien kloppen op een echo
    - Een implanon mag je niet zomaar laten zitten als je zwanger bent
    - Als een test bij de HA negatief is stuurt hij je niet ineens door naar de vk
    - 2 dagen na de bevruchting verandering voelen is ook niet logisch
    - Een echo bewaren op de slaapkamer van je kind is raar, en als dat al zo zou zijn kan je hem gewoon pakken ookal slaapt je kind
    - Een vrouw met een implanon praat niet over een spiraaltje, ze weet het verschil
    Lijkt mij genoeg bewijs dat het van geen kanten klopt. Ik zou als ik jou was toch iets meer actie ondernemen en er zelf achteraan gaan. Laat haar een test doen in jouw bijzijn. Vraag naar welke verloskunde praktijk ze is gegaan. Heb je haar positesten gezien? In het echt of via foto? Waren ze van hetzelfde merk? Kun je iemand die haar goed kent vragen of ze echt naar de Ha en de Vk is geweest? Ik zou echt niet in alle rust afwachten maar gewoon naar haar huis gaan en verhaal gaan halen.

16. FabianM

FabianM Actief lid

22 mrt 2014
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    De datum van de echo is niet veranderd hoor. Dat is geweest op 18/3.
    Volgens de berekeningen zou ze dan officieel 6 weken zijn.
    Naar mijn mannelijke-feitelijke-berekening 4. Sorry voor mn koppigheid waarmee ik de 2 weken in ruil voor een tegoed bon :p

Zij zegt 4. Ik zeg 4. Damn...
    Hoe ben ik hier ook al weer in verzeild geraakt.... :(:$:(

Enne, hoe dan ook is de kans idd groot dat ze, ALS BLIJKT dat het allemaal verzonnen is, alles uit de kast zal (blijven) trekken voor de aandacht. Op een of andere manier bekijk ik het dan toch zo dat ik het voor 'haar' dan ontzettend sneu vindt dat ze denkt dat dit 'de manier' is. Ik bedoel... dan ben je best in de war zeg maar.
    Das toch zielig dan? Dan ren ik niet snel weg, maar eerder er naar toe voor een goeie knuffel.
    Al staat vast dat het dan bij een knuffel zal blijven...
    Anders hebben we straks weer een nieuw topic :$

Ik hoop dat de kleine gauw wakker wordt...
    Het blijft me nog niet helemaal lekker zitten, en nu constateren dat er niets aan de hand is, daar vind ik het dan nét even te belangrijk voor. maar ja, dat weet zij natuurlijk ook...

Pffff..... met een borderliner in rondjes cirkelen...
    ja, dat gaat per definitie verkeerd natuurlijk...

17. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Umh. Fake!

Het verhaal is sowieso fake! Mevrouw is niet zwanger....

Mocht jij dit verhaal 'verzonnen' hebben, ach heb ik ook weer wat gehad aan m'n verplichte rust moment.:D
    Zo niet, succes met van haar afkomen!

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Sorry fabian, ik reageerde al met een bloos gezichtje omdat ik echt niet kon raden hoe oud je zou zijn, ben daar heeeel slecht in zoals je leest haha.

Maar ik bedoel dus te zeggen, los dit niet alleen op..er zijn zeker wel mensen die je willen helpen om uit deze nare zaak te komen.

19. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ze zegt dat ze de echo eerder heeft gehad? Dat was toch de 18e? Als ze bij de echo 4 weken was dan zou ze 4 maart haar eisprong hebben gehad en zeker niet rond 15 februari?!
    En de implanon verwoorden als spiraaltje, dacht dat de huis tuin en keuken bewoording staafje was? Of heb ik het nu verkeerd?
    En dan zo laks reageren over dat het er niet is uitgehaald? Geeft alleen nog maar meer vraagtekens:(

Voor jouw eigen rekenwerk, ze stellen dat een gemiddelde cyclus 28 dagen is, gemiddeld gezien zijn er na de eisprong 14 dagen. Als je op je NOD positief test ben je 4 weken zwanger, want je gaat uit van de 1e dag van je laatste menstruatie tenzij je cyclus langer is heb ik me laten vertellen, dan is het afhankelijk van je eisprong. Als ze dus 18/3 een echo heeft gehad en 4 weken was, is ze begin maart bevrucht en niet halverwege februari!
    Als je een echo te zien krijgt let op de datum, en op de naam, zou me zelfs niet verbazen als ze een echo van haar eerdere zwangerschap gebruikt.
    En dan is het nu meer van verdomd waar had ik die ook alweer weg gelegd!:p

Maar even echt serieus, ze loopt je gewoon te naaien!

20. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    In ieder geval zeer vermakelijk.:D (Sorry fabian, voor jou waarschijnlijk niet.)

Ik neem ff een abbo, ben erg benieuwd hoe dit afloopt.

Deel Deze Pagina