Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Ja idd..!!! helemaal mee eens.. toen ons zoontje werd geboren, was ik helemaal overrompeld van geluk.. en helemaal verbaast dat zoiets gewoon kan! het is een wonder om zwanger te zijn! en een heel groot geschenk om een kind gezond ter wereld te brengen. Daar ben ik me ook heel erg van bewust.

2. cherry blossom

huh?? ik typte net dat mn bloedverlies voorbij is.. (had gister misschien n paar drupjes bruinverlies..) verlies ik net ineens weer helderrood bloed... wat denken jullie? zal dit mn ongesteldheid zijn? of zal dit nog bij het navloeien horen van de curretage? dit is 2 weken geleden...

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Cherry, begin nu wel echte ongesteldheidskrampen te krijgen. Heb al een week last van buikpijn en soms wat bruin verlies (minimaal) dus maakte me wat zorgen maar denk dat het nu wel goed gaat komen.

Het is inderdaad een heel groot geschenk, een kindje krijgen. Een collega van een vriendin liep op het eind en het kindje is toen levenloos geboren dus tot het eind toe blijft het spannend! En vervolgens is het dan weer afwachten of het helemaal gezond is.
    Nou houden we op met negativiteit! Dames het gaat allemaal goed komen hoor met ons! Heb vertrouwen!

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Denk dat het wel van de curretage is maar hou het wel in de gaten want het echte vloeien moet wel ongeveer over zijn (tenminste da zeiden ze toen tegen mij) en een ongesteldheid lijkt me nog iets te vroeg.

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

Ik denk dat het ook nog van de curretage is. Ik werd pas na 6 of 7 weken ongesteld.

6. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Cherry, mijn ervaring na de curretage.. ik heb gelijk daarna vrijwel geen bloed verloren, beetje bruine druppels. De vk had gezegd dat ik voor mijn cylcus maar moest uitgaan van de dag dat het vruchtje was "geboren" en exact een maand later ongeveer werd ik weer ongesteld. Het was wel anders dan normaal. Begon met weer soort van weeen, was heel kort maar ongesteld.

2e cyclus diende zich al na drie weken aan zonder krampen of wat dan ook :$stond er helemaal versteld van, heb altijd een regelmatige cyclus gehad met voorbodes. Gelukkig 3e maand was "weer' zoals het hoort.

tegen mij had de zkh gezegd dat als mijn bloedverlies na 2 weken niet was opgehouden, dat ik gelijk moest bellen..

7. cherry blossom

oh jee dan hou ik het maar even goed in de gaten.. anders moet ik maandag maar bellen... tis maar n beetje maar toch!

8. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL

ohw jeetje wilde je niet bang maken hoor.. maar voor de zekerheid zou ik wel even bellen.
    heb je geen nacontrole gepland staan?
    Overigens heb inmiddels heel veel curretage verhalen gehoord en gelezen, maar die kwamen niet echt overeen met die van mij.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier had ik na 2 qweken ook nog rood bloed, dat was niet erg. Als het maar niet ioneens weer heftig ging bloeden, het moest steeds meer afnemen.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Cherry, ik ben 38 dus niet heel veel tijd meer zeg maar, het klokje tikt.
    We dachten we zien wel wanneer het gebeurt en aangezien het bij ons zoontje niet gelijk raak was, gingen we er niet vanuit dat het nu in de eerste ronde gelijk raak was. Vandaar.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST:

April:
    Aggy: 28 jr. - 1e kindje - Ronde 2 NOD: 08-04-'10
    Peps: 39 jr. - 3e kindje - Ronde 3 NOD: 08-04-'10
    Mieke8: 38 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD:
    ik hoop ± 9 april
    Loki09: 25 jr. - 1e kindje - Ronde 5 NOD: 14-04-'10
    Jolan78: 31 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: 14-04-'10
    Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD:
    Muizz: 26 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD:

Mei:

Zwanger!!!
    Wuppie01: 28jr. - 2e kindje (maart posi test)
    Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test)

Nod-lijst weer even aangepast. Vullen jullie hem bij? :)

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36

April:
    ik hoop ± 9 april
    Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: 9-04-'10

Mei:

Zwanger!!!
    Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test)

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heb je al meer duidelijkheid lolieken?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij staan er een aantal of misschien 1-2 meiden niet meer op die er eerst wel op stonden. Bijv. Dominique?

15. cherry blossom

@ loki: zet mij er maar bij, vanaf april? of mei? of wachten op ongie? ik weet het niet, doe maar wachten op 1e ongie.. dan zien we wel.. of het ongie wordt of niet. Ben 25 jr en gaan voor n 2e kindje. Ronde 1 na mk en nod weet ik niet.

@ mieke: ooh vandaar dan begrijp ik dat je er snel weer voor gaat!

@ lolieken: ennn????

Nee het is niet ineens weer veel het neemt wel langzamerhand telkens ietsje af heb ik het idee. Dus zal wel nie erg zijn..
    het is nu weer bruinverlies.. bah, majia hoort er schijnbaar bij.
    kga nu echt slapen tis al knetterlaat, ben na mn late dienst nog ff uitgeweest mn vriend van n fuif ophalen en ons zoontje is logeren.. pfff trusten allemaal!

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant

April:
    ik hoop ± 9 april
    Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: 9-04-'10
    Cherry Blossom: 25 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: Onbekend

Mei:

Zwanger!!!
    Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test)[/QUOTE]

Je staat er bij cherry :)
    Domenique stond nog op maart, als die een nieuwe data heeft kan ze die toevoegen! :)

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Nee sorry geen testje meer gedaan... Ongelofelijk. Toen ik vanmorgen plaste dacht ik echt "shit mijn kans verkeken voor vandaag" ;) Maar het is beter zo...

Ik test morgen of overmorgen dan moet de test echt al een stukje duidelijker zijn. Is die dat niet dan weet ik hoe laat het is.

Sorry als ik voor sommige wat voorbarig klink maar ik vraag het me af. Hoe werkt het als je een vroege miskraam krijgt? Blijven de zwangerschapstesten dan licht positief tot je ongesteldheid doorbreekt? En kan dat dan ook langer duren dan normaal voor je ongi wordt? Ik heb geen zin om weer weken te zitten wachten tot mijn lichaam beslist dat het genoeg is geweest. Dus hopelijk heb ik snel een duidelijke test of anders snel ongi...

Ik blijf maar denken dat testen snel duidelijk horen te worden. Dinsdag had ik men eerste positieve test en donderdag was hij nog steeds positief maar ook nog steeds licht. Dat kan toch gewoon geen goed teken zijn? Of zouden er vrouwen bestaan waarbij het HCG heel traag stijgt in het begin ofzo?

Ben helemaal in de war. :(

18. cherry blossom

@ lolieken: toen ik zwanger was van mijn zoontje waren de testen heel lang heel licht werd idd heel traag donkerder! dat maakt niks uit, want dat was de enige keer dat het goed ging! de een heeft nou eenmaal meer hcg als n ander volgens mij. Het duurde n hele tijd voor hij donkerder werd. Streepje = streepje zeggen ze. Of hij moet van licht steeds lichter worden, dat is wel een slecht teken denk ik.
    Ik heb een keer n miskraam gehad met 5 weken. Toen was het streepje licht, toen ietsje donkerder, en toen verloor ik bloed en was het streepje weer heel erg licht. Omdat ik pas 5wkn was, was het hcg zo gauw weg. Daardoor wist ik dat het een vmk was.
    Succes!!!

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Cherry, bedankt voor je uitleg meid. Ben heel nieuwsgierig wat de testen zullen gaan doen. :)

Ging jij snel bloed verliezen na je positieve test? Ik heb zo'n angst dat het weer weken zal aanslepen. :(

Ofwel hoop ik dat de testen positiever worden ofwel negatief en snel ongi wordt. Die onzekerheid vind ik niet fijn na mijn vorig miskraam. Vorige keren had ik vrij snel een duidelijke test vandaar dat ik nu een beetje wanhoop.

Maar nogmaals bedankt voor je informatie meid!

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Had ik gister na mijn laatste bericht hier toch iets vreemds. Ging naar de fysio en kreeg echt hele heftige buikpijn, niet normaal. Ik daar op de bank liggen terwijl hij mn arm bewerkte, dus dubbel pijn! Het zweet stond in mn handen! Zou erna nog trainen maar de fysio stuurde me naar huis "ga jij eerst maar even liggen en rustig aan doen"! Thuis pcm genomen en onder de douche gaan staan, daarna zakte het langzaam wel wat af. Maar het was zo heftig en vond het best vreemd, dit is de 2e ongesteldheid na mn curretage. Het komt nu wel langzaam op gang, begin nu wel wat bloed te verliezen. Iemand dit ook wel eens zo gehad?

Lolieken, hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid, dit is ook niks! Geen idee hoe dat zit met die testen.
    Cherry, dus het is al minder geworden? Dan komt het wel goed hoor! Zolang het maar niet meer veel heftiger gaat bloeden is het goed.

Deel Deze Pagina