Goedemorgen dames! Hoe is het hier met iedereen? Ik lees dat Lolieken maar licht positief blijft testen toch nog spannend ik hoop het gewoon!!! Hier heerlijk genoten van de vakantie, 1 week helemaal niet gedacht aan de kinderwens. Dat is ook wel eens prettig natuurlijk Dinsdag moeten we naar de dr en horen we meer , hoelang de wachttijd ongeveer zal zijn. dikke kus meiden xxxxx
Goedemorgen, hoe is het met de meiden vandaag? genoeg over die "vriendin" haha maar stel jullie steun wel enorm op prijs. Het klinkt raar misschien, maar dit soort dingetjes maken het niet makkelijk om je eigen verdriet te verwerken. Dingen van je afschrijven helpt. @loki, ik snap wat je bedoelt. Ik ben inmiddels ruim 3 maanden verder. Gister zei ik nog tegen m'n man " jeetje we zitten alweer in april" het lijkt nog als de dag van gisteren dat we oud &nieuw in gingen blij omdat er een klein mensje in me groeide. Dat zijn herinneringen die altijd ons bij zullen blijven. Die bewuste momenten ,dat onze leventje over een paar maanden er anders uit zou zien. Heel 2010 hadden we al helemaal gepland. Kindje krijgen betekent veel plannen, voorbereidingen treffen. Ik hoop dat je snel ongi word. Merk bij mijzelf,als ik weet dat het niet is gelukt, dat ik heel snel ongi wil raken zodat mijn nieuwe cyclus snel kan beginnen. Ik merk bij mijzelf dat ik ook de laatste dagen heel erg bezig ben met mijn vermoedelijke bevallingsdatum 5 aug. Morgen is mijn NOD. op een paar ongi krampen na nog helemaal niks hierzo.. pffff weet het echt niet meer. durf het eigenlijk niet hardop te zeggen en vind het ook een beetje genant. Tijdens mijn zwangerschap vond ik mijzelf erg "stinken" hihi er hing een sterke geur om mij, die ik nog nooit eerder had geroken. Ik vroeg het vaak aan mijn man " stink ik?" maar hij rook nooit iets. Las toen dat zwangere vrouwen dingen sterker kunnen gaan ruiken.. Na de mk heb ik die geur niet meer geroken tot vorige week. En gisteravond rook ik het weer. volgens mij is het mijn afscheiding wat ik dan ruik.. sorry voor de details en vanochtend had ik weer witte afscheiding. ik nader mijn NOD.. Durf het dus echt niet zeggen en helemaal nergens op te hopen. wens jullie allemaal een zonnige dag toe
Hi Elif, ben sinds kort ook aangesloten op deze topic. Had jou nog niet eerder "gesproken" hier. Heb wel jullie verhaal van de andere topics meegekregen. Vind het ontzettend sneu voor jullie, maar hoop dat jullie vakantie je weer volle moed en hoop heeft gegeven om er weer positief in te zitten.
Welkom shaida. Dank je wel voor je lieve woorden. Hoop dat het snel raak is voor jullie! Ja de vakantie heeft zeker geholpen maar ja het is toch altijd een zware weg. Een heeeeeeele grote droom moeste/ moeten we vergeten en dat is een kind van ons samen. En dat is af en toe best wel zwaar want dat is je droom als je gaat trouwen e.d Ik wil niet dat iemand me verkeerd begrijpt , dus ik bedoel het echt niet boos of slecht Maar ik heb zoiets als mensen zeggen jammer, vervelend e.d van dat zeg je als je 4 maanden bezig bent en je moet ff wachten maar niet als je 4 bijna 5 jaar bezig bent. Nogmaals ik bedoel het echt niet boos. Maar mijn hormonen staan nog altijd op zijn kop en ben nog altijd "boos" dat het eindelijk zover was en het dan word afgenomen. Ik ben echt altijd blij voor iedereen, maar het doet zo'n pijn als je sommige meiden hier ziet die wat gelijk opgingen wat zelfs al zwanger zijn van een 3e bv en we staan nog met lege handen. Een vandaag beetje emotionele Elif
Elif, blij dat je terug bent meid! Zo fijn dat je vakantie een succes was en dat je genoten hebt... Zo, kan ik binnenkort weer dubbel en dik voor je beginnen duimen... Hier is het mis hoor dat weet ik nu wel zeker het streepje wordt niet donkerde, eerder lichter. Ik hoop snel ongesteld te zijn. Verder wil ik vooral aan mezelf werken. Ook lichamelijk want ik ben vanmorgen weer ZOOO misselijk opgestaan. Dat de dokters er maar snel iets op vinden hoor. Als je zwanger bent kan je dat allemaal min of meer verdragen maar ik wil alleen maar misselijk zijn als er een positieve reden voor is.
Ik heb even mijn banner aangepast naar een cyclus van 36 dagen... De laatste keren was die ongeveer zo lang. Geen banner vind ik maar niets. Dus helemaal juist is die dus niet. Vermits ik al positief teste en ik nu aan het wachten ben tot alles afkomt.
@ Elif, ik heb er werkelijk waar geen woorden voor. Ik kan het mij heel goed voorstellen, dat je er boos om bent. Dat is ook terecht. En het is ook oneerlijk. @Lolieke,kun je niet een vk of een arts raadplegen zodat je voor jezelf duidelijkheid hebt.. hoe zit het normaal met je cyclus? is die regelmatig, vrij lang?
Elif, welkom terug! Erg fijn dat je hebt kunnen genieten van je vakantie! Ik hoop op een goed gesprek dinsdag en dat de tijd mee zal vallen. Het blijft pijn doen hoe lang het ook geleden is. Ik denk ook nu regelmatig. waar blijft de tijd? Het is idd alweer april, ik krijg bij die gedachte dan altijd zo'n gejaagd gevoel alsof je achter loopt en iets in te halen hebt. Kennen jullie dat ook? Het is hier super mooi weer! Gelukkig iets waar we wel blij van kunnen worden!
@ elif: ja ik begrijp het wel, zoals ik voel me gewoon k*t naar die mk, maar jij moet je gewoon tigduizend keer zoveel k*tter voelen. Dat kan ik mij dan haast niet voorstellen. Je grootste droom valt in duigen.. ik hoop echt zo dat jullie wens uit zal komen! Fijn dat je er even op vakantie niet zo mee bezig was.. @lolieken: volgens mij ben jij gewoon dik vet zwanger en test je op dag 36 duidelijker! streep=streep! (maar ik zou ook heel onzeker zijn in jouw situatie dat je het nog niet durft te hopen, omdat je bang bent voor n teleurstelling!)
hier beginnen de zenuwen nu toe te nemen.. ongi krampen zijn weer begonnen na de lunch merk nu al dat ik op de valreep toch mijzelf aardig wat hoop had ingepraat.. ben nu al kapot van het idee dat ik vandaag of morgen ongi word.
@shaida, dat herken ik helemaal. sterkte met die stomme ongi!!!ik ontdekte vanmorgen wat bloed bij het afvegen, dus ongi en het voelt toch echt weer als een domper. je voelt vanalles en dan toch is het weer niet goed., het zet nu ook nog niet helemaal door en dan ga ik weer enorm twijfelen en mezelf helemaal gek maken... ben er ook best een beetje verdrietig van.. Bij de eerste zijn we 2 jaar bezig geweest. was nu in ronde 3 zwanger maar een miskraam ... ik weet nu helemaal niet wat me te wachten staat, weer snel zwanger of gaat het weer heel lang duren.. ik ben volgende week jarig en had eigenlijk maar op 1 cadeautje gehoopt.. maar helaas.. @elif wat fijn dat je vakantie zo veel rust heeft gegeven. ben erg benieuwd wat de dr volgende week te melden heeft. ik duim voor je dat het allemaal snel weer mogelijk is voor jullie. @lolieken. heb je vanmorgen weer getest? test je nog steeds met dezelfde test? wat balen zeg die onzekerheid. ik hoop zo dat het toch allemaal goed is en dat je snel van deze zwangerschap mag gaan genieten en dat als het echt niet goed is je snel ongi bent en weer verder kunt.maar ik hoop het meeste op het eerste.. @aggy dat gevoel ken ik wel dat opgejaagde. net of je iets mist de hele tijd en achter loopt. ik heb eindelijk iets bedacht om de zwangerschap bij me te blijven dragen. ik ga een armband kopen en daar een bedeltje aan hangen die symbool staat voor deze zwangerschap en ook 1 die symbool staat voor mijn zoontje zodat ik dat altijd bij me draag...
Vreselijk rot is dat gevoel. ongi krampen zijn weer voorbij haha, net nog een vlaag van kokhalzen gehad, ik word hier werkelijk GEK van haha. Ik ben ook over een paar weken jarig. Gister vroeg mijn man wat ik graag wilde hebben tja werkte het maar zo.. wel goed dat je een herinnering hebt gekocht. Het heeft mij geholpen om het ook symbolisch af te sluiten. Ik kreeg er meer rust door. Het voelde zo verkeerd t.o.v. kindje om helemaal niks te doen/bewaren alsof het helemaal niks voor ons betekend. @Aggy, dat gejaagd voel ken ik ook. Vooral iedere keer als er weer iemand zwanger blijkt te zijn. begint beetje een wedstrijdje te worden, je wilt weer mee doen met de race. klinkt stom i know.. ook anderzijds toch ook het tegendeel willen bewijzen dat er niks mis is met jou en dat die ene mk gewoon puur pech hebben was.
Lolieken, misschien zou je eens met een digitale CB kunnen testen. Die geeft vast meer duidelijkheid? Maar als je het niet wilt doen begrijp ik dat ook hoor. Verder even ego, ben ontzettend druk en wil nog even van de zon genieten. De dagen dat ik spotting had waren waarschijnlijk toch een ongi. De gyn heeft mijn bm zo schoon gemaakt, dat er waarschijnlijk niet veel meer zat, ik geen eitje heb gehad en mijn bm waarschijnlijk niet veel bmslijmvlies aan heeft gemaakt. Mijn temp blijft namelijk mooi laag en stabiel. Dus mijn nieuwe cyclus is nu al 11 dagen bezig, op naar mijn eitje volgende week. Dus wel spannend hier. Elif, fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie!!!
Shaida, precies, alsof het een wedstrijd is. En elke keer hoop je dat die ene toch ook niet eerder zwanger zal zijn als jij! Maar daarnaast gaat de tijd ook zo ontzettend snel. En er gaat toch elke keer weer een maand voorbij! Ik was ook heel teleurgesteld dat ik weer ongi werd (en nog heftig ook) al wist ik stiekum ook wel een beetje dat het er niet in zat deze maand. En dus weer een maand verder, tsja.... Lolieken, ik blijf het spannend vinden. Maar je gevoel is vaak wel juist. Hoop voor je dat je gevoel je in de steek laat dit keer en dat het stiekum toch zo mag zijn. We wachten allemaal in spanning met je mee op wat er komen gaat! Mieke, hier waarschijnlijk ook een ei volgende week, zou mooi zijn als het slaagd!
Elif: Fijn dat je vakantie zo lekker was en je je gedachten echt even op 0 hebt kunnen zetten!! Je hebt helemaal gelijk, de woorden "Jammer" passen helemaal niet bij wat jullie op dit gebied overkomt. Ik hoop dan ook echt dat het gesprek positief verloopt en julie snel 'verder kunnen'. Jullie droom moet gewoon uitkomen! Ik ga voor je duimen!! Lolieken: Je testen blijven nogsteeds hetzelfde licht streepje geven? Wat een ellende... Aggy: Dat had ik ook heel erg dat gejaagde gevoel. Als mijn vriend dan vroeg of ik het belangrijk vond om de eerste te zijn, schaamde ik me er ineens voor. Ik ben dan ook hard mijn best aan het doen dit uit mijn hoofd te zetten. Ik wil gelukkig zijn met mijn leven, of ik nu, over een maand of over een jaar pas goed zwanger ben, dat moet toch niet uitmaken? Dit schrijf ik nu wel heel stoer, maar er in geloven kost nog íets meer tijd Shaida: Erg he? Ik bleef ook heel stoer roepen: "Ik geloof er niet in, test pas na NOD". Maar toen mijn temp mooi hoog bleef wist ik het ineens zo zeker. *Bam* Witte test, gggrr.. Wat maken we onszelf gek he? Jolan: Inderdaad moeilijk om je ergens op 'in te stellen'. Hier waren we de 3e ronde zwanger dus ik ben niet zo bang dat het niet ''snel'' lukt maar ook dat is een rot gevoel omdat je het teveel verwacht...De tijd zal het ons leren... Mieke: Kijk dat schiet op! Ineens je halve cyclus voorbij! Bijna aan de klus dus! Over liedjes die je gevoel beschrijven: "De tijd die alle wonden heelt loopt niet zonder jou" - Marco Borsato/Trijntje Oosterhuis
Lieverds dank je wel!! Ik bedoelde het niet zo dat mijn mk erger is dan die van jullie !\Begrijp me niet verkeerd. Maar herken wat iemand hier schreef waar blijft de tijd?? Alles gaat verder , iedereen gaat verder en wij meiden zitten met lege handen en lege buik Shaida ik hoop dat het raak is!! ongikrampen heb je ook als je zwanger bent heh hihih Lolieken wat erg vind het afschuwelijk Een hele dikke knuffel lieverd xxx
Hi meiden, hoe is het met jullie? @Elif, ik kan niet voor de andere spreken. Maar ik vind dat jouw situatie vele malen erger is dan die van mij. Ik heb wel een mk gehad, maar had wel het geluk dat ik de 1ste ronde spontaan zwanger was. Desondanks waren/zijn we er helemaal kapot van. Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk het dan voor jullie moet zijn. Na al die tijd wachten op een positieve test, eindelijk zover en dan wordt het je weer afgenomen. Daar zijn gewoon geen woorden voor. Als er iemand is die nu zeker een goed gevulde buik verdient dan ben jij dat wel (dan hopen we dat je je positive vibes ook naar ons toe straalt ). Ik had het al eerder gezegd, maar het leek voorheen de normaalste zaak van de wereld om zwanger te zijn, alles gaat goed en vervolgens een gezonde baby op de wereld te zetten. Totdat het jou overkomt en ineens ziet je wereld er heel anders uit. Een zwangerschap kent gewoon ontzettend veel "obstakels" en iedere keer moet je weer "vechten" om de volgende ronde te halen. Laatste update van mij: nog steeds niks had s nachts wel last van een heel gespannen buik. Je blijft maar zoeken naar signalen van "wat is het nou?" Gistermiddag op weg naar huis, dacht ik toch echt in de auto dat ik ongi werd.. Thuis aangekomen gelijk checken, helemaal niks. loop naar manlief toe voor een knuffel, die dacht " ok die is ongi" en begon me te troosten. Je had zijn gezicht moeten zien toen ik vertelde dat ik nog niet ongi was en dat ik nu werkelijk gek aan het worden ben hahaha. als troost daarop zei die": zolang je niet ongi bent, mag jij je lekker zwanger voelen" hihihi. Maar goed kijken wat deze dag gaat brengen....