Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    op z'n vroegst 24 april ;) heb hier al zoveel verhalen gelezen dat men toch te snel was met testen of dat de testuitkomst wisselde iedere keer.
    welke test advsieren jullie mij? vorige keer met predictor uitgevoerd, maar lees hier toch negatieve verhalen erover. Zeker weten zal ik nooit meer doen, maar soms blijf ik me afvragen..

Vorige keer was ik 2 weken over tijd voordat ik ben gaan testen.. als het kan wacht ik er zelfs anderhalf week mee.. :)
    na de curretage is mijn cyclus toch wel anders. voorheen was mijn cyclus heel regelmatig en bijna op de dag nauwkeurig. Ik was altijd of op tijd of zelfs eerder maar nooit te laat. Toen ik toen in een keer overtijd was.. tja.. toen gingen er wel belletjes rinkelen.
    Na de curretage was ik in mijn 2e cyclus een week te vroeg. 1ste en 3e waren normaal. Manliefs mening: als je een week te vroeg kunt zijn, kan een week te laat ook :( dat is waar.

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Je hebt gelijk dat je pas een week later gaat testen. Ik had na mijn curretages ook lange cyclussen. De laaste keer ook een cyclus van 35 dagen!! :x
    Ik deed altijd de testen van kruidvat 2 voor 5 euro! Ik heb er inmiddels heeeel wat gebruikt. Deze geven nooit een verkeerde uitslag. Bij mij tenminste niet.

3. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    de vorige keer durfde ik de test van 2v5 niet te kopen, ik vond het te goedkoop:$ twijfelde daardoor aan de betrouwbaarheid. Lees nu alleen pos. verhalen erover.

Zou het echt K*T vinden als ik toch nog ongi word, de teleurstelling zal deze maand dan vele malen groter zijn dan de vorige maanden. naarmate de dag verstrijkt groeit mijn hoop steeds meer ;)
    Vervelende is dat ikzelf deze maand de kans erg klein had ingeschat, klussen was ook niet lekker gegaan. kregen vlak voor mijn vruchtbare dagen een auto ongeluk, rompslomp met verzekering etc.

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Shaida, knap van je dat je zo lang kan wachten zeg! Maar ik hoor inderdaad ook veel positieve verhalen over de 2v5! Dus die ga ik de volgende keer ook maar halen denk.

Mieke, ja zou top zijn! Dus er maar flink tegenaan volgende week! haha..

Loki, is veel te moeilijk voor ons om het uit ons hoofd te zetten.;) We (althans ik) blijven er toch wel mee bezig en dat gaat met pieken en dalen maar uit mn hoofd zetten....niet zolang er nog niet een wondertje in de groei is! Zo zijn wij vrouwen nou eenmaal :)

5. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    zeggen en doen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Moet kijken of ik het ga vol houden.. :D maar dat is wel mijn streven. Manlief is natuurlijk meer nuchter hierin, alhoewel stuurde net een mailtje of ik al ongi was?
    Ondertussen loop ik nu om de tien minuten naar de wc om de "status' te checken. Hoop dat deze dag snel voorbij is.. af en toe een zeurige gevoel in mijn buik..

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Shaida, toch wel een beetje spannend dus! Goed hoor dat je wacht met testen. Een teleurstelling is zo vervelend.

aggy, jaja volgende week klussen... eerst maar weer eens testjes doen.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaida ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!
    Zou geweldig zijn!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Stoer hoor Shaida!
    Ik test nooit zo laat uit zelfbescherming :). Zou er dan zo op gaan hopen en het misschien zelfs bijna verwachten dat de klap alleen maar groter wordt.
    Leuk hoor, zwanger proberen te worden....;)

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ow Loki zo los je het bannerprobleem dus op... Wist ik niet. :D

Dames ik ben echt afwachtende van een heel vroege miskraam. Pff, er is nog niet doorgebroken maar ik heb sinds vanavond zo'n enge steken in men buik en een zeurende pijn. Iemand een idee hoe zo'n miskraam verloopt want ik heb geen flauw idee en ben best bang. Doet het veel pijn? Veel bloedverlies?

Door mijn curretage heb ik dus geen flauw idee hoe het normaal verloopt. :(

shaida, ik duim voor je mee en voor jou ook Loki! Voor iedereen trouwens!! :)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lolieken: ik denk dat het wel iets heviger zal zijn maar niet om bang van te worden. Als je je cyclus niet zou kennen en niet getest had zou je het miss niet eens merken. Hopelijk zwt het snel door dit is niets!

Hier is vanacht mijn ongi doorgebroken. Zou me niets verbazen als dit ook een vmk is, tekens waren hetzelfde als tijdens de zwangerschap en mijn lf is altijd 11 en nu 13. Ach, we gaan vol goede moed voor ronde 6!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een slecht nieuws allemaal:(
    Pfff dikke knuffel meiden.

Hier een vriendin in een zware dip, stonden op trouwen maar hij wilde maar niet echt ( angst)
    Nu is de relatie waarschijnlijk over, en hoewel wij het al vaak hadden zien aankomen, is het toch erg hard voor haar.
    Erg genoeg hoop ik dat ze nu voor haar eigen kiest!
    En niet weer hem betutteld, want hij verdient haar helemaal niet.

12. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Het begint nu idd spannend te worden hier. nog geen ongi te signaleren. Ik wacht nu tot a.s zondag (ben 18 maart ongi geweest)
    Ik durf het werkelijk waar niks meer over te zeggen. Voor de mk kende ik mijn lichaam. Niks is meer hetzelfde nu. Soms slaat de fantasie weer op hol :D, soms slaat de onzekerheid weer toe:) wel/niet zwanger, gaat het dit keer wel goed. Ik ben best wel een rationeel persoon (alhoewel sinds de mk, behoorlijk verandert) De kansen voor deze maand waren nihil voor mijn gevoel. Daardoor ga ik toch weer twijfelen. Maar goed hopelijk gaat de komende week ook snel voorbij.

Jeetje meiden, wat voor ellende komt op ons af he? dikke knuffel voor jullie allemaal.

Ik ga nu op alle berichten reageren. Ja sorry bij het plaatsen van de reactie vergeet ik altijd wie wat heeft gerageerd. Quto werkt beter.

13. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop idd dat je vriendin voor haar zelf kiest hoe moeilijk ook, wanneer zouden ze gaan trouwen? en heeft hij dit al eerder uitgehaald?

14. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Loki, wat naar voor je. Had je al getest? Groot gelijk, we gaan gewoon voor de volgende ronde! Big hug!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaida 20-10 maar net sprak ik haar weer.
    En was ze zich weer voor hem op aan het doen.
    Ze is bij wijze van ook klappen waard ;)
    Hoe kun je nu zo een leven blijven leiden , met iemand die telkens als iets serieus word wegrend?
    pfffff

16. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij deed het wel pijn, werd als zogenaamde miskraamweeen genoemd. Geluk is dat je wel pijnstillers mag hebben. volgende dag kwam het vruchtje eruit en dag later de vruchtzakje. Daarna liep ik letterlijk leeg. Gelukkig stond de curretage al gepland voor de volgende dag. Ik weet niet of het bij een vmk ook precies zo gaat. Eigenlijk had ik ook een vmk maar mijn lichaam heeft pas in week 10 gereageert. :( vertrouwen in mijn lichaam had ik dus niet zo.

17. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha zo kun je het ook bekijken ja :) ik weet dat diep in m'n hart ik toch nu ervan uit ga dat het raak is.. overigens denk dat alleen wij vrouwen dit probleem hebben, mannen niet. Die van mij zei gister nog, misschien wordt je morgen wel ongi:$ snap niet hoe hij dat doet.. maar goed 1ste zwangerschap bleef hij ook nuchter totdat ik geen positieve test had, ook al was ik 2 weken overtijd.. denk dat het toch zijn manier is om ons beide in bescherming te nemen. Gister vond ik het niet leuk zo'n opmerking. had echt zoiest van , je kunt toch gezellig met mij meedromen. Maar achteraf weet ik dat hij mij in bescherming willen nemen tegen mijzelf :( door mij weer even met beide benen weer op de aarde te zetten hahaha

hoe zijn jullie mannen hierin?

18. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan het ook niet snappen, maar ja liefde maakt blind zeggen ze..

overigens mooie naam Elif ;) is het eelief of spreek je het uit als de eerste letter van het Arabische alfabet

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vriendlief denkt ook heel rationeel,, een echte vent. Hij is heel blij als het straks goed raak is maar tot die tijd maakt hij zich ook niet zo druk. Ik vertel meestal pas dat het wel/niet is na een ongi of positieve test, probeer de rest een beetje voor me te houden of hier te schrijven, hij snapt dat toch allemaal niet zo :p

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Loki, zo werkt dat hier ook hoor! Moet er niet te veel over hebben met vriendlief. Hij hoort wel van mij wanneer de vruchtbare dagen zijn en wanneer ik kan testen. Soms rekent hij wel even door in zijn hoofd en roept dan in eens, is het niet nu ongeveer zo ver! Hihi.

Ik heb net een ovutestje gedaan, deze is al bijna positief.
    Word er een beetje hyper van, dat betekent een vervroegd eitje deze ronde. Dit weekend dus aan de klus.
    Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina