Hier ook een hele nuchtere vent! Is er helemaal niet zo mee bezig, totdat ik weer aan de bel trek zeg maar. maar dan nog... Het moet eerst maar weer zover zijn denk ik. Ach ja wat ik eerder ook al zei, mannen zijn dr heel anders mee bezig dan wij. Mieke, o jee nu al! haha.. het is je gegunt. Ik moet denk ik nog wel een weekje wachten. Zal de testen komende week ook weer tevoorschijn halen! Lolieken, wat naar, schiet maar niet op he? Elif, ik hoop voor je vriendin dat ze een beetje met de situatie om kan gaan. En ja liefde maakt blind. Misschien maar beter zo toch, als hij niets zeker weet dan kan je beter maar niet trouwen! Shaida, spannend! We wachten vol ongeduld met je mee!
Jeetje, we zijn een beetje aan het kwakkelen allemaal. Hoewel, Shaida, ik duim met je meer, hoor. Ik heb een raar soort ongesteldheid gehad vorige week. Drie dagen te vroeg en het duurde maar 3 dagen. Het was zo licht dat ik niet eens een inlegkruisje nodig had. Ik had wel kramp en zo, maar het was gewoon niets. Wat moet ik daar nou mee? De ongesteldheid daarvoor was ook zoiets. Tussendoor heb ik overal rare krampjes en steekjes. Wat moet ik hier nou mee? Er klopt hier iets niet, maar ik ben uitgehandeld na mijn curretage. Zou ik nog contact op kunnen nemen om te vragen of iemand mij kan onderzoeken of zo? Het is het echt niet koel. Ik weet zeker dat ik zo nooit zwanger word. Ervaringen? Help?
He Dominique wat vervelend zeg. Als je het niet vertrouwd dan moet je er gewoon even naar laten kijken hoor! Kan je niet met de huisarts overleggen? Hier was mijn ongesteldheid juist de andere kant op, heel heftig, pijn, krampen en veel bloed. En voel ook regelmatig dingetjes waarvan ik denk, wat is dat en klopt het wel? Dus ben zelf eigenlijk ook wel onzeker of het allemaal wel ok is.
@ Mieke, goed nieuws dat je al zo snel je ei hebt, succes met klussen @Lolieken, al nieuws? @ Dominique, thanx voor het duimen na de curretage was het bij mij erg pijnlijk 1ste cyclus, bijna net zo heftig als de miskraamweeen. had toen de eerste dag veel bloed en daarna nam het af zoals jij het aangeeft. 2e cyclus was ik een week te vroeg, gelijk goed ongesteld, met veel rood etc. 3e cyclus was weer normaal.. en tja 4e weten we dus nog niet maar als het al een aantal maanden geleden is, dan zou ik je gyn bellen? Laatste update: hier nog niks te bekennen pfff... begin nu wel spijt van te krijgen dat ik deze maand zo gefocused was op mijn NOD 15 april. Normaal hield ik altijd een maandje aan, 18 maart ongi dan 18 april weer ongi. Ik telde nooit met weken/dagen. probeer me weer te concentreren op 18 april. Mijn hersenen denken nog steeds, maar deze maand kon toch bijna niet... zo ben ik mijzelf gek aan het maken.. hoop nu dat zondag snel voorbij is.. dan begin ik meer zekerheid te krijgen toch?
Succes voor de meiden die aan de klus moeten. Hopelijk is het een schot in de roos!! Hihi. Loki, wat naar meid maar nieuwe ronde, nieuwe kansen? Maar het is gewoon telkens een teleurstelling toch... Hier schiet het idd niet op. Heb sinds gisteren krampen die komen en gaan. Soms denk ik dat het mijn darmen zijn en dan denk ik weer dat het toch gaat beginnen. Ik heb geen zin in een curretage. Oh, echt niet. Mijn streepje is nooit super donker geweest dus... Als het maar vlug voorbij is dan kan ik ook weer verder. Prettig weekend dames! Geniet ervan...
ooh wat een pech meiden!!!! @ elif: ooh wat erg van die bruiloft!! dacht dat zoiets alleen op tv gebeurde..
@ lolieken: een curretage doen ze toch als je iets van 8wkn ofzo bent pas? of heb ik dat fout? maar heb je al veel bloed verloren?
hey ladies, ik heb woensdagochtend bij het afvegen een klein beetje rose gehad en daarna niks meer. ik dacht ik word ongi. maar niks. donderdag niks, vandaag niks. dus vanmiddag toch maar getest en een duidelijk 2de lijntje. ik kan het niet geloven en vind het ook best wel eng. voel me wel echt zwanger. zere borsten, 's ochtends en 's avonds misselijk en vooral erg moe en af en toe duizelig. ik heb er opzich een goed gevoel bij maar durf nog niet heel blij te zijn... ik hoop zo dat alles goed gaat.... ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden.. ik hoop dat jullie ook heel snel een 2de streepje mogen zien!!!! dikke kus , Jolanda
Jolan, wat super voor jullie, wat ontzettend fijn. Gefeliciteerd. Uiteraard hoop ik je snel te mogen volgen en dat hoop ik voor iedereen hier in dit topic. Probeer te genieten Lolieken, he bah wat een onzekerheid nog steeds, veel sterkte en een knuf voor jou.
Die is DIK positief!! gefeliciteerd meid wanneer was je NOD? Ik snap dat het moelijk is, maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ohw en straal je positieve zwangere vibes naar ons
ik strooi hormonen en vibes rond voor jullie want ik hoop het echt heel erg voor jullie allemaal!!! mijn nod was woensdag maar ik heb een cyclus van 26 dagen en mijn ovulatie is op dag 15 of 16. dat betekent dat ik vandaag op dag 13 na mijn eisprong zit. als ik goed reken ben ik dan morgen 4 weken. gemaakt met pasen en zover ik het nu heb berekend 25 december uitgerekend. maar ik weet niet helemaal zeker of ik nu goed reken...
Jolan wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd! Shaida jij nu nog deze ronde Elif is idd op de manier van de eerste arabische letter. Het is mijn islamitische naam daarmee
Lolieken: Heb je de HA al een keer gebelt ofzo? Hun moeten toch wel iets meer kunnen vertellen wat je moet doen? Hopelijk ben je snel uit deze onzekerheid.. Bah...
@jolan: gefeliciteeerd! ennuh hij is echt al dik positief! bij mij waren de lijntjes in het begin veel vager nog. succes!!!
WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST: April: Aggy: 28 jr. - 1e kindje - Ronde 2 NOD: 08-04-'10 Peps: 39 jr. - 3e kindje - Ronde 3 NOD: 08-04-'10 Mieke8: 38 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD: ik hoop ± 9 april Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: Onbekend Muizz: 26 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD: Cherry Blossom: 25 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: Onbekend Mei: Loki09: 25 jr. - 1e kindje - Ronde 5 NOD: 15-05-'10 Zwanger!!! Wuppie01: 28jr. - 2e kindje (maart posi test) Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test) Jolan78: 31 jr. -2e kindje (april posi test)
Loki, alleen dat ik té lage waarden heb en dat ik echt in afwachting ben van nog eens een miskraam. Ik ben wel zwanger maar niet goed... Ik vroeg me net af in een andere topic of de huisarts me niks kan geven dat het wat opschiet.
WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST: April: Aggy: 28 jr. - 1e kindje - Ronde 2 NOD: 08-04-'10 Peps: 39 jr. - 3e kindje - Ronde 3 NOD: 08-04-'10 Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: Onbekend Muizz: 26 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD: Cherry Blossom: 25 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: Onbekend Mei: Mieke8: 38 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: 02-05-'10 Loki09: 25 jr. - 1e kindje - Ronde 5 NOD: 15-05-'10 Zwanger!!! Wuppie01: 28jr. - 2e kindje (maart posi test) Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test) Jolan78: 31 jr. - 2e kindje (april posi test)