Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST:

April:
    Peps: 39 jr. - 3e kindje - Ronde 3 NOD: 08-04-'10
    Lolieken: 27 jr. - 2e kindje - Ronde 4 NOD: Onbekend
    Muizz: 26 jr. - 2e kindje - Ronde .. NOD:
    Cherry Blossom: 25 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: Onbekend

Mei:
    Mieke8: 38 jr. - 2e kindje - Ronde 1 NOD: 02-05-'10
    Loki09: 25 jr. - 1e kindje - Ronde 5 NOD: 15-05-'10
    Aggy: 28 jr. - 1e kindje - Ronde 2 NOD: 09-05-'10

Zwanger!!!
    Wuppie01: 28jr. - 2e kindje (maart posi test)
    Wendy2010: 29jr. - 1e kindje (maart posi test)
    Jolan78: 31 jr. - 2e kindje (april posi test)

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Jolan wat onzettend goed nieuws! Konden we wel gebruiken hier! Ik zeg alvast gefeliciteerd!

3. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

pfff hier weer bruinverlies en rozeverlies.. als het maandag nog is bel ik.. maar wie? huisarts? vk? of gyn? wie zouden jullie bellen? telkens denk ik dat het over is en dan komt er weer wat.. het klinkt goor.. maar het is meer slijm met bruinverlies of met roze verlies? herkennen jullie dit? verder niks geen klachten. Geen buikpijn ofzo.. is het iets om me zorgen om te maken? de vk gaf hier aan anders ff bellen.. tis maandag 3,5 geleden dat ik de curretage had..

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het kan ook je nieuwe ongi zijn wat aan het komen is.
    De voortekens ervan?
    Bij mij begint het althans zo.

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Cherry, ja dat kan het (ongi) ook zijn natuurlijk, je gaat al richting de 4 weken! Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bellen met ha of gyn.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zal zeker niet beweren dat je je druk moet maken maar ik zou wél even bellen (gewoon naar de gyn/het ziekehuis!). Kan nooit kwaad!

Jeej, ben niet meer de enige in mei, voelde me al zo eenzaam :( ;)

Lolieken:
    Pppff wat een ellende.... Alsof het allemaal al niet kl*te genoeg is....

7. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

ja maar dan zou het heftig zijn zeiden ze in het zkh het was gister wel meer dan nu, nu bijna niks.. Maar goed.. het is nu weekend dan zal ik wel niet kunnen bellen. Is het maandag nog dan bel ik. thnx!

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jolan! Gefeliciteerd!!

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Pfff net naar een doop geweest van het zoontje van vrienden! Was dat even confronterend! Mn man en ik zaten slikkend in de banken. Had niet verwacht dat het zo heftig op ons zou overkomen. Dan besef je maar weer hoe diep het zit en hoe heftig het is.

Loki, fijn hè om niet alleen te zijn in mei!

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    aggy, ik kan goed begrijpen dat dat een harde dobber is en heel confronterend. Dat is ook normaal he meid... Veel knuffels!!

Hier heb ik wat roze afscheiding gespot maar het gekke is de ergste krampen (en die waren echt pijnlijk) zijn er nu niet bij. 8) Ik hoop, hoooop zo dat het doorzet!! Dan kunnen wij ook weer verder. Het is toch ook pijnlijk. Ik probeer voor mijn gevoel mezelf duidelijk te maken dat er geen zwangerschap is geweest maar die was er natuurlijk wel. :(

Hopen jullie mee dat het gewoon doorzet???

Prettig weekend iedereen! Dat was bij ons al wel heel geslaagd...

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Dank je Lolieken! En natuurlijk hopen we met je mee dat het snel ophoudt en je weer verder kan!

Hier weer iets nieuws! Zit ik op de bank en ik denk wat een steken toch rechts onderin....voelt als eisprong maar ja dat kan immers nog helemaal niet. Maar heb toch stiekum een testje gedaan en waarempel zie ik een heel licht streepje! Huh? Iemand dit ook eens gehad? Ik zei tegen mn man, vanaaf maar aan de klus voor de zekerheid! Word hier helemaal hieper van en denk ook dat het bijna niet mogelijk is maar tja...morgen maar weer even testen. Wie weet!

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    aggy, bedoel je een licht streepje op je ovulatietest? Want op je ovulatietest hoort die heel donker te zijn he? Even voor de duidelijkheid.

Ik heb heel de cyclus door een streepje op men ovulatietest alleen niet even donker als de controlestreep...

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Aggy:
    Dat snap ik wel ja, wat een geluk, je kleintje mogen dopen. Onze tijd komt, echt...

Lolieken:
    Ik hoop met je mee meis, wat een ellende zo...

Hier is het heel erg heftig mijn ongi. Zeker weet ik het niet maar denk dat dit ook een hele vroege mk is geweest. Was 2 dagen overtijd (LF altijd 11 nu 13), heb een héél licht streepje gehad op de test (sensitest) en de ongi is veel heftiger. Heb de eerste dag op 6 paracetamol geleefd zo'n vreselijke rugpijn (ik heb nooit buikpijn met ongi) én heel veel stolsels, heb ik ook nooit (kan qua hoeveelheid bloed een dag doen met een simpel inlegkruisje!). Maar ach, zolang ik niet weet dat ik zwanger was, vind ik het niet zo erg.

Heb mezelf voorgenomen er eens wat minder mee bezig te zijn. Ik wil de komende maanden lekker genieten van het voorjaar, de zomer, de vakantie, pony, tuin opknappen, ik wil niet nog een paar maanden mezelf rot voelen en er zo op gefocust zijn.
    Ik ga dus mezelf bedwingen om hele avonden op het forum te hangen (kom hier nog wel gewoon hoor, misschien tikje minder!!), alleen temperaturen bij mijn ei en wat minder ovutesten doen. EEns kijken of ik me dan wat rustiger voel!!

14. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Loki, ik heb hetzelfde plan... Ik ga hier wel wat minder komen. Ik blijf komen omdat ik hier veel steun gevonden heb en meeleef met de dames hier maar voor mezelf heb ik het nodig om wat afstand te nemen. Dus ik denk er af en toe wel een dagje tussen uit te laten maar ik blijf wel meekletsen alleen ook een tikje minder.

Heb dit weekend heel erg genoten van een dagje zee en daarstraks hebben we een gezellig terrasje gedaan dus het weekend was zeer geslaagd en het weer ook...

Ik wil zo mijn lichaam ook de kans geven om weer op de plooi te komen. Ga extra op men eten letten en nog meer bewegen zodat ik me weer fit ga voelen.

Ik hoop de komende tijd niet te veel dokters bezoekjes meer te hoeven doen eerlijk gezegd.

15. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach meid, wat naar voor jullie!maar zoals al door iemand is gezegd, ons tijd komt ook..
    Hier hebben we van het weekend ook een "slik"moment gehad. M'n man heeft een vriendengroepje waarvan een vader wordt in mei. Afgelopen weekend kwamen we erachter dat de tweede vriend in sept. papa wordt. Wij zouden in aug. ons kindje krijgen. Ruim 3 maanden later, maar dit zijn toch de momenten dat alles weer naar boven komt.

16. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is misschien toch de beste medicijn. Heb van het weekend ook weer peptalks en goede gesprek gehad. Heeft me wel weer goed gedaan, tranen vloeide weer, voelde weer die onbeschrijflijke verdriet. Iedere maand weer die focus, liever vandaag dan morgen. Hebben nu een termijn afgesproken, dat we ons toelaten om zwanger te raken, eigenlijk meer zodat ik minder ga stressen iedere maand en niet hoge eisen stel aan mijzelf. Gek genoeg, geeft zo'n termijn mij wel rust..

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lolieken en Loki: wat verdrietig toch weer dat jullie dan toch zo pril zwanger waren en dat het mis is gegaan.
    Heel veel sterkte en misschien een goed idee om even wat minder bezig te zijn met het forum.
    Ik probeer er ook wat minder mee bezig te zijn en wat minder te forummen.

Ik heb mijn eitje gehad en die is ook benut, dus ik zit op het wachtbankje.

18. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohw Mieke spannend!! maar idd wachten is een ramp.

hier nog geen signaal van mijn ongi. ben nu officieel "overtijd". Gezien sommige verhalen op het forum durf ik (nog) niet blij te zijn.
    Heb wel bepaalde klachten/symptomen. Maar dan twijfel ik of het niet gewoon tussen mijn oren zit. Dat ik als het ware zo voorstel, dat ik het ook daarwerkelijk ga voelen.
    Alhoewel gister wel 1 keer overgegeven uit het niets zonder misselijk te zijn. Er kwam nagenoeg alleen spuug uit terwijl ik wel had geluncht en net een kopje thee had gedronken sorry voor de details.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loki en Lolieken wat een triest nieuws:( pfff het werd tijd voor goed nieuws geen slecht nieuws:(
    jeetje hele dikke knuffel

Shaida heb je nog niet getest toch maar eens doen dan ;)

20. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee ga nog niet testen,wacht een weekje af zoals we dat thuis hebben afgesproken. Maar gevoelsmatig is de "druk' er toch af.. laatste dagen zat ik echt in spanning, tijd ging niet snel genoeg voorbij. Nu de druk ervan af is, heb ik niet zo'n drang om toch gelijk te testen..

Deel Deze Pagina