Haha Lolieken tis gelukt hoor! mannetje was nog geen half uur thuis en...nee laat ik de details besparen.. Pff en nu maar weer afwachten.... Hoop zo dat ik me bij je kan voegen over 2 weken. Het is fijn om het met elkaar te delen. En ook al kunnen we nog niet met je mee praten we weten allemaal wel wat je doormaakt! Luca, balen zeg van je auto, zijn altijd van die enorme uitgaven die nooit uitkomen. Maar wel fijn dat ie nog een jaartje mee kan.
Hihihihihi heftige thuiskomst Aggy, nu moet het vast goedkomen Luca: Onderhoudsuitgaves zijn altijd zo'n zuur geld! Hopelijk kunnen ze je tootje gewoon maken! Hier ook weer bijna op de helft van de cyclus, nog een paar daagjes dan zal mn ei wel springen. We gaan igg weer ons best doen
@ aggy: wow dan zijn jullie echt voor het springen geweest! goed hoor! haha zie het al voor me, hij komt thuis meteen mee naar boven naar bed hupsakee hihi! nog 4 dagen... eigenlijk nog 3.. de ticker lilypie wie ik op een ander forum gebruikt geeft over 3 dagen aan...
Nou ik denk niet voor het springen hoor! Eerder tijdens of er na! Dus tja blijft spannend! ehh en ja zo ging het inderdaad ongeveer! haha....
Hallo lieve meiden, hoe is het met jullie?? @Aggy, hihi je man wist niet wat hem overkwam.. die mannen verklaren ons voor gek @Luca, tja auto's kunnen echt kostenpost zijn. Vervelend dat je nu weer geld daarin moet investeren. @ Lolieke , nog any news? Geniet maar lekker van je roze wolk en wij genieten lekker met je mee @here, jammer van het slechte weer. had zo graag weer lekker in de tuin willen zitten. Ons tuin is nu helemaal af. Voor de rest ben ik gister weer ongi geworden.. gelukkig. Cyclus is dus nog steeds regelmatig. Kan nu weer gaan berekenen wanneer ik weer vruchtbaar ben etc. Maar ergens is er ook een angst om weer zwanger te raken. We gaan het lekker rustig aan doen. Voor de rest twee van onze vrienden hebben allebei afgelopen dagen dochtertjes gekregen. grappig maar is echt een girl boom bij ons. Zag in de folder van kruidvat hele leuke Forever Friends spulletjes. Ga als kraamcadeau dus een mandje maken voor allebei.
Aggy, woehoee mss is het raak ik hoop het zo! Ik hoop het zo!!!! Luca, kom breng ons wat goed nieuws... Wanneer ga je testen? Veilig afwachten? Je hebt gelijk hoor! Ik heb té vroeg getest vind ik. Je kent wel heel mijn uitleg van het kan altijd nog misgaan maar ik had niet verwacht dat ik met zo'n arendsogen naar die zwtesten zou kijken. Dus had ik even gewacht had ik ook niet zo lang moeten wachten op een knaller. Die ik overigens nog steeds niet heb al wel veel duidelijkere testen dat wel. Ik ben steeds bang voor de volgende test die ik ga doen. Ik vind het verdorie moeilijk om zwanger te zijn. Shaida, als jij blij bent ben ik ook blij dus goed voor je dat je je cyclus nu weer kan volgen. Neem gerust je tijd meid want ik ken het gevoel zo goed. Om daar verder op in te pikken. Gisteren overviel mij een angstvloed. Wat als het weer misgaat? Wat als ik weer een curretage moet ondergaan. Ik wil dat allemaal niet. Dus het MOET goed gaan. Maar ik zit nu op een rollercoaster van emoties. Ik wou vanmorgen nog eens testen maar ik heb gisteren gezegd dat ik het niet zou doen ik heb het dus niet gedaan maar de drang is bijzonder groot. Alsof ik nu geen bevestiging heb dat ik zwanger ben... Ik wil maar die knaltest waar iedereen het over heeft. Maar ik iets "ergs" zeggen? Het liefst zou ik de komende weken "vergeten" dat ik zwanger ben om op een dag wakker te worden en na mijn 12 weken echo te zitten. Vanaf dan ga ik genieten. Pff, ik wil dit topic niet verlaten. Voel me zo bijzonder goed bij jullie. Jullie begrijpen mij tenminste. Mijn onzekerheid.. Loki, hoe is het met je? Knuffels allemaal...
Ach Lolieken, het is eigenlijk niet eerlijk dat wij het zo moeten beleven. Maar houd moed. En tja ben happy. Klinkt raar , maar nu weet ik dat ik de mk fysiek achter de rug heb. Kan weer opnieuw beginnen. Maar ergens heerst er een angst in me om deze hele periode weer mee te maken. Lolieken , blijf svp met ons meepraten. Ook ik vind mij goed begrepen hierzo. Wat je zegt , bij al die andere topics heb ik dat ook niet. De groepen zijn daar te divers voor. Ennuh wij kunnen ook wel leuke positieve nieuws gebruiken hihi. Ik weet dat we soms ons ei kwijt moeten omdat er weer iemand zwanger is in onze omgeving. Maar dat is anders dan wanneer iemand van hier zwanger is. Als hier iemand zwanger is dan geeft dat voor de rest ook goede hoop en kracht om die hoop vast te blijven houden.
Hey meiden Shaida: Yes! Ongi! Oke, blij zijn met je lichaam is misschien wat veel gevraagd na deze vreselijke periode maar dat je lichaam zo snel na een miskraam weer op orde is, is wel super! Doe waar jij je goed bij voelt. Of dat is om er weer volledig voor te gaan of even alles rustig te bekijken. Moeilijk iets is dat, ik zou soms ook graag een maandje stressen overslaan, van de andere kant weet ik dat ik er toch mee bezig ben en er achteraf spijt van ga hebben omdat we weer tijd verloren zijn, en voor mijn gevoel hébben we al zoveel tijd verloren . Lolieken: Gewoon lekker hier blijven meid. Ik vind het ook erg verschillend of het gaat om een zwanger iemand van hier of iemand uit de buurt waarbij het weer is aan komen waaien. Misschien niet eerlijk maar voor sommigen is het zo de normaalste zaak van de wereld terwijl wij beseffen hoe een vreselijk wonder het is. Ik snap je gevoel goed. 2 maanden in die helse onzekerheid. Voor velen is een echo met hartje een enkeltje naar de roze wolk, voor ons betekend dit enkel dat het de afgelopen weken goed was. Die angst is zo inmens, niemand kan mijn de volgende keer vertrouwen geven dat het nu wel goed komt. Ik zou ook het liefste in winterslaap (uhhh zomerslaap) gaan en met de 12 weken zwanger wakker worden....
Lolieken, wel hier blijven hoor! We worden ten slotte allemaal zwanger en dan moet we je weer ergens anders opzoeken! En zoals al gezegd is, is het heel anders als je hoort dat 1 van jullie zwanger is....Als ik hoor dat iemand na een miskraam zwanger is vind ik het ineens veel minder erg, degene weet ook hoe het is dat het niet vanzelfsprekend is en dat schept toch een band! Je moet je ook niet zo druk maken om die testen, een streep is een streep en niet bij iedereen knalt ie volgens mij hoor! Ik zou ze nu gewoon laten liggen en maar zien wat er komen gaat, je maakt jezelf anders helemaal gek! Maar goed das mijn mening...... Shaida, mooi dat je weer vooruit kan kijken. Lekker rustig aan en zien wat er komen gaat! Gisteren bij mn vriendin op kraamvisite geweest! Heb het kindje even lekker vastgehouden maar o wat wil ik toch graag eentje van mezelf! Vond het niet erg om daar te zijn maar het voelt soms toch zo onbestemd ofzo! En dat van die 12 weken ja dat zullen we allemaal hebben en ik denk zelf misschien nog wel langer maar ja we moeten er toch doorheen als we resultaat willen! Oei wat klink ik nu nuchter maar dat ben ik niet hoor!
Hejj meiden! @ lolieken; ooh wat jij verteld ga ik ook hebben mocht ik weer zwanger raken.. denk nu soms al: zou ik het aankunnen als ik weer n foute echo krijg? of bloedverlies? zwanger zijn moet leuk zijn, maar ik ga het pas leuk vinden na 12-13 weken.. dan pas ben ik wat geruster denk ik. En jij blijft mooi meekletsen hier! en als iedereen zwanger is moeten we de naam van het topic maar veranderen. Ik vind dit ook echt n hele fijne uitlaapklep. @ aggy; spannend! iets na het springen ben je ook nog op tijd het eitje is toch ook even levend? ik hoop het jouw eitje dat ook was! @ shaida; ik was ook zo blij toen ik ongesteld werd na de curretage.. iets meer houvast hoever je bent en of je nog een eisprong krijgt, en dat alles weer werkt! @ loki; jij mag fijn aan de klus komende dagen zo te zien! succes! hier net uit bed... was om 5.30 al wakker (nouja door mn zoontje) hij gaat maandags naar het kdv en normaal werk ik altijd op maandag maar zit nu toevallig in de nachtdienst. Dus ik hem vanmorgen om 7u daarheen brengen. Was het huilen geblazen.. heeft ie normaal nooit..! maar goed de andere kindjes komen pas vanaf 7.30.. en hij was moe.. wat is dat vreselijk, je huilende kindje achter te laten.. maar goed.. ik dus thuis weer lekker na bed om bij te slapen ik was zoooo moe nog! heerlijk paar uur geslapen, zo even n beetje afstoffen, stofzuigen, nog wat was doen, en dan even naar het dorp een paar winkels af en dan hem weer ophalen. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is de rest van de dag! Nou zoals ik zei: ik heb nachtdienst dus dat houdt me voet bij stuk om niet eerder te testen, omdat je dan nogal van het rit bent en niet weet wanneer je ochtendurine is.. dus het wordt woensdagochtend. Maar liever nog donderdagochtend omdat ik dan vrij ben... wil niet met een rotgevoel naar het werk.. maar goed dat rotgevoel zou ik dan het weekend ook wel weer hebben als ik naar het werk moet, maar dan scheelt weer 1 dag met een verdrietig gevoel te werken.. dus probeer me in te houden tot donderdag!
Je kan een moderator vragen het weg te halen, dan moet je even op het gevaren driehoekje klikken rechts-boven in het bericht. En kan je het bericht niet meer wijzigen????
Luca, voor mij persoonlijk is het ok hoor. Je weet dat zo'n dingen bestaan en vooral voor die mensen zelf is het heel heel erg. Op die manier kan ik best nuchter denken. Maar mss is dat omdat ik al een dochter heb... Dus wat mij betreft hoef je je zeker niet schuldig te voelen ofzo. Heel bruut gezegd sh*t happens en je hoopt altijd maar dat het niet bij jezelf is.
thanx keb hem kunnen verwijderen! even een vraagje: ik vergeet soms mijn foliumzuur... en zoo stom maar door die onregelmatige diensten enzo vergeet ik het gauw. Dus gister ook weer... en ik weet dat foliumzuur ook de kans op mk kleiner maakt. Dus heb ik die van gister vanmorgen ingenomen en doe ik die van vandaag vanavond.. Kan dat? of kan ik beter maar gewoon zo laten??? hoe doen jullie dat?
Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat er stond .Heb al heel wat op dit forum rondgestruind over herhaalde miskramen helaas, dus niet bang maken gaat voor mij iig al lang niet meer op . Ik slik multivitaminen met foliumzuur er in. Moest even in het ritme komen maar slik ze nu netjes meteen bij mijn beschuitjes sochtends en savonds net voor ik naar bed ga (moet 2 maal daags). Ik denk niet dat 1 dagje minder echt een probleem is en nu heb je het al weer ingehaald, lijkt me prima
nou dat ging over een stel dat zich erbij neer moet leggen dat ze geen kinderen zullen krijgen omdat zij iets met de chromosomen heeft. Als ze zwanger word, wordt het of een mk, of een misvormd kind...