Ik heb ook meer moeite met zwangeren voorbij de 12 weken dan met pasgeborenen... En inderdaad die verdomde datum die nooit meer uit je hoofd gaat, die ongewild steeds dichterbij komt zonder zelf een vooruitkijken te hebben Heel spannend Luca!! Morgen/overmorgen nog eens testen!!!
@Lolieke, en weet je al iets meer? @here, sorry meiden maar mijn goede humeur begint weer af te nemen.. 1ste keer na de 2 mk dat ik weer die drang voel van was ik maar zwanger. Collega kan ieder moment bevallen. Net werd er volop gesproken over de voorbereidingen, klossen, wel/geen ruggenprik, en noem maar op.. voor de rest de issue met mijn schoonheks loopt nog steeds.. :x ja ja ze blijft nu streken uithalen en de situatie naar eigen hand te draaien. We hadden netjes aangegeven dat we graag een time out wilden. Maar ja zij wilt de controle houden. mevrouw kwam vorige week geheel ongevraagd langs, toevallig waren we niet thuis. Ze hebben ruim een uur buiten gestaan, ons tig keer gebeld. En ze doet alsof ze in deze hele issue de slachtoffer is. Zo heeft ze het ook overgebracht bij de familie. Dat kregen we paar dagen geleden te horen toen wij uit het niets er op werden aangesproken door buitenstaanders " voor zoiets kleins maak je toch geen ruzie met je moeder" Man was erg boos en ik ook. Flipte helemaal. Hij heeft nu tegen haar gezegd dat ze niet welkom is bij ons en dat we geen contact willen. Best wel extreem en heftig eigenlijk.. En meiden ik ben hier niet happy mee. Ik ben niet iemand die een moeder van haar kind verwijderd. Maar ergens hebben we zoiets van ze moet wel een lesje leren voor in de toekomst.. kan hier met bijna niemand over hebben vandaar dus op deze manier bij jullie..
Mooi liedje liedjepiedje! Geeft ons weer moed en kracht! wordt er week van haha...heb ik snel met muziek hoor! Luca, spannend hoor! Morgen inderdaad maar weer een testje! Shaida, vind het ook moeilijker als iemand me nu verteld dat ie zwanger is dan dat er nu eentje geboren wordt. Maar wat heftig weer zeg met je schoonmoeder. Erg vervelend dat het nu z moet gaan. En natuurlijk is het niet de bedoeling maar ja zo kan het ook niet. Ze mag zichzelf wel eens een spiegel gaan voorhouden. Sterkte in ieder geval en ik hoop voor jullie dat het weer goed komt. @hier, nog steeds hetzelfde maar heb toch zo'n angstvallig gevoel dat het niet raak is. Was best positief maar vandaag even niet! En dat terwijl het zulk mooi weer is. Mn rug speelt me ook weer parten dat maakt het er ook niet beter op! Nou ja maar weer even doorbikkelen.
@ Luca, sorry helemaal overheen gelezen. maar spannend!! wordt dit een roze maand voor ons clubje? ik hoop het zo @ Aggy, lieverd je kunt nu even niks doen dan wachten. Probeer jezelf lekker bezig te houden.
ik hoop het voor ons allemaal! mocht het echt raak zijn bij ons hoop ik echt dat jullie me zo gauw mogelijk volgen want ik wil ook met jullie in het zwanger zijn clubje! wat een gedoe met je schoonmoeder, ik zou er ook helemaal gestresst door zijn. Bah het zit je niet mee.
Jeetje wat een vreselijk mens is dat zeg. Alsof het niet allemaal al pijnlijk genoeg is zonder haar gezeik!! Gelukkig ziet je vriend dit ook heel duidelijk! Het is vandaag inderdaad fantastisch weer. Gister hebben ze hier het terras gelegd (leisteen 60x60 tegels, antraciet) en vandaag afgemaakt. Tussendoor ben ik begonnen met het graven van de vijver (3 breed, 2 lang en 1.25 diep). Damn wat een gegraaf, zit nu op bijna een meter diep met een hoofd als een tomaat . Zo nog een stukje en dan is het welletjes voor vandaag, anders kan ik morgen niet meer lopen denk ik . Toch wel heerlijk om even al mijn agressies en frustraties ergens op uit te oefenen, helemaal als er dan nog iets gemaakt wordt ipv afgebroken Trouwens, Shaida, we moeten het onderste stukje van de vijver beton storten, er is best plaats voor je schoonmoeder Foei Loki
hahaha lig helemaal in een deuk Loki.. maar zoals mijn man zegt onkruid vergaat niet ja dat zegt ie over zijn eigen moeder. M'n man is heel lief gelukkig. Maar vind het wel sneu dat hij er zo tussen in zit. Ik heb tot nu toe nog helemaal niks tegen haar gezegd. Hij is mijn "stem" om maar zo te zeggen en praten namens ons beide.. want tja het bekende probleem, zolang haar eigen zoon het zegt dan is allemaal minder erg. maar als dezelfde woorden uit mijn mond komen dan breekt de hel los. Je bent wel goed bezig Loki! Wij hebben vorige week onze tuinmeubels ontvangen. Komen we er gisteren achter dat ze de hartman collectie nu in de aanbieding hebben gegooid. Nu toch overwege of we met een kleine bijbetaling de boel gaan omruilen. Hoe is het verder met je? Klinkt dat je toch je gedachten kunt verzetten van alles.
Onkruid in de vijver is inderdaad niet handig Je hebt groot gelijk dat je er niet tegen praat. Laat haar eerst maar eens inzien wat ze fout doet en een excuus, dan is er nog tijd genoeg om te gaan praten. Maar ik snap wat je bedoelt, je man zit er tussen in en daarbij, leuk is het nooit, je gaat er liever gewoon fijn mee om! Ik heb ook 2 vreselijke schoonmoeders gehad hiervoor (relaties van 3,5 -thuiswonend- en 4,5 jaar -samenwonend-) dus weet helaas waar je over praat... Kan ze missen als kiespijn dat zeg ik je!! Ja heb mijn gedachten deze 2 dagen heerlijk kunnen verzetten. Gister nog even fijn met mijn peettante zitten kletsen, daar kun je zo fijn mee praten (beter dan met mijn eigen moeder, die vind het vréselijk wat er gebeurt is maar die zegt altijd net de foute dingen als "Maar meisje als je er zo mee bezig bent wordt je niet zwanger". Helaas heeft ze geen pilletje die mijn gedachten kan verzetten ). Zoiets doet me ook altijd goed Vriendlief komt net binnen dus ik ga maar eens koken! (uuh opwarmen, chinees van gister )
Hier gaat het wel dames. Gisteren ruzie gemaakt met het mannetje om stomme dingen en door de hormonen (echt wel) heb ik er domme dingen uitgeflapt. Ook al vind ik dat ik gelijk heb ik had het zo niet mogen zeggen maar ik kwebbel het er maar uit. Zo'n stress is natuurlij niet goed voor mijn zwangerschap dus ik hoop dat de storm snel mag gaan liggen. Ik hatet ruzie en zeker nnu... Dus hopelijk leggen we het snel bij. Achjah overal is het wel iets zeker. Met de zwangerschap zelf gaat het goed denk ik. Heb nog steeds een goed gevoel en ik hoop zo dat ik gelijk heb. Ik heb vandaag wel iets gekocht en dat is zwangerschapslips. Je kan denken NU al maar ja echt hoor. Ik heb al een buikje van mezelf en als ik die niet goed ondersteun krijg ik altijd vervelende klachten ... Dus heb ik mijn ogen dicht gedaan en enkele slips gekocht die me wat steun kunnen geven. Hopelijk neemt dat de last een beetje weg maar vorige keer was het wel zo... Verder dus steekjes en de typische zwangerschapspijn in de buik. Dus ik veronderstel dat mijn buik langzamerhand aan het groeien is. Hoop het zo. Aggy, ik duim met je mee meid. Je goed gevoel blijven houden hoor al mag je ook een baaldag hebben!! Shaida, wat vervelend heel de situatie met je schoonmama. Hopelijk gaat de lucht snel klaren! Luca, join me aub!! Ik duim... Loki, lekker gewerkt meid. Het kan idd goed doen je zinnen op die manier te verzetten... Dikke knuffel voor iedereen!!
Poehee Loki wat goed van je dat gegraaf! Ben gewoon jaloers! Wou dat ik de energie en de rug had om zoiets te doen! Lolieken, doe mn best maar zoals je weet gaat het met ups en downs, ben ook een beetje prikkelbaar en opstandig aldus mn mannetje . Heb je het alweer bijgelegd met jou lief? wel doen hoor, is het vast niet waard! Shaida, heb het ook wel druk dat scheelt maar nu even niet want hoef vrijdag geen les te geven (ivm bruiloft) dus geen stress voor voorbereiding etc. Je moet ook gewoon niet veel tijd hebben om na te denken.....
Alles bijgelegd hier... Dat komt de stress wel ten goede!! Luca, ik word er warm van... Foto! Foto! Nee meid ben super blij... Heeel voorzichtige proficiat.
Hey meiden, @Aggy, ups en downs kennen we allemaal. hoort bij het leven helaas. @ Luca, ohw dat wordt nu ook spannend, duim duim @ Lolieke, bij jou gaat het ook de goede kant op. heb je nog getest? Wanneer ga je de vk/gyn bellen om je zwanger te melden hihi meiden wordt er helemaal happy van al die mooie berichten. voel ik me niet hopeloos. Overigens een heel andere topic/ vraag, maar mischien wel leuk om het over iets totaal anders te hebben. Ik overweeg de laatste tijd toch heel erg om een werkster in te huren die voor paar uurtjes mij verlost van mijn huishoudelijke taken. Heeft iemand er ervaring mee? Ik stel altijd hele hoge eisen aan mijzelf. Ik werk full time, ga om 7.00 de deur uit en ben pas tegen 18.00 thuis. Man helpt mij over al mee. Voorheen had ik er moeite mee, wilde graag de perfecte huisvrouw ook zijn. Maar na de 1 mk ben ik over heel veel dingen anders gaan nadenken. Mijn huis moet altijd schoon zijn, dus iedere zondag huis boenen. Voor mijn gevoel doe ik niks anders dan werken, huishouding en sociale verplichtingen.. Ik weet inmiddels dat ik geen supervrouw ben. Maar ja zo'n vreemd iemand in huis , het kost best veel geld. Man wilt alleen onder de voorwaarde dat ik wel thuis ben. Liefst iemand die vast werkster is bij ons in de straat, omdat die dan beter te vertrouwen zijn. Die persoon zijn we nog niet tegengekomen. Man heeft het liever niet en geeft de voorkeur dat ik meer aan hem afsta. Maar ja hij is een type zolang het niet vies oogt, gaat ie het niet doen. En ik houd bij wanneer alles is gedaan. Daarnaast denk ik dat een werkster mij veel meer rust zal geven omdat ik dingen kan loslaten. Nu voel ik continue een stress omdat bijv. ik eigenlijk paar dagen geleden al de was had moeten wegstrijken. opes beetje lang verhaal geworden.
JOEHOEEEEEEEEEEE die is zwaar positief !!! GEFELICITEERD Onze clubje begint steeds positiever te worden En hoe voel je nu meid??
Echt wel zwanger! Gefeliciteerd! is wat minder gaan werken en het toch zelf doen geen optie shaida? Met een betrouwbaar en betaalbaar iemand zou ik het idd ook zo aan durven maar er loopt zo veel gespuis rond.. Of misschien nog iets meer naar de kant van je vriend neigen? Poetsen als iets vies is, niet als je vind dat het schematisch weer moet? Niemand heeft er wat aan als je in een showroom leeft, leef! Mijn moeder is ook zon perfectionist qua huishouden, ben blij dat ik dat niet zo georven heb. Het is bij ons netjs meestal maar echt niet brand schoon. Wie zich er aan stoort (mijn mam dus soms) geef ik gewoon een poetsdoek . Als jij je leven niet hendig maakt doet niemand het voor je meis *knuf*
Hij is echt overduidelijk positief! Wat heerlijk voor je! Nu komt er wel een spannende tijd en ik ook dat je over enkele weken een mooi kloppend hartje kan zien op de echo! Gefeliciteerd!