Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca van harte gefeliciteerd hoor!!
    Zwanger!!!!!!!

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, gefeliciteerd!!!!! Zo zeg dat gaat de goede kant op hier! Als we nu gewoon allemaal volgen!!:D

Shaida een werkster lijkt me ook wel heerlijk! Heb een bloedje hekel aan schoonmaken en het is dus ook hier niet brandschoon! Maar goed je moet doen waar je je prettig bij voelt en als je het doet wel goed weten wie je in huis haalt.

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Luca, dat is gewoon fantastisch nieuws meid... Join the club naar het aftellen van die drie maanden! :) Gefeliciteerd!!! xxx Genieten hoor!!

Ja meiden de volhouder wint niet dat het iets uitmaakt hoor maar ik heb eindelijk die knaltest in handen. :D Ik weet best dat het geen garantie geeft maar het geeft me wel het gevoel dat het nu nog goed zit. Nu kan ik uiteraard niet meer verder op de testen want donkerder kunnen ze niet meer worden. Zonde he. :p Maar tot nu heb ik dus het gevoel dat het wel ok is je testen gaan niet zomaar donkerder kleuren he.

Verder geniet ik met af en toe een vlaag van absolute angst. Ik voel me best goed en soms maakt me dat zelfs bang. Bij Lore was ik echt ziek. Maar als ik me goed kan herinneren had ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook niet echt en die ging goed tot 9 weken dus het wil allemaal niks zeggen. Neem wel héél braaf mijn vitamientjes. Je weet maar nooit dus ik hoop dat ik alles in huis heb om het kleintje te doen groeien.

Ik hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen!!!

Met vriendje alles inorde. Volgens mij al de emoties die er bij mij uitkwamen. :)

4. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luca/Lolieke wat geweldig nieuws!!

Maak een banner aan, kunnen we jullie volgen :D letterlijk en figuurlijk hihi

Fijn Lolieke, dat je nu eindelijk een beetje kunt genieten. Heerlijk gevoel is dat he?

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Top hoor die knaltest! Goed dat je niet naar me geluisterd hebt ;)!
    De zon schijnt, het wordt een heerlijke dag. We hebben een bruiloft vandaag dus daar gaan we even lekker van genieten en nergens aan denken!
    Allemaal alvast een fijn en zonnig weekend toegewenst!8)

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Weet je wat het is meiden. Het is sterker dan mezelf. Ik kon precies geen rust vinden zonder die test. Goed wetende dat het eigenlijk niks wil zeggen he. Heb het zelf meegemaakt. Maar kom we gaan van het positieve uit. In mijn buik is er een klein boontje hard aan het groeien. :D

Ik heb trouwens zo'n geniet van die zwschapslips. Ik voelde me eerst wat onnozel maar door de steun heb ik echt merkbaar minder last. Dus dat is wat telt he.

In de namiddag ga ik gezellig wat shoppen. En vanavond lekker genieten op het terras. :)

7. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    heerlijk om al die leuke banners te zien..

Lolieke, ga er lekker van genieten. niet nadenken over wat er kan gebeuren.. geniet van het moment. En het is heerlijk weer om zwanger te zijn, vind je niet?

Gister geboortekaartje ontvangen van onze vrienden, heel schattig kaartje. Hoop dat wij volgend jaar ook een kaartje van ons mogen versturen. Ze hadden ook gelijk een geboortesmsje gestuurd. Dat wil ik ook hihihi :D zie het al helemaal voor me.. nog dwaas van de bevalling maar wel gelijk iedereen smsen hihi .. heerlijk al die fantasieen.

8. luca84

luca84 Niet meer actief

@ shaida; ja dat klopt.. dat is erruggg leuk, na de bevalling alle vrienden smsen en mn beste vriendin bellen midden in de nacht en mn ouders, broertje en zusje die snachts kwamen.. vergeet het nooit meer,hoop dit nog n keer mee te mogen maken.. lekker bevallen in ons eigen bed, wil het de vlg keer weer net zo.

ik ga mijn banner veranderen want ook mijn test was vanmorgen duidelijker dan gisteren. Dus nu vind ik het goed en geloof ik het echt!

Ik hoop zo dat jullie gauw gaan volgen.. wil wel naar n andere topic met zwangere meiden maar met jullie vind ik zo gezellig dus khoop echt dat jullie ook gauw een positieve test zullen krijgen..!

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Wij zijn vandaag lekker lui geweest op het strand, moesten even bijkomen van gisteren. Ben het niet meer gewend zo laat op bed!;)

Voel me de hele tijd zo opgeblazen! Heb er soms buikpijn van. Hoop dat dit een goed teken is....Verder nog nergens last van!

Luca, mooi dat je je banner hebt aangepast. En ik snap dat je nu ook met zwangere meiden wilt kletsen. Maar ook hier blijven hoor!

Lolieken, als die slips helpen dan is dat toch top! Jij moet je lekker voelen hoor! Was het gezellig op het terras?

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    #1090 liedjepiedje, 6 jun 2010
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
    Ik ben ongesteld geworden. Ik had eerst een cyclus van 42 dagen, toen twee keer 35 dagen en nu opeens 28... Ik zat juist weer tegen deze week op te zien, want ik ga elke keer weer hopen. Zelfs nu hoop ik nog dat het 'gewoon' innestelingsbloed is ofzo...
    Ik ben chago! Over een paar dagen ben ik weer aardig hoor

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    He bah! Vervelend voor je! Die hoop is killing! Maar weer op naar de volgende ronde!:) Al kun je wel smoren in zo'n opmerking nu!:(

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Nu hoop ik dat mn cyclus wel op 28 dagen blijft. Scheelt weer een week wachten en hopen!

13. luca84

luca84 Niet meer actief

ja dat scheelt nogal! liever 28 dagen!!! maar toch balen hoor! snap dat je ff flink chagrijnig dr van word.. zou ik denk ook zijn..

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Even een vraagje. Ik vind het toch een beetje raar dat ik nu al ongesteld ben. EN het is niet echt rood vloeibaar bloed, dat heb ik normaal wel direct. Het is nu meer net als normale afscheiding alleen dan bruinig... lekker smerig maar ja...:D
    Ik vind het kinderachtig om te vragen omdat er al zoveel vragen over zijn op dit forum, maar zou het innestelingsbloed kunnen zijn?

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hoi meid,

even reageren... Ik had een positieve test en even later kreeg ik een bloeding. Ik dacht echt dit is een miskraam. Wat me opviel was dat het bloed heel donker was, bruinig en hier en daar zo'n "zwart" stolseltje. Daarom dacht ik dat het mis was. Het heeft een uurtje geduurd maar het was best veel. Sindsdien heb ik niks meer verloren en toen begon ik ook terug te hopen. Mijn teste kleurde vanaf toen elke dag donkerder en "gelukkig" heb ik nu een knaltest in handen dus ik ben wel "goed" zwanger. Het zal ook een soort innestelinsbloeding geweest zijn.

Ook al ben ik heel nieuwsgierig of het allemaal goed gaat. Ik zal pas rond 10 weken (net als vorige keer) een eerste echo krijgen. Voor mijn hart heeft het geen zin de echo vroeger te laten plaatsvinden.

Ik duim voor je mee... Ik hoop alsnog met je mee op goed nieuws.

16. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Dank je wel voor je reactie Lolieken. Ik heb nu helemaal niets meer bij het afvegen gehad. Het was echt maar een beetje. 1 vierkante centimeter ;) ofzoiets.
    Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Duimen en bidden jullie mee, dat heb ik nodig! Ik verlang er zo naar, net als jullie allemaal!
    Ik hoop dat het wegblijft ook na een week. Want nu ben ik bang dat ik alsnog gewoon aankomende zondag ongesteld wordt.
    Het liefst ga ik zo snel mogelijk testen. Ook al had ik voorgenomen dat niet meer zo snel te doen...
    Doei doei

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Liedjepiedje, ik duim alvast voor je mee... Moet goedkomen he meid.

Hier minder nieuws. We zijn weer bij af. :( Weer bang afwachten, weer niet kunnen genieten. Vanmorgen bij het afvegen had ik weer gekleurde afscheiding (bruinig) op dit moment nog niks meer maar ik heb weer van die gemene steekjes in mijn buik en ik durf niet genieten nu. Pff wat een zwangerschap tot hier toe. Ze gaan me dit kleintje toch weer niet afnemen. :(

Wat is er toch mis met mij...

18. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend wanneer is je NOD? hmm het is moeilijk maar zou je aanraden om te wachten met testen.

19. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Lolieke NEE! Blijf hopen dat het goed komt. Dit mag niet gebeuren :x

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dat afwachten is nog het ergste. :( Je hebt dan krampen, je hebt bruinverlies dan stopt het bruinverlies weer of is het minder, de krampen blijven en dan denk ik maar is het nu een miskraam of is het dat niet... :(

Het doet zo'n pijn he. Als het een miskraam moet worden laat het dan gebeuren. :( Laat me niet zo in onzekerheid. :(

Deel Deze Pagina