Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lolieke, dikke cyberknuffel voor je!

Het is gewoon niet eerlijk, dat onze zwangerschap altijd zo onzeker moet verlopen. Houd moed

Overigens beetje vraag, maar hoe was je zwangerschap tijdens Lore verlopen? Ik zou maar daarop concentreren, dat het een goede verloop :).

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. wat spannend. En inderdaad dat wachten is het ergste. Ik kon de laatste zwangerschap ook helemaal niet genieten. Zo beroerd. Ik was zo gestresst ervan.

Nu heb ik ook allemaal steken. En eigenlijk niks bij het afvegen. Ik heb het idee dat ik mijn borsten echt voel. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Dus of ik wordt ongesteld... of ik ben zwanger!
    Zo irritant om geduld te moeten hebben!

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    He meiden,

Wat een onzekerheid weer allemaal. Niks aan hoor!
    Liedjepiedje, zou idd wel innesteling kunnen zijn! Laten we het hopen!
    Lolieken, meid wat een gedoe. Hoop zo dat het vals alarm is! Snap dat je er gek van wordt, zou ik ook worden hoor! Het is niet eerlijk!

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Toen Lore net sliep was ik op bed gaan liggen en ook in slaap gevallen. Bij het wakker worden voelde ik echt last in mijn buik. Vooral een héél zwaar gevoel. Dus ik dacht als ik nu naar het toilet ga zal ik wat te zien krijgen. Maar niks helemaal niks gewoon weer spierwit. Pff. Door de buikpijn durf ik wel geen hoop meer te hebben echt niet. Het is niet onhoudbaar maar het blijft hangen en je kan het niet negeren. Alsof ze een baksteen in mijn baarmoeder hebben laten vallen. :x

Pff, aan wat moet ik me nu toch verwachten. Dit is gewoon K*T... Ik wil dat het goed gaat ik wil niet weer van voor af aan beginnen. :x

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Oww Lolieken wat een stress. Echt zwaar k*t die onzekerheid! Je zou eigenlijk nu een maandje over willen slaan. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Ik hoop zo dat dit een onrustig begin is maar waar een prachtig kindje uit voortkomt!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden, ik ben weer terug van vakantie. Het was echt heerlijk.

Ik zie dat ik Luca en Lolieken mag feliciteren.
    Geweldig meiden!!! hopelijk mogen jullie dit keer 9 maanden lang roze blijven.

Elif, hoe gaat het met jou?

Verder nog gemist nieuws?

Met mij gaat het oke. Morgen slik ik de laatste primolut en dan zou ik donderdag volgens de gyn ongesteld moeten worden. Laat maar komen. Ik ben het gewoon zat en wil ook weer zwanger zijn. Heb het idee dat iedereen mij inhaalt en ik achter blijf. En ik was toch potverdorrie ook zwanger.:(

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik hoor hier terug thuis... De miskraam is begonnen. Rood bloed, krampen, rugpijn... Het is nog niet doorgezet maar het spreekt voor zich dat ik realistisch moet blijven.

Ik wacht het af. Komt het het niet door dan contacteer ik de gyn. Ik hoop dat een curretage niet nodig zal zijn op deze termijn en mijn lichaam het zelf zal oplossen.

Dit gezegd zijnde ik heb het gevoel dat het mij niet meer gegund is. Drie miskramen doen wat met een mens.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Lolieken, zo feliciteer ik je en zo lees ik dat het weer misgaat.
    Wat ontzettend verdrietig meis. Ik heb echt heel erg met je te doen dat je dit nu voor de 3e keer moet doorstaan.
    Ik heb begrepen dat een 2e curretage niet goed is voor je bm, dat de risico's dan groter zijn.
    Heel veel sterkte.

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken... zucht... Ik weet echt niets te zeggen! Want wat ik ook zal zeggen het zal je niet helpen of troosten. De enige vraag blijft: waarom? Lieve lolieken, heel veel sterkte. Hopelijk is het snel voorbij! Ik denk aan je!

10. luca84

luca84 Niet meer actief

@ lolieken: ooh nee toch!!! kun je niet de gyn bellen morgen en vragen om een inwendige echo? dan heb je zekerheid! en ik heb ook ns een mk gehad met 5 weken toen deed het lichaam het zelf. Geen curretage nodig gehad. Ik hoop voor jouw op beter nieuws! Sterkte dr mee, knufff!

@ liedjepietje: zou goed een innesteling kunnen zijn denk ik, omdat het zo weinig is en je normaal veel later ongesteld wordt!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken neeeeeee toch:(
    Dit mag niet waar zijn pfffffff
    Wat een afschuwelijk nieuws!
    Een hele hele dikke knuffel
    xxx

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    O nee wat weer slecht nieuws Lolieken! Is het al zeker???? Hoop zo van niet!! Er zijn geen woorden voor meis! En het is je zo gegund!

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Welkom terug Mieke. Fijn dat je vakantie heerlijk was!

Hier nog steeds geen kwaaltjes.:( Alleen vanmorgen in de auto heftige steken rechts onderin net boven bekkenrand. Vreemd, ga me dan alweer helemaal druk maken! Het zal toch niet bbz zijn? Dat kan er ook nog wel bij! en zo praat ik dan tegen mezelf zeg maar!:) Ach je vind ook wat uit met jezelf! We maken onszelf soms helemaal gek!:D

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hier weer een klein beetje bruinverlies. Dus maar afwachten.

Lolieken. Hoe is het met je?

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik zit in hetzelfde schuitje meid. Vandaag nog een knaller de knal test gehad. Ik had verwacht dat het streepje al zou gaan mindere gezien mijn termijn van zwanger zijn... Maar daar ben ik dus niks mee.

Ik ga nog steeds van een miskraam uit. Ben te bang om te hopen maar niet genoeg om mijn banner al te verwijderen... Ik wil hem niet weg. :(

16. luca84

luca84 Niet meer actief

@ lolieken: meestal op een kort termijn vervaagt het streepje volgens mij al gauw. Bij mij met 5weken werd hij echt al heel gauw vager. Misschien dat het toch nog goed zit? heb je nog steeds bloedverlies? was het nou veel in totaal? ben je niet te druk geweest? sommige vrouwen verliezen bloed tijdens hun zwangerschap. Heb je nog de vk gebeld? of zit je bij de gyn?

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik zit sowieso bij de gyn. Binnenkort wel echo... Ik ga morgen toch maar bellen en wat aandringen.

Pff zit ik mezelf gek te maken met buitenbaarmoederlijke zwangerschappen... Ik wil het nog een graadje erger maken ofzo. 8) Wat steek ik nu toch allemaal in mijn kop!!

Nee ik verlies niet veel bloed. Ik merk het ook enkel op als ik vaginaal wat dieper "tast" :) ... zo op het toiletpapier heeft er nog geen bloed gezeten enkel wat lichtbruin. Maar als ik zelf ga voelen komt er af en toe zo'n streepje mee. Verder steekjes he...

Als het nu echt echt echt blijkt mis te zijn want het is al wat geweest... Dan ga ik op rust! Néh! Even geen zwanger worden gedoe.

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken...afschuwelijk he dat afwachten!! Kom je de dagen een beetje door? Heb je hiervoor 1 of meerdere miskramen gehad. Ik kan me voorstellen dat je te bang bent om te hopen! Ik herken dat heel erg met mn laatste zwangerschap.

19. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Je baarmoeder zit wel voller met bloed tijdens de zwangerschap. Dus als het echt zo weinig bloed is dan is het denk ik eerder door het dieper tasten. Dat had ik namelijk van de week ook een keer. Maar dat kwam puur doordat ik tever naar binnen ging... Lekkere praatjes he?

Luca. Hoe is het met jouw zwangerschap?

20. luca84

luca84 Niet meer actief

hier gaat het goed, heel af en toe een vlaagje van lichte misselijkheid. Verder geen klachten. 24juni naar de gyn voor de 1e echo spannend! dan ben ik 7wkn

Deel Deze Pagina