Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik heb nog niet gebeld met de vk ofzo. Ik heb zoiets ik wacht nog wel even. Het duurt anders ook nog zo lang (je leeft na een datum toe zeg maar) en wil niet weer afbellen omdat het mis gaat denk ik dan. Stom he?

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik wou pas vanaf 10 weken... Zodat ik de 9 weken voorbij was. Het lot heeft het anders beslist. Nu moet ik weer een goeie drie weken wachten. Als ik echt wou kon ik elke week gaan maar nee dat hoeft ook niet.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken oooooooh dat zou ik nog het liefste willen elke week hihi.
    Heb nu dan voor woensdag zelf een extra echo gepland niet op het zh maar bij iemand thuis.

Trouwens 4 juli nekplooimeting, en in turkije willen we nog extra voor een echo gaan.

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hihi elif maar tis je gegund hoor meid al die echo's maar ik ben niet zo onderzoekjes gezind. Zeker al niet door wat me overkomen is. Ik probeer nu vertrouwen te hebben in mijn lichaam...

Wat geen probleem heeft te zijn want ik zit hier weer serieus te kokhalzen. Durf mijn vitamientjes niet nemen vandaag want dan wordt het nog erger en dat kan ik wel missen. Hoe kan je nu kokhalzen verbergen. Dit soort is er gewoon je kan het amper discreet doen en dan dat geluidje. :( Sorry voor de details maar ik hoop dat ik het straks niet te hard heb en het eten lekker ruikt op het huwelijk. :)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik snap het lolieken.
    maar onderzoeken ben ik naar jaren mmm wel gewend ;)
    En dan mag je voor baarmoederslijmvlies en weet ik wat gaan.
    Het is zeker dat je vertrouwen moet hebben in je eigen lichaam dat klopt.
    Maar moet zeggen dat het nog heel onwerkelijk voelt aangezien je het niet kunt geloven naar zo'n lange tijd.
    Maar ik ben zoooooooooooooo nieuwsgierig hihih en tegelijkertijd ook zo bang dat ze me gaat zeggen, het hartje klopt niet meer.
    Heel dubieus je herkent het vast ;)
    xxx

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Uiteraard ken ik het meid!! Ik ben ook héél erg bang. Ik vind de misselijkheid niet leuk maar tegelijkertijd ook bang dat ik me té goed ga voelen. ;)

Vrouwen he...

Oh help... Mijn buik is opgezwollen net of ik ben 6 maand zwanger. Zou er eigenlijk een foto van moeten trekken. Ik ben net een balonnetje. Het zijn mijn darmen daar heb ik al last van sinds ik weet dat ik zwanger ben en mijn buik gaat er van zwellen.

Sorry voor mijn gezeur maar ik had liever alles nog verborgen gehouden. Tot ik zelf zekerder durf zijn. :(

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier op het werk zien ook al velen het.
    En ik wil nog niks zeggen.
    Maar gisteren sloeg eentje op mijn buik als uitdaging.
    Ik flipte helemaal uit, vroeg haar of het wel tikte daarboven?
    Dat doe je toch zowiezo niet.
    maar die wil het gewoon weten.
    Ze heeft het ook telkens over mijn buik pfffff

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heerlijk jullie verhalen, zo schaam ik me niet zo voor de 101 dingen dier op een dag door mijn hoofd heen gaan :D

Ik had de dag na de positieve test flink last van lage rugpijn dus ik was al bang dat het meteen weer afgelopen was maar tot nu toe wordt de rugpijn minder (gister maar paar keer eventjes) en de testen donkerder. Ik vertrouw maar dat het gewoon goed zit, wil mezelf niet gek maken dat is niet goed voor de kleine!

Denk dat morgen de eerste mensen het horen, mijn schoonzusje vraagt trouw iedere maand "En?!" :) Wil tegen haar niet liegen, de eerste keer wisten we het van haar ook met 4 weken en de 2e keer (beide mk..) met 6 toen ik er naar vroeg. Voor de ouders wil ik het echt nog stil houden, hun hadden ook zoveel verdriet toen het mis ging.. Schoonouders hebben dat nieuws inmiddels al 3x in 4 maanden tijd gehad, pppff...

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loki wij vrouwen zijn toch erg heh hahahaha.
    Maar het is allemaal zo onzeker ook pffff.
    Ik heb ineens wel heel erg veel zin in tomaat met kaas en mayonaise.
    ohw ja ik ben wel al 2 en half uur wakker hahah voordat jullie denken huh hahaha

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Komt wel goed met ons!:D
    Straks voetbal kijken bij vrienden, hoop maar dat ze niks doorkrijgen! Heb veel last van zuurbranden, erg vervelend!
    Nou het zonnetje mag ook wel weer gaan schijnen, wordt niet vrolijk van dit weer en we zouden nog wel gaan bbq'en...
    Fijne bruiloft Lolieken, hoop dat het wat meevalt met het kokhalzen.
    Elif, elke week een echo, tja als dat zou kunnen....maar weet ook niet of dat wel goed is voor me!;)

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Whaaaa nog een test gedaan. Ik kon het niet laten. Nog nooit zo´n duidelijke gehad. De test streep is zelfs DONKERDER dan de controlestreep!! Jippie!

Loki. Wat lief dat je nichtje er elke maand naar vraagt. Ik heb met mn lief afgesproken dat ik het aan iedereen mag vertellen als ik er behoefte aan heb. Ik kan namelijk mijn mond echt niet houden als ik er vol van ben. Dus nu vertel ik het gewoon als ik daar zin in heb. Dus al best veel mensen weten het. Van mij mag de hele wereld het weten. Ik vind dat niet erg.
    Elif. Wat irritant die collega. Echt stom gewoon om je zo te gaan gedragen vind je niet?
    Lolieken. Ik heb hetzelfde met mijn buik. Zeker als ik een jurkje aan heb valt het erg op. Ik heb ook elke zwangerschap last van mijn darmen. Bij mn vorige zwangerschap zag de vk het ook op de echo.

Ik mag volgende week alweer voor een echo. Ik vind het nu wel fijn om elke week te gaan. Dan kunnen ze ook snel zien als het mis gaat. En hoef ik telkens maar in stapjes te wachten... hihi. Ben zo ongeduldig!
    Ik blijf het zeggen: maar ik verlang zo naar een kloppend hartje!!

12. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ja inderdaad Lolieken fijne dag!
    En aggy. Veel plezier met voetbal kijken. Mijn lief is naar de stad om met een vriend daar te gaan kijken!

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Echo's pppff wil er eigenlijk nog helemaal niet aan denken...
    Van de ene kant wil ik het liefste wachten tot een week of 9 en ik de rotste periode voorbij ben, als het dan goed is blijft het vast ook goed. echter, ik sla mezelf voor mn kop als ik er dán achter kom dat het al weer enkele weken mis is. Grmbl...
    Misschien is 7-9-11weken wel een optie. 2 krijgen we er zoiezo, 3e zeur ik er wel bij en anders bij een echo buro. Van 7 tot 11 overleef ik niet dat weet ik zeker ;)

14. luca84

luca84 Niet meer actief

wow wat is er vanochtend veel bijgeschreven! ik heb nu ook vlagen van misselijkheid en ook mijn streep is superdonker op de test. Mijn exschoonzusje (we waren bij de eerste gelijk zwanger en 5 dagen na elkaar bevallen) die vraagt nu of het bij ons weer raak is.. ik moest de andere kant uitkijken of mezelf niet te verraden.. volgens mij had ze het door..
    mijn vriend verzon een smoesje; hij zei: niet dat ik weet..
    as donderdag al de echo... maak me er wel druk om.. ben zoo bang voor weer n foute echo..

lfs

15. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, tja sommigen hebben het direct door. Ik had gisteren ook een beetje het idee dat mijn vriendin het doorhad want ja ze weten dat we er mee bezig zijn en dus letten ze er toch op. En een vriendin van haar vroeg zelfs, of ben je ook weer zwanger? Nee joh!:) Ok niet dat je weet dus? Nee nee:) haha wat een toestand niet?
    Ik heb soms ook echt zoiets van ach boeien maar ja manlief wil toch graag wachten tot de echo en dat kan ik me ook wel voorstellen.

Loki, ja het is wat echo's we zullen we toch aan moeten geloven!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wil hier ook even komen kijken en kletsen. Heb op 26-4 een curettage gehad en het begint nu de laatste weken pas echt door te dringen en pas nu komt het verdriet heb ik het idee. We zijn pas sinds december bezig, mijn vriend twijfelde, maar wilde er wel voor gaan. Nu we dit hebben meegemaakt, is hij er zeker van dat hij het wel wil, hij was er kapot van! Maar het gaf ons dus extra het gevoel dat we wel een kindje willen. Sommigen dachten juist dat we nu even zouden wachten, we zijn nog jong (allebei net een maand 23 jr.), maar we willen het heel graag.
    Dat anderen het door hebben; ik had bij positieve test alleen 2 vriendinnetjes ingelicht, maar er waren mensen die het aan me zagen. Ik probeerde het te ontkennen, maar bij 1 iemand kon ik het gewoon niet ontkennen. Ze is verloskundige geweest en zag het gewoon, zei ze.
    Nu weet echt heel de omgeving van onze kinderwens, vond dat eerst wel moeilijk, maar het is goed zo. Ik voel er namelijk ook veel steun door. Ik was eerst bang heel veel druk te voelen, maar dat is gelukkig niet het geval.

17. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Welkom Sahi, een miskraam en curretage is zeker niet niks. Ik heb hetzelfde meegemaakt en het is mij en mn man ook niet in de koude kleren gaan zitten.
    Zijn jullie nu inmiddels alweer bezig voor een nieuwe poging? In ieder geval veel sterkte en succes!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Toen ik nog niet bezig wat met zwanger worden vond ik een miskraam niet zo zwaar klinken, het is iets wat gewoon gebeurd. maar nu weet ik wel beter! Valt niet mee.
    26-4 was de curettage, dacht dat ik half mei/eind mei wel weer ongi zou worden, had een supernette cylcus, maar dat bleek niet het geval. 2-6 was de nacontrole van de curettage en die dag werd ik ongesteld. Vond het wel een klap in mn gezicht, had gehoopt dat het al snel weer raak was, wist dat dat alweer kon, maar aan de andere kant kon wel bevestigd worden dat mn lijf het weer goed doet, er stonden alweer eitjes klaar en deze ongesteldheid was echt vanwege een ei die niet bevrucht was. Dus dat is misschien ook wel een goed teken.
    Nu is mn NOD 30-6, als ik weer een nette cylcus heb, maar dan zou vorige week mn ei zijn geweest en heb niks gemerkt. Had ook erg last van PDS, dus misschien daarom niet opgemerkt. Hoop niet op een lange cyclus. Klussen lukt gelukkig goed, dus we gaan vol goede moed verder.
    Ik denk dat ik nu wel iedere NOD spannender ga vinden dan dat het hiervoor was. Merk nu al dat het meer beladen is, dan dat het voor de mk was. Gelukkig een hele lieve omgeving, die me goed steunt en ook nog steeds vraagt hoe het gaat. Ze vergeten ons niet en snappen dat we dit moeilijk vinden. Iedereen leeft erg mee met ons en onze kinderwens, dus dat is fijn!!

en wat ik al zei: hiermee hebben we wel de bevestiging dat dit iets is wat we graag willen. Het heeft ons even een stukje volwassener gemaakt en met beide benen op de grond gezet en nu weten we wat er allemaal bij komt kijken en we weten dus dat we het echt willen, wat er ons ook te wachten staat!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Welkom Sahi. Helaas in niet zo'n leuk topic om je te melden maar hopelijk krijg je er veel steun van.

Als tip wil ik je geven om uit je hoofd te zeggen dat het vast snel weer lukt. Ik had dit ook in mijn hoofd maar iedere maand vond ik het zo'n vreselijke teleurstelling en duurde de dagen zó lang. Ik weet dat ik achteraf makkelijk praten heb hoor, je hebt eenmaal mogen proeven en dat wil je nou eenmaal zo snel mogelijk weer...

En ook nu, ppff wat kruipt de tijd toch he.. Konden we maar even een jump maken voorbij de 12 weken. Ik vind het echt vreselijk eng allemaal, brrr... Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over maar probeer me zo in te dekken voor de pijn als het weer mis is... :(

Hier ook écht moeite om het voor me te houden. Volgende week een feest van mn pap waarbij we een hoop hapjes krijgen en volgensmij ook zalm enzo. Ze weten heel goed dat ik dit super lekker vind dus ik moet nog iets bedenken waarom ik het niet hoef... We willen het iig geheim houden tot na de 2e echo, ik denk tegen de 9 weken...

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom voor de nieuwe meiden en heel veel sterkte!

Loki, als de gerooktezalm vers van de visboer komt mag je het gewoon eten hoor. Vacuum verpakt uit de supermarkt moet je vermijden.

Deel Deze Pagina