Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat zal ik dan idd stiekem moeten gaan vragen aan het personeel (is niet thuis)...

Hoe gaat het met jou Mieke? Bijna aan de klus zo te zien. Ik duim voor jullie!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Loki, lief dat je het vraagt.
    Ik zit zo nu en dan in een dipje, maar probeer vanaf nu weer positief te zijn aangezien mijn vruchtbare dagen er aan zitten te komen.
    Op het februari-mama's 2009 forum (besloten forum) zijn er velen weer zwanger en ik lijk nu de laatste in de rij te zijn door die verdomde mk. Ik was een van de eersten notabene. Maar goed het is niet anders. Verder vond ik het even moeilijk om hier mee te schrijven aangezien er zo'n roze explosie was/is nu.
    Heb primoluut geslikt voor mijn cyclus maar helaas 1 dag ongesteld geweest en daarna niks meer. Morgen afspraak gyn om dit te bespreken. Hopelijk maakt hij weer een inwendige echo en kijkt hij even of er al eitjes aan het groeien zijn.
    We gaan er dus weer voor dit weekend!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elif geeft mieke een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!
    Ik hoop dat je deze maand ook met roze nieuws komt:D
    xxxxxxx

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Geeft een knuffel terug omdat je lief bent :p

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Onze ouders zijn op de hoogte verder hou ik het ook nog even stil...

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik zit bijna aan de rottigste week die ik kan hebben en dat is voor mij de 9 weken... Langs de ene kant is het een eeuwigeheid langs de andere kant zal het er snel zijn. Brr, wat ben ik bang voor die week. Stom he. Als we die "overleven" overleven we alles. :)

Mieke, ik duim voor je meid!!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kan het me heel goed voorstellen hoor Mieke! Ik had dit ook met de september stoppers, ik was als 1 van de eerste zwanger en inmiddels ging iedereen me voorbij. Heel fijn voor hun natuurlijk maar dat drukt je wel steeds extra op de feiten Ben ook eventjes minder actief geweest en dat deed me wel goed.
    Ik ga voor je duimen!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken ik herken het ik had dat met 6 weken en 1 dag.
    Toen had ik ook zoiets zo dat hebben we gehad!!

Dat iedereen voorbij gaat, ja het is een kl*te gevoel.
    Het is niet om zielig te doen of dergelijke maar ik had het ook altijd , velen hebben al een 2e of 3e.
    Maar lieverds alles komt goed:)
    xxxxxx

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ga ik echt los na de echo van 8,5/9 weken ;)
    Al ben ik al super blij als ik 7,5 week ben zonder bloed....

Hoewel de afgelopen week best snel ging, tel ik de dagen echt. Ik zou willen dat het allemaal wat luchtiger kon maar zou niet weten hoe...]

Heb straks trouwens een Robijn edelsteen gehaald. Deze helpt miskramen voorkomen en geeft levenslust. Ieder stukje houvast grijp ik aan :)

10. luca84

luca84 Niet meer actief

@ mieke: ik hoop ook voor jouw een roze wolk over een paar weekjes! begrijp dat je het moeilijk vind dat anderen je voorgaan terwijl jij eigenlijk al veel verder zou zijn..

@ de nieuwkomers: welkom! liever was je hier natuurlijk niet geweest.. de reden is niet leuk, hopelijk gauw een roze wolk!

@ loki: robijn edelsteen beschermt tegen miskramen? die wil ik ook!

Ik ben pas gerustgesteld na de 12 weken, ik heb niet echt n bepaalde week.. kwil gewoon de veilige tijd in gaan.

Nog 3 nachtjes slapen... en dan de echo!ben ooh zooo zenuwachtig daarvoor, ik denk dat ik die nacht niet goed kan slapen.. hoe ga je om met die slopende tijd.. kun je met net 7wkn het hartje horen op de echo?

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Luca, reken maar van yes... :) Ik kreeg een pakje vroeger een echo en je kon het hartje héél duidelijk zien kloppen plus horen maar nog niet zo bombastisch als toen met mijn dochtertje maar toen was ik ook al verder. Dus bij jou gaan ze het normaal zeker al kunnen horen. Het is magisch vind ik. Zeker als je net als ik nooit meer verwacht had een hartje te mogen horen en zien.

Ooh die steen moet ik ook hebben!!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fijn dat het nu waarschijnlijk wel goed zit!!

ik begin allerlei kwaaltjes te hebben, die ik herken van de vorige keer. ik ben zo bang om OF teleurgesteld te worden met ongi volgende week OF in de zenuwen te moeten zitten omdat ik wel zwanger blijk te zijn... Mijn vriend leeft gelukkig erg met me mee, dus het wordt voor ons beiden een spannende week en misschien wel een spannende periode komende weken!!!

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca. Spannend zeg. Inmiddels nog maar 2 nachtjes!! Ik weet precies hoe je je voelt. Ik mag over 22 uur alweer :D Ik hoop dat ik al een kloppend hartje zie. Ik ga dan echt schreeuwen!
    Loki. Leuk dat je zo'n steen hebt. Hopelijk helpt het.
    Mieke. Ik ken je gevoel. Ik schrijf ook op een ander forum met zwangerworden topic mee. Daar was ruim de helft al zwanger toen ik voor de eerste keer zwanger raakte. Een van die meiden heeft inmiddels al haar derde miskraam. En een vrouw is nog niet zwanger. En de laatste van de zwangere is gisteren bevallen. Dus hopelijk mag ik nu de volgende zien. Maar wat frustrerend he dat je achterblijft! Hopelijk mag je gewoon snel aansluiten. Ik gun het je! Ik gun het ons allemaal! Hoe was de afspraak bij de gyn vandaag?
    Lolieken ik vind het nog steeds zo bijzonder dat het gewoon goed gaat bij jou. Twee weken terug waren we met zn allen zo teleurgesteld voor jou! En nu... wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!
    Sahi. Frustrerend he dat je alles zo voelt. Je weet dan niet of je het echt voelt of dat je jezelf voor de gek houdt! Hopelijk is het bij jou ook raak.

Nou ik was vorige week gestresst omdat ik niks voelde. Mn borsten staan echt op springen. Je ziet er ook hele donkere aders in lopen. Leuke details he? ;) Als mn man me te stevig knuffelt moet ik het echt even zeggen... Ik voel het zelf als ik vlug de trap op ren... Goed teken denk ik dan maar!

14. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ja het is echt wel bijzonder. Gelukkig blijft mijn lichaam zeggen dat het wel goed zit. Ik hoop het zo! Ook geen bloed meer gezien vanaf ik de vaginale pilletjes "neem"... Dus de gyn zat er dan wel pal op. Gelukkig maar. Jaja, ik dacht écht dat ik een miskraam had.

15. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mieke, snap het heel goed dat je hier even niet wilde zijn, al dat roze! En wij maar klagen over al die angsten :D terwijl je graag mee zou klagen!
    Lolieken, fijn dat het zo goed gaat!
    Liedjepiedje, jij al over 2 dagen echo? O ben zo benieuwd! Heb me voorgenomen volgende week te bellen.
    Luca, hoop voor jou ook dat de echo iets heel moois laat zien!
    Sahi, wat zou het mooi zijn als de kwaaltjes werkelijk een goede reden hebben! Duimen maar!

Misschien moet ik dit hier niet vertellen maar moet het even van me afschrijven. Heb net echt even zitten janken na het lezen van een bericht van een vriendin over dat het bij haar 20 weken echo niet goed zat en ze dus afscheid moeten nemen van hun kindje! O ik vind het zo vreselijk! en het maakt me alleen maar angstiger! Zelf in de veilige fase is nog niks zeker! Zwangerschap moet iets moois zijn maar ik voel/zie alleen maar stress en onzekerheid! pfffff...

16. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aggy. Zooo wat heftig van je vriendin. Helaas zijn die verhalen er ook. Al komt dat wel minder voor dan net als bij ons zo vroeg in de zwangerschap. Maar dat lijkt me dan weer wel heftiger. In januari had een moeder van een van mijn leerlingen het ook. Afschuwelijk voor je vriendin!
    Ik mag trouwens morgen al hoor naar de gyn. Ik schreef 22 uur. Inmiddels nog maar 20,5 uur. Hihihi Luca mag over twee dagen.
    Lolieken. Wat goed dat je geen bloed meer verliest. Dat is toch wel angstig! Fijn dat je lichaam gewoon zwanger aanvoelt!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden dank voor jullie medeleven en lieve woorden.

Aggy wat vreselijk voor je vriendin, zoiets wil je niet mee hoeven maken. Sterkte.

Liedjepiedje, heel veel succes morgen bij de echo.

Mijn gevoel zegt dat het bij iedereen nu gewoon echt goed gaat.
    Dus meiden, probeer te genieten. ;)

Gyn vond het wel vreemd dat ik zo weinig had gemenstrueerd icm de primolut. Het kan natuurlijk zijn dat mijn menstruatie wat is verandert na de zwangerschap. Mijn baarmoederslijmvlies zag er heel mooi uit, dus dat is zich goed aan het opbouwen. We hebben dus zeker groen licht. Morgen beginnen met ovutestjes.

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Mieke ik duim voor je meid!!

Ik heb vandaag een dipje. Ik heb slecht gedroomd. Plots had ik de 2de echo en klopte het hartje niet meer. :( Die nare dromen heb ik al van het begin van mijn zwangerschap. Zo was ik ook ons dochtertje eens kwijt, zelf goed ziek geworden en mijn ouders die iets overkwamen. Waarom heb ik nu de ene nachtmerrie na de andere. :( Ik ga met schrik slapen tegenwoordig...

Pff, opeens overvalt het mij. Hoop dat ik me terug snel beter mag voelen...

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedjepiedje, succes met de echo vandaag! Ben benieuwd hoe het was!
    Mieke, fijn aan de klus dus! :D Hoop voor je dat het deze keer raak zal zijn!
    Lolieken, ik heb ook wel dromen, volgens mij ga je ook meer dromen als je zwanger bent!
    Ben ook helemaal niet gerust! Gisteren ook weer zo'n buikpijn en ben helemaal niet meer misselijk ofzo (net als vorige keer):). Wat maken we onszelf gek! zucht...

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik voel me echt slecht... mss dat ik me daarom zo down voel. Het lijkt wel eeuwen geleden dat ik me nog eens echt goed voelde. Niet alleen met de zwschap maar ik sukkelde met een slokdarmontsteking en nu dus ook nog nu ik geen echte medicijnen meer mag nemen. Extra vervelend natuurlijk. Daar bovenop heb ik véél last van missellijkheid en kokhalzen en dat herken ik van mijn zwschap van Lore. Maar alles bij elkaar voel ik me dus echt slecht. :( Ik heb het er NATUUURLIJK voor over. Maar ik ben ook maar een mens en het gaat niet in je koude kleren zitten.

Ik denk dat ik me terug ga moeten oppeppen. Dat lukte me goed en toen voelde ik me ook wat beter maar nu ben ik meer down. Kunnen natuurlijk ook de hormonen zijn. ;)

Ik ga toch wel echt blij zijn als ik de twaalf weken voorbij ben en mij dan hopelijk ook beter voel. Daarbij krijg ik dan meer opties voor medicatie. Niet dat ik sta te springen voor medicatie tijdens de zwschap maar ik wil mijn slokdarm ook niet laten uitlopen tot ik weet niet wat. Op die manier duren 9 maanden lang he.

Ik had ook niet verwacht zo snel terug zwanger te zijn! Maar voor alles is er een oplossing denk ik dan dus nog even doorbijten.

Deel Deze Pagina