Ja we hebben dinsdag nog een goede echo gehad. beebje liep precies op schema, en was al goed aan het bewegen. We konden de armpjes en beentjes zien, we waren beiden helemaal ontroerd wat we al allemaal konden zien xxx elif
Elif, je mag er nu wel vanuit gaan dat het goed blijft gaan, volgens mij is het nog maar een heel klein percentage dat het nu fout gaat. Prachtige echo trouwens. Mijn eitje is geweest en hopelijk goed benut. Nu is het weer 2 weekjes wachten. Gelukkig gaan we morgen voor een weekje naar Vlieland, dus de eerste week zal ik er (hopelijk) niet zo mee bezig zijn en maakt het wachten minder lang duren. Hopelijk een ontspannen weekje zodat er een mooie bevruchting en innesteling kan plaatsvinden. Jullie zien mij dus weer pas volgende week zondag. Voor iedereen met echo's en onzekerheden, heel veel sterkte en een knuf. Shaida, jij heel veel succes met testen volgende week. Spannend hoor.
Dat zei ze ook idd mieke dat de kans maar zo nihil was, dat ik mocht juichen. Maar manlief is nog voorzichtig Je ziet trouwens onder de moederkoek een zwart dun streepje, dat is bloed van de innesteling en dat zou nog afkomen( oud bloed dus) Dus ik was ervoor gewaarschuwd dat ik niet direct moest schrikken ervan. Mieke goed dat jullie het eitje goed benut hebben! xxxx
Wat een heerlijke foto Elif. Ik hoop er over enkele weken ook zo 1 te hebben... Wat goed dat ze dat melden van dat bloed, ik wilde er zelf al om vragen bij een echo of ze bloed zagen omdat ik me dan kan voorbereiden Ik begin steeds meer te voelen om de echo uit te stellen tot 9 weken. Het enige pluspunt van de 7 weken echo is dat we meteen weten dat het niet goed als als er een leeg vruchtzakje is of een hartje wat niet (goed) is gaan kloppen. Maar na die echo is mijn gerusttheid er nog zeker niet. Op deze manier kan ik nog 2 weken extra struisvogelpolitiek beoefenen en mocht het dan fout zijn kan ik nog net voor de vakantie gecurreteerd worden (we vertrekken met 11 weken, ik ben lekker pessimistisch ingesteld trouwens ..) en mocht het goed zijn dan is mijn vertrouwen al 99%, omdat we onze engste tijd voorbij zijn. Echter zal ik hier snel anders over denken als ik voor die tijd bloed zie of heftige buikpijn krijg... Grr wat een gedoe zeg
Dat klopt Loki de onzekerheid blijft na de 7 weken wel maar ik vond het wel al fijn te weten dat het toen iig goed was op dat moment. En niet een leeg vruchtzakje ofzo. En zolang wachten pfffff Ik duim dat je snel een mooie echo krijgt!!
hejj meiden @ elif: wat een mooie echo!! gefeliciteerd! hier gister de hele dag last gehad van mn buik.. echt n hongergevoel en als ik dan wat at dan hielp het niks de buikpijn bleef en ik had echt n opgeblazen gevoel. Verder ook wat misselijk leek het maar geen kotsneigingen. Heel raar, ik kon ook niks hebben en irriteerde me gauw. En nu voel ik mn borsten nog amper.. dus ik zit daardoor weer in de zenuwen... waarom kan ik niet gewoon gerust zijn? het liefst heb ik gewoon alle symptomen n beetje zodat ik weet dat het goed zit.. sorry voor mn geklaag..
Hey meiden, Elif. Wat een fantastische echo! Heerlijk voor je zeg! Ik wil er ook zo een. Maar ik denk alle meiden hier. Luca. Ik heb ook af en toe zo´n dag. Ik had gisteren veel steken bij mijn achaambot. Ik dacht als het mis gaat is het vandaag mis gegaan. Maar ja je kan er toch nog niks over zeggen. Vandaag nog maar een test gedaan en dit is het resultaat. Bekijk bijlage 81434 We kunnen er gewoon niet zoveel over zeggen. Maar spannend is het wel. Mieke. Nu maar weer afwachten. Ik vond dat de rotste tijd. Wanneer is precies je NOD? Wij gaan straks lekker naar het strand. Het is zulk mooi weer! Fijn weekend!
Elif mooie echo, you go girl!! Liedjepiedje, ik bleef ook mooi testen, heel mooi en het resultaat was er naar! ... Dus ik vind een vet positieve test wél positief. Het zegt niet alles maar het is wel véél beter dan dat hij lichter gaat kleuren denk ik dan. Komt vast allemaal goed!! Ik zit dit weekend alleen met mijn dochtertje! Snif!! Vriend heeft een sporttoernooi en ik heb géén zin om in die hitte en drukte te gaan zitten dus blijven wij lekker thuis!! Een weekenje niks doen is ook eens leuk! Verder doen mijn borsten weer terug meer pijn vooral mijn tepels en mja 't misselijk zijn is er eigenlijk heel de tijd en het kokhalzen overvalt me ook een paar keer per dag. Zolang dat blijft ben ik wel gerust eigenlijk. (hoor mij praten) ... Alleen stoor ik me eindeloos aan mijn slokdarm. Ik begin nu ook te twijfelen of het met mijn zwschap te maken heeft of niet. Dat zou goed zijn is het binnen enkele weken over (hoop ik) ... Anders zal ik toch na mijn eerste trimester zwaardere medicatie moeten nemen. Het is toch altijd iets he.
Tuurlijk Luca... er zijn dagen dat ik ze niet voel meid! Andere dagen zijn ze super gespannen dan weer niks en nu zijn mijn tepels vooral héél gevoelig en pijnlijk. Zelfde met misselijkheid. Die is er nu wel min of meer constant maar me echt beroerd voelen zoals bij mijn dochter dat blijft voorlopig uit. Ik ga er niet om huilen want ik voel me al slecht. Het gaat met vlagen. Het ene moment voel ik me best goed met een beetje misselijkheid het andere moment moet iedereen me gerust laten want anders zou ik overgeven... Kan ik zelfs niet praten van de misselijkheid. Ik snap je bezorgdheid wel. Moest alles plots weg vallen bij mij zou ik ook anders piepen. Maar kwaaltjes die komen en gaan dat is allemaal héél normaal. Bij mijn MA voelde ik me plots kiplekker en toen wist ik het eigenlijk al dit zit niet goed. Maar toen heb ik me ook nooit echt heel slecht gevoeld. Elke zwangerschap is anders i guess? We slaan er ons wel doorheen!!!
Luca. Het is echt waar wat Lolieken zegt. Bij mij is het soms ook helemaal weg en een dag later is het weer sterk aanwezig! Wat raar is. Ik had bij vorige zwangerschappen alleen dat ik mijn borsten voelde. Nu voel ik ook mijn tepels. Raar is dat. Ze zijn constant stijf en erg gevoelig! Het is gewoon altijd anders.
liedjepiedje wat een prachtige test!!!!!!!! Dames we moeten proberen te denken en te hopen dat alles goed blijft gaan!! Deze eerste weken zijn zo'n rollercoaster heh xxxxxxx
hejj ja nou doen ze wel weer zeer.. vind ik toch fijner net of je dan weet: het zit goed.. zo hebben we familiedag.. n heel gedoe, begint als ons zoontje altijd naar bed gaat dus we moeten het bedje en alles meenemen. We gaan naar het zwembad (jammer van het mooie weer want er is geen buitenbad) en daarna uit eten. jullie allemaal n fijne zondag!
Pff voel me miserabel dames... het is voor mij te warm Normaal kan ik er tegen maar niet als ik zwanger ben blijkbaar. Ik voel me ook zo ziek (misselijk, kokhalzen, moe). Ik wil niet klagen echt niet maar het is op dit moment een beetje veel. Moet ook al het hele weekend helemaal alleen op mijn kleine meid letten en dat is ZO vermoeiend op dit moment. Ik wil met haar spelen maar ze heeft energie voor 100 en ik ben al blij als ik mezelf kan laten doen wat ik moet doen. De gyn had ook gezegd van véél te rusten en te liggen maar dat lukt natuurlijk niet op deze manier. Hopelijk kan het geen kwaad. Zoals ik me nu voel ben ik wel heel zwanger. Dat is het positieve eraan natuurlijk...
Heey dames, Ben er even 2 dagen tussenuit geweest met mijn zingmeiden! Was erg gezellig. Wel erg moe nu. Wat een weertje zeg! Mooie echo Elif! Erg fijn dat alles goed was. Ik voel me nog steeds maar bij vlagen wat zwanger. Maar mn lichaam overtuigd me nog niet echt. En de buikpijn baart me soms ook grote zorgen. Zal morgen eens bellen en vragen wanneer ik terecht kan! Lolieken, wel even pittig alleen met je dochter en die hitte. Heb met je te doen!
we kunnen elkaar de hand schudden! bij mij precies zo het geval.. ik wil het rustig aan doen maar dat lukt niet met een kind van 2.. en mn vriend die iedere avond na het werk weg moet om te klussen voor anderen... baal er vaak wel van.. lfs
Pff, ik wist dat die dag ging komen... Vandaag voel ik me wat beter heb al verschillende keren aan mijn borsten liggen voelen oef, die doen nog pijn! Oh wat zal ik blij zijn als ik die eerste maanden voorbij ben. Vooral nu die 9 weken dichterbij slepen krijg ik het echt moeilijk. Toch nog op de tanden bijten. Stom, stom, stom... ik zou beter een beetje blij zijn dat ik me wat beter voel maar néé hoor. Vrouwen *zucht*
Had ik eindelijk de stap genomen te bellen vandaag, was er geen spreekuur vandaag! Morgenvroeg kan ik niet bellen omdat ik moet werken dus wordt het woensdag! Hoop dat ik dan een goed verjaardagsbericht kan krijgen, dat ik snel mag komen! De dagen sluipen voorbij voor mijn gevoel, zeker nu ik het wat rustiger heb. Ik snap het gevoel heel erg! Waren de komende weken alvast maar voorbij!