Wuppie, wow 20 weken alweer! Gaat snel zeg! Mooi dat het goed gaat. Hier ook één brok stress. Heb vandaag weer erg veel buikpijn...hoop dat het idd van darmen of groei baarmoeder komt. Aan de ene kant heb ik er ook best wel een goed gevoel over, heb ook allerlei dingen die ik toen niet had maar ja ik weet ook dat dat niks zegt, put er toch een beetje hoop uit. Ga morgen denk ik toch maar mn hoofd inlichten, vind het doodeng! Luca jij zat toch ook in zo'n situatie? Wat ga jij doen? En meiden niet verontschuldigen voor echo berichtjes! Daar is dit toch voor?!
Moeilijk he die vreselijk dubbele gevoelens steeds. Ik heb ook echt 2 soorten gedachten en die blijven elkaar afwisselen. Zeer frustrerend... Ik moet eigenlijk eer daags even de echo vast laten leggen maar ik zie zo vreselijk op tegen het bellen en een datum weten . Vanaf daar ga ik tellen en wordt het allemaal nog spannender voor mijn gevoel. Nu is het een beetje zo van "we zien allemaal wel". Nog niet zo echt, ofzo. Moet toch eer daags even bellen anders is er dadelijk geen plek waar ik dat graag wil en dan wordt ik helemaal panisch
Had hetzelfde loki, heb ook pas gisteren gebeld. Had ook gehoopt dat ik wat eerder heen kon maar mag dus nu ook nog een kleine 2 weken wachten...Het is en blijft moeilijk!
@ aggy: ik wacht de volgende echo af(19juli) en dan ga ik het zeggen aan diegene die zorgt dat ik in augustus een stagiaire krijg. Over hoe en wat.. ik kan haar wel begeleiden, maar ik kan de begeleiding niet af maken.. ik weet ook niet of ik tot het eind door kan werken. Dat kon ik bij ons zoontje wel. Maar goed elke zwangerschap is anders. We hebben dezelfde klachten volgens mij, jij ook al telkens buikpijn.. ik ook.. als ik n halve week minder ver ben zoals de gyn. dacht zijn we ook bijna even ver. @ shaida: ooh dat jij zo lang in spanning kan zitten!! zou ik echt niet kunnen!!! ik ben dan altijd bang dat als het negatief is, de klap harder aankomt. Maar knap dat jij het wel kunt, en ik hoop heel erg dat jij ook zwanger bent!!! @ lolieken: dus jij hebt met 12 weken pas je eerste echo? wow ook knap dat je zolang kan wachten! ik wou dat juist niet, hoe meer echo's hoe liever, als het dan mis is of niet goed dan weet ik het ook maar gelijk. De vorige keer had ik ook met 12 weken de 1e echo en bleek het al 2 weken niet meer in leven te zijn, dus nu wil ik het zo gauw mogelijk weten. En dan is de spanning toch denk ietsje minder dan na zo'n lange tijd wachten. Maar zo heeft ieders zijn eigen voorkeuren. Nog 3 weekjes geduld!! bij mij zijn de klachten ook vaak minder of zelfs weg! laatst had ik ineens geen pijnlijke borsten meer! toen maakte ik me ook druk maar later deden ze wel weer zeer. Pff wat n gedoe allemaal, wat zou het heerlijk zijn dat we allemaal over de 12 weken waren incl. diegenen die nog testen moeten!
Meiden, Wat een spanning en stress hier. Of het nu gaat om zwanger zijn, zwanger worden, niet testen wel testen, of afwachten tot je NOD. Ik herken het allemaal zo! Ik zit in een gigantische drukke week op school. Alles afronden en schoonmaken. Leuk maar erg vermoeiend vandaar dat ik niet zoveel reageer. Voor de netzwangeren. Zijn jullie ook zo moe. Als ik me smorgens net heb aangekleed heb ik de neiging om nog een paar uur te slapen en smiddags om 5 uur heb ik die behoefte ook heel erg. Ik ben zoooo moe! Verder nog steeds gevoelige borsten en ik moet snacht weer naar de toilet. Af en toe komt er een vlaag van misselijkheid, maar heel weinig hoor. Maar ik had dat bij mijn eerste zwangerschappen ook maar met vlagen. En verder herken ik die steken in mijn buik. Ik heb al tegen manlief gezegt: als het mis gaat is het deze week mis gegaan. Af en toe echt felle steken ook achter mijn schaambot. Mn vorige zwangerschappen eindigde ook rond 6 weken, dus dit is een spannende tijd. Morgen mag ik rond 4 uur weer voor een echo! Spannend! Liefs Liedje
Hallo meiden. Wat een spanning voor de zwangeren zeg! Ik heb nog geen idee hoe ik er in zal staan als het weer zover mocht zijn. Ik hoop voor jullie allemaal dat het mooie echo's oplveret. Voor degenen die niet zwanger zijn: ik hoop voor jullie en mezelf dat wij snel mee kunnen praten over de spanning van het zwanger blijven....
Luca, ik heb al een echo gehad hoor meid... Mét kloppend hartje. Heel blij waren we toen en nu nog steeds. Mijn volgende echo is idd met 12 weken. Bij mij is het vorige keer misgegaan op 9 weken en wist ik het op 10 weken. Voor mijn gevoel is het toen té snel gegaan. De ene dag wist ik dat het mis was de volgende dag lag ik al op de operatietafel. Nu denk ik maar dat als het voor 12 weken allemaal ok blijft het wel ok is. Mja die gedachtgangen! Maar vandaag had ik weer steken en een zware buik! Brrr, ik was ook veel minder misselijk of meer met vlagen. Maar mijn borsten zijn nog steeds héél gevoelig. En zo hou ik het maar in't oog. Ik dénk dus dat het mijn buik is die aan het "rekken" is. De gyn had me ervoor gewaarschuwd. Maar tis zo gek he. Sommige dagen voel ik mijn buik niet andere dagen doet die echt lastig. Maar dan denk ik ook weer als ik het mij goed kan herinneren voelde ik mij bij mijn vorige zwschap plots zo goed en deed mijn buik echt niks meer. Dus mss is dit gewoon goed en is die aan het groeien. Ik blijf erbij een beetje positief denken moet wel he. Maar ik zit best in spanning!!
GRMBL, de eerste weken fladderde ik praktisch door men zwangerschap en schrok ik hoe sterk ik me hield en nu al dagen in een soort dip ik zou willen huilen maar 't komt er niet uit. Zo eens goed door huilen helpt mss maar je kan de boel moeilijk forceren maar ik zit zo net op een randje. Bléh, dorie toch!!
Bah dat je je zo rot voelt Lolieken. Lekker huilen wil wel eens helpen inderdaad. Als je op t randje zit komt het er vast nog wel uit. Meid kop op! Heb vandaag een collega (ook klasgenootje) gevraagd wat ik moest. Ze was heel lief en zei dat ik het niet moest vertellen en dan aan het eind van de vakantie even naar het hoofd toe moet bellen of langsgaan. Voelde me na dat gesprek wel wat beter. Ik ben tenslotte ook nog maar 7 weken en heb nog niet eens een echo gehad! Dus nu gewoon lekker vakantie vieren ag!
Even ego hoor, maar ben zooo blij IK BEN ZOOOOO BLIJ!!!!!!! Punt 1: Nederland heeft gewonnen. Punt 2: Ik heb een kloppend hartje gezien en ben toch weer een halve week verder. Ik ben nu dus 7.2 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik lag te janken van blijdschap in de stoel!! BEN ZOOOOOO BLIJ! Ongelooflijk! Het was ook al zo groot in vergelijking met de vorige zwangerschappen die allebei rond 6 weken zijn gestopt! De gyn vond dat het er goed uit zag!! XXX Lie
@ liedjepietje: GEFELICITEERD! een stukje verder zijn is leuker dan minder ver! EN JEUUUJJJJ NEDERLAND HEEFT GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dames hou jullie wat in... Ik ben een Belgje hoor. Nee, grapje. Proficiat! Liedje, faaaaaaaaaaaaaantassssssstischhhh nieuuuuws! Ben dolblij voor jou echt waar. En ik wacht en wacht... Maar m'n bui is gelukkig over!
Lolieken... Ben je niet voor nederland dan? Ik ben ook zo blij! Fijn dat je zelf nu ook wat positiever bent!! Het moet gewoon goed komen voor ons allemaal!!
liedjepiedje wat geweldig!!!!!!!! Proficiat hoor!!! Lolieken nog ff ben je uit de 9 weken hoop dat het snel voor je zal gaan. Ik herken wat je zegt en maak me ook vaak zorgen. Morgen de nekplooimeting en ben al bang voor slecht nieuws. maar we proberen maar positief te blijven!! xxx
Succes meid! Komt allemaal goed... Ja ben terug wat positiever maar 'k was vandaag ook behoorlijk ziekjes weer. Hihi. Hoe zieker, hoe liever. In ieder geval Heb ik vandaag ook weer wel wat steken en buikpijn. Best goed voelbaar. Ik hoop dat het mijn buik is die aan't groeien is. Jaja, er zit een Belgje tussen. Ach ik duim best voor jullie ploeg hoor meiden maar een beetje rivaliteit mag toch wel. Wij stellen niks voor in't voetbal maar echt niks, niks onbegrijpbaar!! Dus best best jaloers! Lijkt me echt enig om zo ver te geraken in zo'n toernooi. Mag ik blijven nu?
Hier een import belgje Eigenlijk van maastricht maar woon nu over de grens in lanaken Dank jullie wel meiden is zoooooo spannend. Vandaag wat zomerpositiebroeken gehaald voor in turkije. Waren goedkoop 10 euro per stuk bij de H&M dus dat valt reuzeeeeeeeeee mee Ben blij dat je je wat beter voelt Lolieken xxx
Elif! Spannend zeg morgen! Succes! het komt goed! Leuk dat je al positiebroeken hebt. Dat lijkt me leuk om te doen! Ik merk nu al dat mijn rokken strakker staan. Maar dat komt denk ik door mn darmen. Lolieken. Tuurlijk rivaliteit is goed! Ik moest gewoon lachen om je berichtje! Leuk dat je voor onze ploeg bent! Ik hou me er niet echt mee bezig hoor, ik blijf er niet voor thuis! Echt fijn dat je je weer wat meer zwanger voelt! Geniet er lekker van! Luca. Hoe is het met jou? Liefs...
Oooh liedjepiedje heb al van 6 weken positiebroeken aan maar dan jeans, je vind bijna nergens zomerbroeken!!! * schok* Maar heb er gelukkig nu Hoe voel je je vandaag meid? xxx
Ik dacht me heel goed te voelen. Maar kom net thuis van boodschappen doen, en ben opeens zoooo moe. Maar ja op zich is dat natuurlijk gewoon goed! Ongelooflijk hoe moe je kan zijn. Meestal komt het rond deze tijd! En jij? Hoe voel jij je?