Wendy: Dat dal is bekend hoor.. Hoe langer het geleden is hoe minder vaak ik me kl*te voel maar het komt nog vaak terug. Somds duurt het dan een dag en soms maar 10 minuten. Weet ook prima dat dit pas weg is als ik straks góed zwanger ben, eerder kan ik het niet voor 100% accepteren... Jolan: Klopt, stiekem hebben heel wat mensen het meegemaakt. Ik vind dit ook erg 'prettig' om te horen maar tegelijkertijd wil ik er ook niet mee te koop lopen wat ik meegemaakt heb... Maar zogenaamde succesverhalen (MK en daarna gezond kindje) kunnen me écht opbeuren... Pff hier ook weer een dillema. Worden we vanavond gebelt door 2 vrienden (zien we maar enkele keren per jaar) of we vrijdag wat afspreken. Vriend meteen dol enthousiast "ja gezellig!". Oke, dat zou ik normaal ook vinden maar de ene heeft net 4 maanden geleden een kleine gekregen en de andere is 37 weken zwanger... Mogen jullie raden waar het de hele avond over gaat... Heb vriendlief gezegd dat ik erover denk, ander kom ik ''ziek'' van mijn werk thuis en gaat hij maar alleen.. Ik weet nog niet of ik dit trek hoor. En ook niet of ik dan juist wil zwijgen (de vraag waar de onze blijft komt gegarandeerd...) of vertellen, dan houden ze missen een beetje gedeisd mbt baby praat.. Al wil ik dat de zwangere niet afnemen, die móet lekker genieten . Pff wat een ellende weer!
Misschien handig om een overzichtje te maken? Ik ben het af en toe een beetje kwijt hoe lang het nou bij wie geleden is enz én natuurlijk om straks weer in de toekomst te kijken en zenuwslopend naar onze NOD te leven Voor wie wil: Quote knop en voeg jezelf toe Naam-Leeftijd-1e/2e/3e kindje-MK/MA datum-Ronde-NOD Loki09-25-1ste kindje-MA 7w6d (Curretage 11w 11-02-10)-Ronde 4 (1e na MA)-NOD onbekend
nod zal voor de meeste onduidelijk zijn voorlopig maar ik ben vast positief ingesteld, binnenkort weten we vast meer!
Heb het nog niet helemaal door denk ik. Quoten lukt me niet zonder daarbuiten ook iets te typen. Verduidelijking nod... Ik ga uit van de positeve ovulatietest. Je kan maar hoop hebben.
Tuurlijk moet je hoop hebben! Hier is het knudde. Niet alleen mijn lichaam is van slag maar ook mijn thermometer Een duidelijk beeld heb ik dus niet meer.. Als ik 4 keer temp, krijg ik 4 keer wat anders. Vanochtend zo erg dat het zowel 36.8 als 37.2!!! kan zijn, grr.. Kwam 2x op 36.9 uit dus dat heb ik maar aangehouden. Volgende week maar eens een nieuwe thermometer aanschaffen want zo heb ik net zo vele inzicht als zonder tempen: Geen! Denk toch dat er nog geen ei geweest is. Zal wel een cyclus van zeker 40 dgn worden... Vanochtend wel nog een HCG test gedaan en die is bijna negatief. het is zo'n 2 dagen voor NOD test zegmaar . Hopelijk met een dag of 4 echt blanco.
Vervelend Loki dat je geen duidelijk beeld hebt. Ik dénk dat ik mijn eisprong gemist heb of nét niet. Maar als het goed is (als het effectief een eisprong was) dan kan ik binnen 14 dagen een ongesteldheid verwachten of testen. Vandaag nog 1 testje gedaan en die was negatief en véél lichter dan de vorige. Nu stop ik er even mee met al dat testen want ik was weer begonnen. Nu wacht ik gewoon 2 weken af en dan zien we wel weer verder. Succes met het tempen!
Loki denk er nog even over na of je het wel wil afzeggen. probeer iets te bedenken waardoor er niet zoveel gepraat wordt potje colonisten van catan of op de wii spelen. Ik moet zeggen dat baby's mij juist heel veel goeds deden ik was bezig met zwanger worden dat stond nog los van een baby hebben zeg maar. En ik vond het alleen maar een mooier wonder dan daarvoor en dacht niet aan mijn mk. Zwangere zien gaat ook goed collega is zwanger. Als ze het vragen op een directe manier zo van wanneer jullie zou ik het gewoon zeggen. Vragen ze het nooit meer zo aan iemand. Hier denk ik wel een ei gehad aan de hand van afscheiding alleen duurde dat wel een week. loki dat word tijd voor een nieuwe ik hoop dat je test negatief is over 4 dagen. Jolan ook hier kwamen de verhalen los na de eerste mk wist niet wat ik hoorde bijna al mijn tantes wel een keer. bij ons in de buurt zijn er ook zoveel die via ivf zwanger moeten worden.
Naam-Leeftijd-1e/2e/3e kindje-MK/MA datum-Ronde-NOD Loki09-25-1ste kindje-MA 7w6d (Curretage 11w 11-02-10)-Ronde 4 (1e na MA)-NOD onbekend jolan78 -31-2de kindje-ma curettage 10w3d 24-02-10 -ronde 4 (1ste na ma) - nod geen idee? Lolieken-27-2dekindje- MA 10w (curretage 5-02-10)-ronde 2-nod 16/03 Elif82-27-1e kindje-MK 6.1wk-ronde 1 ( aangezien mmm nodig is, 14-3 tp laatste cryo)-nod 26/03 Wuppie01-28-2dekindje-mk 8w ronde5-nod 07-03 hopelijk.
Mag je wel zeggen wuppie. Ben heel erg onzeker geworden de laatste dagen. Het kan dus echt vanalles zijn. Ik heb ook heel de tijd krampjes!! Ongesteldheidkrampjes maar niet zo hevig als dat ik ze normaal heb. Kan me moeilijk voorstellen dat je vanaf je eisprong tot aan je menstruatie die krampjes hebt. Zwanger ben ik zeker niet. Kan het terug geweest zijn als het nu doorzet... Of het is toch men eisprong en ik heb toch wat krampjes en afscheiding. Ik weet het allemaal niet meer ik ben helemaal in de war. Ik hoop dit nooit meer te hoeven meemaken dit is echt niet leuk...:x
Hoi hoi meiden, ik ben even weggeweest. Ik trok het even niet, maar het gaat nu weer stukken beter, gelukkig. Hier is mijn lijstje: Dominique - 39 - 2e kindje - MA (curretage 15-02-10) - ronde 2 - NOD ergens voor 1 april. Ik moet nog even verder bijlezen, hoor, dus sorry als ik verder nog niet echt reageer of zo. Groetjes, Dominique
Trouwens, als je nog steeds positief zwanger test, dan test je ook positief op ovulatietesten, he? Toch? Dan heeft het nl. geen zin voor mij om te testen ...
Volgensmij wel Domenique, mijn (ovu)testen waren ook positief maar aan mijn temp nog geen ei kunnen ontdekken (al is mijn thermometer een beetje stout de laatste dagen ). Heb mezelf nu een ovu-test verbod opgelegd Ik mocht er deze maand níet mee bezig zijn Wuppie: Ik heb mezelf idd opgelegd dat ik gewoon moet gaan. De waarheid kan ik toch niet ontlopen, zo simpel is het Ik kan een baby prima zien, ik wordt alleen heel verdrietig (aka stikjaloers) als ik een dikke buik zie... Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik op de vraag "En waar blijft die van jullie, de verbouwing is nu klaar!" stoer zeg: "Eerst de tuin nog in orde en als we dan goed gespaard hebben zullen we eens gaan oefenen!" of het gewoon eerlijk vertel.. Dan voorkom ik het aandringen op drank en de volgende keren dezelfde vraag... Mhh... Hier vond mijn themometer het net zelfs moeilijk om badwater 3 keer hetzelfde te meten . Zaterdag ga ik een nieuwe halen, nu stop ik dat ding gewoon voor piet snot iedere ochtend in mn gat
Naam-Leeftijd-1e/2e/3e kindje-MK/MA datum-Ronde-NOD Loki09-25-1ste kindje-MA 7w6d (Curretage 11w 11-02-10)-Ronde 4 (1e na MA)-NOD onbekend jolan78 -31-2de kindje-ma curettage 10w3d 24-02-10 -ronde 4 (1ste na ma) - nod geen idee? Lolieken-27-2dekindje- MA 10w (curretage 5-02-10)-ronde 2-nod 16/03 Elif82-27-1e kindje-MK 6.1wk-ronde 1 ( aangezien mmm nodig is, 14-3 tp laatste cryo)-nod 26/03 Wuppie01-28-2dekindje-mk 8w ronde5-nod 07-03 hopelijk. Wendy2010 - 29 - 1ekindje - MK 6w5d - ronde6(1e na MK) - nod 10mrt???
Loki09-25-1ste kindje-MA 7w6d (Curretage 11w 11-02-10)-Ronde 4 (1e na MA)-NOD onbekend jolan78 -31-2de kindje-ma curettage 10w3d 24-02-10 -ronde 4 (1ste na ma) - nod geen idee? Lolieken-27-2dekindje- MA 10w (curretage 5-02-10)-ronde 2-nod 16/03 Elif82-27-1e kindje-MK 6.1wk-ronde 1 ( aangezien mmm nodig is, 14-3 tp laatste cryo)-nod 26/03 Wuppie01-28-2dekindje-mk 8w ronde5-nod 07-03 hopelijk. Wendy2010 - 29 - 1ekindje - MK 6w5d - ronde6(1e na MK) - nod 10mrt??? muizz - 26 - 2ekindje - MK 5w6d - ronde 2 - nod ??mrt???
Hoi dames, ik voel me op dit moment zo eenzaam met men gevoelens. Ik wil precies niets anders doen dan erover praten! De roze afscheiding is daarstraks weer begonnen en harder. Ik verlies (sorry) ook veel slijm... Soms ziet het bruin, dan weer wat roder/roze en krampjes. Ook al weet ik nu wel zeker dat dit niets met een eisprong te maken heeft toch ben ik ook niet zeker of dit nu mijn ongesteldheid is. Veertien dagen na de curretage voelde ik me helemaal herleven. Ik had het voor mijn gevoel een plaats gegeven en ik wou verder. Maar ik ben de laatste dagen echt in een serieuze dip gevallen. Ik ben van niets zeker, echt niets. Moest ik gewoon beginnen vloeien dan wist ik waar ik aan toe was. Zoals ik al zei heb weer een heel "eenzaam" gevoel. Hoe is het met jullie?
ik snap je gevoel helemaal lolieken. Je hebt nu niets om je aan vast te houden of naar toe te leven. 1 en al onzekerheid en voor je gevpoel kun je daar door niet echt verder en komt dat kl*te gevoel weer opnieuw omhoog. Ik krijg ook iedere dag een wat rotter gevoel. Wil graag zien dan mijn eisprong geweest is dan kunnen we verder en weet ik iig iets. Ik ben alleen bang dat dit een erg lange ronde zal worden....