Shaida, gefeliciteerd. Ik hoop dat er voor nu even een last van je afvalt. Je weer lekker zult slapen etc. De onzekerheid zal nog even blijven, maar probeer iig positief te blijven. Het lijkt nu bij zoveel meiden goed te gaan, dus waarom bij jou niet!! 3x is scheepsrecht. Ik heb vanmorgen ook getest, misschien te vroeg, misschien geen zwangerschap. Ik weet het niet. Ben iig nog steeds teleurgesteld in mijn lichaam en dat maakt mij verdrietig. De meesten hier zijn opnieuw weer zwanger en bij mij lijkt het eeuwig te duren
Aah Mieke. Wat vervelend dat je een negatieve test had! Ik begrijp je gevoel! Zeker omdat er hier steeds meer zwangeren komen! Hier een digitale knuffel voor jou!
mieke ik snap je gevoel hoor!! Ik heb in april een miskraam gehad, ik was in 3 rondes zwanger. Iedereen prentte me in dat je na een miskraam vruchtbaarder bent en dat het dus allemaal vast wel weer snel zal goedkomen. Vorige week ongesteld geworden, wat een dip zeg!! ben nu dus in ronde 3 na de mk en voor mijn gevoel MOET het nu gaan lukken... Al weet ik niet eens of het gaat lukken, omdat mijn vriend dit weekend weg is. Ik voel zo'n druk, vooral met al die positieve verhalen om me heen. gelukkig kan mijn vriend me goed helpen relativeren.
Dank voor de knuffels. Gelukkig weten we hier hoe we ons voelen. Sahi, gelukkig heb je zoveel steun aan je vriend. Jammer dat hij er het weekend niet is. Probeer er dus maar het beste van te maken vlak voor hij weg gaat
ff egoberichtje (heb jullie stukjes nog niet gelezen...) maar ik maak me heel erg zorgen.. had net n test gedaan en het 2e streepje is ineens n heel stuk lichter terwijl ik laatst 2 dikke vette strepen had!!! wat nu??? gaat het nu mis?? rond deze tijd moet je hcg toch juist hoog zijn??
Heey Luca. Wat spannend. Was je urine goed geconcentreerd of had je al wat gedronken? Dat kan veel uitmaken he! Ik zou niet weten of de hcg direct afneemt bij een miskraam, ik dacht dat dat pas is nadat het vruchtje uit je lichaam is. Je baarmoeder groeit namelijk ook gewoon door zolang er iets in zit! Sterkte met deze onzekerheid!
ohw jee, maar je had toch al een echo gehad? Misschien even je vk bellen? Ik weet niet in hoevere die testen nu geschikt zijn om je zs te volgen. Om die reden test ik maar 1 keer en daarna niet meer.
Ach Mieke ook van mij een dikke knuffel. Misschien ben je nog te vroeg met testen. Maar ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb dit na de 1ste mk ook gehad. De teleurstelling in je lichaam is voor osn allen waarschijnlijk herkenbaar. Dank je, ik hoop het ook zo 3x scheepsrecht , maar tja blijven bang..
Dank je , je hebt het heel goed verwoord. Hij was zelfs duikelijker dan de controle streep Voor mijn gevoel was hij dit keer veel duidelijker dan de vorige keren terwijl ik toen juist nog later had getest. En heb meer last van misselijkheid enzo dan eerst. hmm ja heb vandaag een spijkerbroek aan en hij zit zooo strak.. Vond gisteravond dat ik al een ieniemie buikje had. maybe dat ik bij trekpleister wel die leuke kleertjes ga halen van forever friends hihi heb nu wel meer zin in de kraamvisite marathon die volgende week bij ons begint. Meiden hopen en bidden jullie mee dat deze een plakkertje is?
Dank je . Ik hoop en duim dat jij en Mieke ons gauw volgen dan is ons clubje weer helemaal compleet Ieder nieuwe ronde betekend weer een nieuwe kans
Shaida. Ik zal zeker voor je bidden of het nu goed mag gaan! Heerlijk dat je zo'n goede test had. Geeft gewoon een goed gevoel. (Daarom is het voor Luca heel spannend, ook al hoeft het niks te zeggen.) Ik heb nog niet echt last van misselijkheid. Wel een beetje vlagen van. Maar het is geen lekker gevoel. Ik wil gewoon dat we allemaal een goede zwangerschap krijgen. We hebben het verdiend!
hmm snap wat je bedoelt ja. Sorry Luca was niet zo bedoeld Hier zijn het ook vlagen van misselijkheid. en we hebben het idd verdiend jah, vind ik ook!
Rustig lieve meid! De test hoeft écht niks te zeggen écht, écht niet. In dit stadium van je zwangerschap kan je gewoon niet meer verder op die testen. Moest je dit in het begin overkomen zou ik zeggen "oh jee" maar nu echt niet. Heb je veel gedronken? Is het een ander merk test?? Mss had je net geplast? Mss had je nu net wat minder hcg in je urine kan allemaal meid... Wat noem je een stuk lichter? Echt veel lichter of gewoon een tintje? Want dat overkomt wel meer dames. Ik zou als ik jou was even bellen met je verloskundige voor je eigen geruststelling... Veel succes!!
@ shaida: jij hebt dus n positieve test! super meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik probeer rustig te blijven maar mn zoontje is onuitstaanbaar op het moment en dan kan ik niet kalm blijven.. mijn 1e miskraam had ik ook n lichtere test dus ik zit nou eenmaal diep in de stress en vanaf half 2 kan ik de gyn bellen en dat ga ik doen. Mijn borsten voel ik ook al bijna niet (vandaar die test) en ik voel me gewoon zwaar sjit..
Beroerd Luca, Ik begrijp je spanning. Maar echt het hoeft niks te zeggen. Ik voel mn borsten ook heel verschillend. De ene keer veel beter dan andere dagen... Hopelijk kan de gyn er wat over zeggen!
fijn dat ik hier goed mn hart kan luchten, ergens anders waar ik mee praat reageren ze van: ik snap niet dat je nog een test doet.. ik snap dat wel maar ik kon het gewoon niet laten, wou weten waar ik aan toe was omdat ik ook al zo weinig verschijnselen heb.. ik heb niet veel gedronken vanochtend alleen 1 kop thee, en vannacht n paar slokjes water. Ik ga denk ik strax nog een test halen en dan zolang ff niks drinken.. misschien als hij dan donkerder is en ik geruster ben. Ik moet de gyneacoloog nog bellen hoelaat ik ook alweer de afspraak heb 19juli.. zou ik dit voorleggen? dat ik de verschijnselen minder heb en dan die vage test? misschien mag ik langskomen.. wat zouden jullie doen?
Ik zou geen test meer doen als ik jou was omdat het alleen maar onzekerheid met zich meebrengt. Ik zou er voor in de plaats de gyn bellen en vragen of je i.v.m. je onzekerheid eerder een echo mag!
wij hebben allemaal een keer een miskraam meegemaakt en ik vind het zoo fijn om met jullie hier alles te kunnen delen! @ lolieken: dankjewel ik hoop dat je gelijk hebt