Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Nou.... gelukkkig!!!! Het is goed en het bewoog al goed!! En het hartje klopt! Wel nog spannend want ik heb best krampen... Dank je voor jullie medeleven! Ben zo blij!

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gelukkig, wat een goed nieuws zeg! Misschien dat het weer ook wel meespeelt in alles ??? Ik hoop dat de krampen snel weg zijn, en jij daardoor misschien iets geruster!

3. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ja dat hoop ik ook! Ik ben zo opgelucht maar ook nog wel erg bang! Ik moet gewoon leren vertrouwen hebben in mijn zwangerschap. Maar dat is zo moeilijk na wat er is gebeurt!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje waarom laat de natuur ons nou eens niet een keer met rust met al die onzeker makende geintjes :(
    Super dat de echo goed was, toch weer voor even gerust gesteld!
    Verloor je veel bloed?

Lolieken:
    Ik kan er gelukkig niet zo over mee praten qua mensen die het niet begrijpen. Echter merk ik wel dat sommige mensen langzaam aan vonden dat ik het los moest gaan laten, ook het weer zwanger worden. Dat vond ik dan altijd zo makkelijk gezegd :x
    Hier in de omgeving ken ik er 3 die de laatste tijd een mk gehad hebben (2 daarvan zelfs al 2 keer) dat relativeerd wel een beetje, dat ik niet helemaal alleen ben met verdriet en het besef hoe vreselijk speciaal het is...

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedjepiedje, gelukkig maar dat het goed was. Zei de vk nog wat er aan de hand kon zijn?
    Nou maar weer lekker (voor zover dat kan) vakantie vieren!
    Dikke knuf!

6. luca84

luca84 Niet meer actief

@ liedjepietje: oh gelukkig was de echo goed, ik herken het helemaal die ongerustheid gevoel!

ik heb gister een vrijgezellendag gehad en de hele nacht niet geslapen.. ook geen pijnlijke borsten meer sinds gisteren.. kan me hier al druk om maken! maar dat moet ik niet doen, ik weet het.. maar is zo moeilijk..

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    we zij er bijna... al wegen de laatste loodjes zwaar!! De tijd kruipt voorbij.

Maar tot zeurens toe. Het komt goed, het komt goed!!

Ik ben sinds enkele dagen terug behoorlijk ziek. Sta te kokhalzen bij iedereen. Schaam me rot... Maar het is niet tegen te houden. Mijn maag heeft rust nodig. :D

nog een kleine twee weken die moet ik zien te overbruggen. Lijkt haalbaar. :)

OEF, liedje, bloed suckt ik kan het weten... Maar bij vele "lijkt" het er precies bij te horen he?? :( Vinden jullie niet dat er toch al wat dames last hebben uit ons hoopje?

8. luca84

luca84 Niet meer actief

Help!!! bruinverlies hier! en geen pijnlijke borsten meer... kwil n echo maar ik moet morgen werken!

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Oww Luca! Wat een stress. Hoe is het nu? Nog steeds bruinverlies? Beroerd he! Ik wordt er echt een beetje boos om. Wij zijn al zo onzeker door onze miskraam/miskramen, en dan is bloedverlies niet echt bevorderlijk. De arts assistent van zaterdag zei dat het ook door de warmte kan komen. Of door de stress! Ik hoop dat alles goed gaat! Ik had opeens ook geen last van kwaaltjes meer... maar nu zijn ze er weer gewoon hoor! Dus ik hoop dat het goed komt!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meisjes,

Ik ga hier voorlopig even niet komen, vind het gewoon te moeilijk om te lezen dat de meesten van dit topic weer zwanger zijn (en niet alleen hier). Wat natuurlijk fantastisch is, begrijp me niet verkeerd!
    Ik heb gewoon even die ruimte nodig. Hoop dat al jullie kleintjes goed blijven zitten in jullie buikies en dat er niks meer mis zal gaan.
    Probeer niet te onzeker te zijn en te genieten, ondanks dat dit toch wel heel moeilijk is. Voor iedereen een knuffel en sterkte en voor degene die nog roze moeten kleuren, hopelijk hoeven jullie niet al te lang meer te wachten op jullie wondertje.

Liefs Mieke

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mieke, heel begrijpelijk dat je even niet meer komt! Respect meid! Heel veel succes ook voor jou de komende tijd! Dikke knuffel!

Luca, o wat spannend meid. Kun je niet even ergens tussendoor? Hou ons op de hoogte. Waardeloos en wat wordt je er wanhopig van.

Lolieken, wat bedoel je met die laatste zin?

Hier nog 1 dagje en dan zullen we zien of er iets in me leeft! Vind het doodeng en ben er misselijk van!

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lieve Mieke,
    Je hebt gelijk dat het hier steeds rozer wordt! Ik weet niet wat ik moet zeggen of schrijven. Ik vind het vervelend voor je! Ik zou zo graag willen dat we allemaal zwanger waren! Maar ik snap je beslissing! Terwijl ik eigenlijk denk dat wij weg moeten omdat wij juist zwanger zijn....
    Heel veel sterkte! En ik wens je toe dat je niet te lang hoeft te wachten! Dit hoop ik natuurlijk voor alle nogniet zwangeren!

Liefs...

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Aggy, mijn laatste zin? Over het bloedverlies? Ik bedoelde dat veel meiden hier last van hebben lijkt me. :( Toch gék normaal mag je dat niet hebben tijdens de zwangerschap en toch blijken redelijk wat vrouwen last te hebben van bloed of bruin verlies? Bedoelde het niet slecht hoor. Ik merkte het gewoon op... :)

14. luca84

luca84 Niet meer actief

kan best zijn dat het van de stress komt... ik heb afgelopen tijd heel veel stress gehad! mn borsten voel ik nu ineens wel weer.
    Inderdaad veel meiden met bruin of bloedverlies.

Hadden jullie ook zo'n noodweer? oooooh wat erg! tenten die in de lucht vlogen, bomen die uit de grond gerukt werden, zelfs bij ons in de buurt is er een kerktoren afgewaaid, en bij de zwarte cross heel erg veel schade etc.. etc... jeetje wat erg!!! kwas aan het werk en zo geschrokken!!!

@ mieke: mooier als liedjepietje kan ik het niet verwoorden en ben het met haar eens. Jammer dat je weggaat maar wel begrijpelijk.

15. luca84

luca84 Niet meer actief

en op een ander forum via hyves, zeggen ze dat ik het van me af moet zetten en er niet zoveel aan moet denken dat dat juist verkeerd is voor het vruchtje.. makkelijker gezegd dan gedaan. Ben blij dat jullie in hetzelfde schuitje zitten, jullie begrijpen me beter op dat gebied.

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Wat goed dat je ze weer voelt!

Ik voelde ze vandaag wat minder maar was weer eens zo misselijk. Ik stond op en het eerste wat ik moest doen was overgeven er was geen tegenhouden aan. Zit ik nu al weken tegen te vechten seg en nu kon ik het niet tegenhouden. :)

Ja al die symptomen om knetter van te worden soms. Ik heb vooral weer een trekkerige buik. Ik hoop dat het groeipijnen zijn. ;)

Ik heb ook het gevoel dat jullie me beter begrijpen. Hier mag ik al eens van de roze wolk vallen om er dan terug op te klimmen. Maar het roze is voor ons toch iets spannender he meiden...

Knuffels

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. Beroerd die misselijkheid. Ik heb daar helemaal geen last van. Heel soms een verdwaalde vlaag van...
    Maar ik kan me voorstellen dat het heeeel vervelend is!
    Luca. Ja een noodweer he in het land. Wij hebben er helemaal geen last van maar ik zag het op het journaal!
    Het is waar wat die meiden op hyves zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn... maar dat kan gewoon weg niet als je al een keer een miskraam hebt gehad!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    luca: wat spannend. je moet toch wel even tussendoor tijd kunnen maken?? Heb ik toen ook moeten doen en mn teamleider begreep het gelukkig heel goed.

mieke: ik snap het heel goed. en niet op internet struinen helpt soms even om het los te laten.

lolieken: heel eventjes nog! Het zal toch nu wel goed moeten komen? Ik geloof er in ieder geval in!!

en inderdaad, mensen die het nooit hebben meegemaakt, kunnen nooit helemaal begrijpen wat je doormaakt. maar gelukkig doen mijn beste vrienden wel moeite om met me mee te leven en ze steunen me geweldig, ook al weten ze niet helemaal hoe het voelt. mensen die me niet goed kennen, weten van niks en geven me dus gelukkig geen ongewenste adviezen.

vandaag moest ik even naar de huisarts voor een allergie en hij was zo attent om te vragen hoe het ging nu na de miskraam. Lief dat hij daar aan dacht! Ik kan gelukkig wel goed relativeren en ben er al behoorlijk nuchter onder. ook al heb ik het er soms moeite mee, ik ben niet bang om weer door te gaan met zwanger worden. als het eenmaal raak is, zal het zeker weer super spannend zijn, maar ik wil wel graag weer verder.
    mn ei is ergens een dezer dagen, dus er wordt wat afgeklust. Gelukkig is het nu wat afgekoeld en is het goed te doen.

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Lolieken, o zo ik snapte de zin even niet maar nu wel!:D
    Ik ken ook alleen maar vlagen van misselijkheid. Zondag had ik het wel even heel erg maar zakte ook weer af.

Sahi, fijn dat je vrienden hebt die zo meeleven dat is veel prettiger idd dan mensen met ongevraagde mededelingen en advies. Hoop voor je dat het klussen iets gaat opleveren deze keer!

Oehhh nog een uurtje!:) Scheit m echt tien kleuren! Ben zo bang voor weer een teleurstelling!

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Owww Aggy wat spannend! Heel veel sterkte ik ga de komende uren duimen voor een gezond kindje!! Hug voor jou!

Deel Deze Pagina