Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: en???????????????????????

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben ook erg benieuwd!!!

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    ......het hartje klopte!!!!! Pfff de tranen kwamen wel even hoor! Mannetje ook erg emotioneel. Moesten een half uur nog wachten en wij maar zenuwpezen! Maar wel blij nu! Over 4 weken weer een echo. Dus weer 4 weken spanning maar er zit nu in tegenstelling tot de vorige keer iets en het doet het op dit moment erg goed aldus de vk!:)

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jippie! Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Ik moet gewoon zelf bijna janken nu ik dit lees! Het geeft gewoon goede hoop he!?
    Echt helemaal top voor je! Ik hoop dat je al een beetje kan gaan genieten!

Wij liepen net op de toeristenmarkt en we hebben daar twee rompertjes gekocht. Een knalroze met i love mama en felblauwe met i love papa! Zoooo schattig!

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Super nieuws aggy!!! Ik wil ook weer een echo! :D Ik ga weer even zenuwachtig zijn als vorige keer en geloof me daar kan je dus lang wachten voor je aan de beurt bent afspraak of niet! Als het hartje maar klopt en de echo maar goed is. Krijg onmiddellijk een uitgebreide echo de tweede keer dus ik hoop een gezond klein mensje te mogen bewonderen. :D

Nogmaals geweldig nieuws!

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. Wanneer mag jij weer? Je bent gewoon al bijna 11 weken!! Goed man!

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik probeer ook te genieten hoor! Maar merk ook dat ik nog heel gereserveerd blij ben. Mn man wilde het vanmiddag direct aan zn ouders vertellen, helemaal in tranen allemaal. Ik wil ook wel janken en blij meedoen etc. maar kan en durf het gewoon nog niet helemaal. Als de echo over 4 weken nog zo is dan pas durf ik denk ik wat blijer te zijn. Zo merk ik weer hoe hard een miskraam erin slaat en alle nare verhalen die je om je heen hoort.
    De vk was ook überenthousiast, je zou bijna geloven nu kan het niet meer stuk, dat had om mij wel wat minder gemogen zeg maar!;)

8. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: ik herken het wat je typt.. bij mij zei de gyn ook dat de kans nog maar klein was dat het mis ging (met 7wkn zei ze dat) maar de vorige keer is het ook veel later nog misgegaan dus ik vond het raar dat ze dat zei. Ik wil geen valse hoop.

Nog 5 dagen voor de echo... spannend!

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben jaloooeeeerrrrrrrsssss!!! :)

Will nu ook een echo. :D We wachten en wachten... ;)

Ik was ook héél gereserveerd. Maar mijn vriend en ik hebben 2 dagen geleden besloten dat de wereld het mag weten... Ik schreeuw het dus van de daken. Het voelt nog goed ook. Natuurlijk heb ik nog schrik en zoals ik al zei tot 2 dagen voordien had ik ook zo'n schrik maar ik wou dat op de één of andere manier loslaten. Dit voelde een beetje als in het diepe springen. Maar ik wil NU genieten van mijn volle buikje! Ik wil beseffen dat er een klein mensje in zit en dat kleintje is volgens mij kei hard aant vechten vanaf het prille begin. Ik blijf het gewoon herhalen het MOET goekomen en het zal goedkomen!!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    aggy: wat goed!!! Ik ben echt blij voor je!!!

pfoe wat lijkt me dat spannend zeg! En dan zo lang moeten wachten in een wachtkamer vol dikke buiken (dat was bij mij in ieder geval toen ik bloedverlies had en later moest ik op controle bij de zwangerschapsecho's-gebeuren :()

11. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Gisteren had ik een lange bericht getikt, druk ik op plaatsen, krijg ik een foutmelding en was alles kwijt. Nog een poging.

@Aggy JOEHOEEE , wauw wat super voor je!! Lekker genieten..

@Luca en Liedjepeidje, hoe is het nu met jullie? las dat jullie een spannende weekend hadden met bloedverlies?

@Mieke, jammer dat je weggaat maar heb er begrip voor. Hoop je gauw weer terug te zien.

@ Lolieke, misselijkheid komt hier ook met vlagen aanzetten. Zondag avond eerste keer gehad dat ik mijn avondeten niet binnen kon houden. Merk dat ik ook veel misselijk ben in de auto. Heb daar nu extra zakjes in de handschoenenvat gezet.

@here, so far so good. Alhoewel het erg spannend is deze week. Bij de 2e ging het met 6 wk en 3 dg mis. Ik ben nu 6wk en 4dg.
    Gister dacht ik echt vandaag gaat het gebeuren.. maar niks. maar ja de eerste keer had ik eigenlijk een MA dat met 10wk spontaa opgang kwam.. Dus bij mij zegt het helaas nog niks. nog twee weken voor de echo.

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Het is gewoon zo jammer dat je er niet onbezorgd van kan genieten. Maar toch voel ik me ook wel weer anders nu ik weet dat er iets beweegt in mn buik. Zo bijzonder! Het worden in ieder geval weer 4 lange weken!
    Lolieken wanneer heb je de volgende echo dan? En cool zeg dat je het al van de daken schreeuwt!:D Als je je daar beter door voelt is het alleen maar mooi!

13. luca84

luca84 Niet meer actief

Hejj meiden

Ik twijfel of mn zoontje de waterpokken heeft! en ik weet niet of ik ze zelf gehad heb (mn moeder wist het niet meer wie van ons ze gehad hadden) Heb de gyn gebeld morgenochtend kan ik bloedprikken om te checken of ik ze gehad heb. Zo niet kan het gevaarlijk zijn voor de baby.... pffff wat erg dit... ik hoop het zooo dat ik ze gehad heb. Je leest enge verhalen over misvormde kindjes enzo.. bahbah..

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meiden van hieruit Turkije heeeeeeeeeel veel groetjes.
    De 12 wekengrens ıs gepasseerd!!!!!!!!!!
    Kunnen het niet geloven.
    Volgende week voor een echo hier.
    xxx

15. luca84

luca84 Niet meer actief

@ elif: whaah gaaf! kwou dat ik zo ver was! lekker gaan genieten nu he???

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, wat een toestand, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Elif, gefeliciteerd! Joehoe je bent de eerste hier! Top!

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Shaida. Spannend inderdaad deze week. Maar ik hield me heel erg voor zolang er geen tekenen zijn van een miskraam is er een kans dat het goed gaat! Dat hielp/helpt me om positief te blijven! Sterkte met geduld hebben en afwachten!
    Hier gaat het verder wel goed. Ik heb af en toe nog last van bruinverlies maar geen rood bloed dus het moet gewoon goed zijn!
    Ik ben ook misselijk in de auto maar dan pas na drie kwartier ofzo!
    Luca. Spannend zeg. Ik was pas bij mn zus en toen had mn nichtje het net gehad en mn andere nichtje was het aan het krijgen dacht ze. Maar ze wist nog niet dat ik zwanger was. Helaas weet mijn moeder het ook niet of ik het al gehad heb. En helaas ben ik nooit ingeent voor iets. Dat ga ik na deze zwangerschap alsnog doen. Of kan dat ook gewoon tijdens een zwangerschap. Ik wilde het altijd zelf al doen maar ik ben er een beetje laks in geweest.
    Elif. Wat heerlijk dat je al zo ver bent! Echt genieten! Geniet ook van je vakantie. En succes met de echo volgende week. Is die in Turkije of begreep ik dat verkeerd?
    Lolieken. Heerlijk he om het iedereen te vertellen! Bij ons weten ook al heel veel mensen het! Lekker doen!

Wat ik me trouwens afvroeg. Zijn er hier meiden die met Moeders voor Moeders meedoen? Ik heb het beide zwangerschappen gedaan maar had er nu echt geen zin meer in! En jullie?

18. luca84

luca84 Niet meer actief

Nee ik heb ook al 2x 10 weken mee gedaan en vind het eigenlijk nu wel best.. het was extra pijnlijk na de miskraam dus ik doe het nu lekker n keertje niet.

@ liedjepietje: nergens tegen ingeent? dat hoor je nog maar heel zelden volgens mij toch? ik zou het in ieder geval aangeven! maar daar vragen ze denk ik ook wel na.

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik zei ook altijd, als ik zwanger ben dan doe ik ook mee! Maar ben nu zo druk bezig met zwanger blijven dat ik er ten eerste niet aan gedacht heb en ten tweede het ook wel even goed vind.

Waarom ben je nooit ingeënt dan liedjepiedje? Keuze van je ouders vroeger want dat gaat anders toch automatisch met school etc?

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Grr dames word gek van mezelf! De ene dag loop ik over van zelfvertrouwen en vandaag wanneer er weinig symptomen zijn krijg ik een paniekaanval. Ik moet nog meer vertrouwen leren hebben in mijn lichaam dames!!! ...

Op gék van te worden en op 12 weken weet ik dus nog niet of het goed zit zal al 14 weken zijn met de 2de echo. Soms denk ik na over een pretecho. Maar blijkbaar zijn er in Nederland bureaus die je bijna direct kunnen laten komen maar hier in Belgie is dat dus niet. :) Ik ga dus véééééél geduld nog moeten hebben want nu lijkt het voor mij een eeeeeeeeeeeeuwigheid.

Maar ja ben 11 weken dan kunnen de symptomen gewoon ook wat wegebben zeker? Probeer aan alles vast te houden. :D

Stom he *zucht*

Deel Deze Pagina