Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aggy. Mijn ouders deden dat uit geloofsovertuiging niet! Zelf vind ik dat echt onzin.
    Lolieken. Je moet echt vertrouwen krijgen. Ze zeggen dat na een kloppend hartje de kans op een goede zwangerschap sterk toeneemt! En het is niet stom hoor, juist heel herkenbaar! Maar ik verwacht gewoon dat het vanaf nu bij iedereen goed gaat!

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedjepiedje, ok ja dan snap ik het verhaal. Je hebt dat inderdaad bij sommige geloven. Maar begrijp dat je er zelf niet echt achterstaat.

Hier weer even een onzeker dagje hoor! pff, gisteravond een felle steek bij het opstaan! Oeff.. raakte even in paniek en mn borsten doen ook even niet zo zeer! En de buikpijn is ook even minder! (in plaats van dat je daar blij mee bent! zucht...) Wat weer een stress haha...Komt goed!!!:D

Hoe is het met iedereen? Tis hier een beetje stilletjes!:(

3. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: die steken dat zijn volgens mij bandenpijn, heb ik ook dat is normaal dat hoort erbij! dat kun je al heel vroeg krijgen.

ja tis idd errugg rustig! ik ben vandaag 26 geworden, pfff klinkt echt oud...

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    heel rustig hier.
    aggy; probeer niet te veel te letten op je symptomen, het kan de ene dag minder zijn dan de andere.... denk aan de goede echo die je hebt gehad!!!
    luca: zo oud is dat toch ook weer niet?? ;)

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Gefeliciteerd!:D Hoezo oud? Ik ben net 29 geworden das pas oud!;)

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca. Gefeliciteerd! Je bent nog hardstikke jong!! Fijne dag vandaag!
    Aggy. Irritant die onzekerheid. Maar het komt vast goed. Probeer te vertrouwen! Rustig aan doen! Klinkt makkelijker dan gedaan! Ik weet t!
    Sahi. Hoe is het met jou?

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wie had nou dat leuke motto met Fasten your seatbelts? Ik gebruik m stiekem op een ander forum ook. Ik vond het wel netjes om te zeggen dat ik hem heb gestolen!

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht

9. luca84

luca84 Niet meer actief

ja het zit vast tussen mn oren maar ik vind het oud klinken.. maar nog iemand nieuwtjes?? iemand al bijna een echo???
    ikke maandag! half 5 en ben nu al zenuwachtig dr voor..

10. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb dinsdag de echo! Alweer de 5de! Ik moet ook aan het einde van de middag!
    Verder niet echt nieuwtjes. Nou ja. We zijn vandaag 2 jaar getrouwd!
    En ik heb twee fantastische buikbanden gekocht. Ga ik natuurlijk nog lang niet passen, maar ik vind ze zooo leuk!

11. luca84

luca84 Niet meer actief

huh??? de 5e echo al?????? heb je er elke week 1 ofzo?? en gefeliciteerd met jullie 2jarig huwelijk!

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ja ik heb al vanaf week 4 echo´s. En omdat ik bloedverlies had vorige week zaterdag had ik een extra echo. Nu mag ik dus dinsdag weer.
    Net een enorme steek in mn buik. Echt heel pijnlijk. Ik vind dat wel eng. Het was een soort lange kramp.

13. luca84

luca84 Niet meer actief

ik zit nu in week 10 en lees overal dat dan je hcg op het hoogst is en je klachten op zn ergste zijn.. nou ik voel vandaag mn borsten niet meer.. dus maak me weer zorgen.. zo ging het de vorige keer ook. Toen voelde ik ze ook bij 9,5-10 weken niet meer en bleek met de 12 weken dat het mis was...
    wat duurt wachten lang...

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aahhh. Luca. Eng he? Dat wachten is zo verschrikkelijk! Ik zou het liefst gewoon de eerste 12 weken overslaan! k wordt ook gek van mezelf. Ik wil zoo graag dat het nu goed gaat!
    Maar het kan zijn dat je je borsten morgen gewoon weer voelt he! Het zegt soms niks. Ik had vorige week met dat bloedverlies ook geen symptomen meer. Moeheid was weg. Ik voelde mn borsten amper. Maar alles bleek gewoon goed. Ik ben nu nog wel bang dat het nu alsnog daarna mis is gegaan. Maar dat mag gewoon niet want ik wil dat het goed gaat :)

15. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Net even boodschappen wezen doen. Ik word echt gek van mezelf. En als jullie dat van mij worden dan zeg je het maar gewoon eerlijk! Ik heb vandaag zoveel steken. Ik word er gek van!

16. luca84

luca84 Niet meer actief

ik word niet gek van je, ben blij dat ik niet de enige ben... kword wel gek van mijzelf..

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Gelukkkig, dan ben ik niet de enige die gek van zichzelf wordt! Hoe moeten we deze weken nou doorkomen... haha! Ik vraag het mij echt af!

18. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Haha...gek worden we allemaal! En die steken ook volgens mij!

Oei we krijgen dus weer een paar echo's komende week! Spannend! Zou er ook wel weer een willen. Moet nog 3 weken wachten!:(

Morgen gaan we het mn ouders vertellen, ben benieuwd naar de reactie!

Liedjepiedje, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

19. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: hoe reageerden je ouders?

morgen is het de grote spannende dag, (16.30)ben op van de zenuwen.. ben zooo bang dat morgen onze droom weer opnieuw in duigen valt.. De verschijnselen zijn er wel weer maar toch ben ik onzeker ook omdat de vorige keer met de mk de verschijnselen er ook waren tot dat de curretage geweest was en de baby dus uit mn buik was. Ook al was hij/zij overleden door de hormonen bleef ik wel verschijnselen houden. Dus dat zegt ook nog niet alles..
    ben zo bang voor morgen! durf vast weer niet op het scherm te kijken..

wish me good luck! (ik ga zo slapen, des te eerder is het morgen en ben ik er vanaf)

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca! Heel heel heel veel sterkte morgen vooral ook de tijd dat je nog moet wachten morgen! Moet je werken overdag?
    Ik zal aan je denken! Ik hoop dat je een prachtig mooi kindje zien zal!
    Gaat je vriend/man mee?

Deel Deze Pagina