Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

ja ik moet de hele dag werken, en mn vriend gaat mee! dus dan gaat de tijd wel sneller! thnx!

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Succes met de dag doorkomen en succes vanmiddag!!

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, heel veel succes vanmiddag!
    En mn ouders waren erg blij! Ook daar vloeiden wat traantjes!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    luca heel veel succes!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca heeeeeeeeeel veel succes!!!

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Héél veel succes luca! Komt vast goed meid... Ik duim.

De laatste dagen ging het goed. We zijn op "vakantie" bij mijn ouders en het zalige niks doen, doet je zorgen wel vergeten. Ik ben bijna twaalf weken maar nu lijkt het plots allemaal lang te duren.

Hoe rustiger ik ben hoe zieker zeg maar. Loop nog héél vaak te kokhalzen, heb regelmatig een trekkerige buik (aan het groeien), moe, "pijnlijke" zware benen (blijkbaar kan het ook met de zwschap te maken hebben) en gevoelige borsten en tepels... Dus véél symptomen zeg maar. Ik ben daar héél blij mee want vorige keer had ik weinig symptomen of zelfs geen en toen ging het mis dus trek ik me op aan het feit dat mijn lichaam mij signalen blijft geven. Maar door het berichtje gisteren te lezen van luca begin ik héél hard aan mezelf te twijfelen. :( Want zelfs mét symptomen gaat het ook soms mis. Zou dat vaak voorkomen. Waarom maak ik mezelf nu altijd zo gek. :x

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieve meid nog 3 dagen en je bent 12 weken!!
    Houdt moed!

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. Wat fijn dat jullie lekker op vakantie zijn. Dan kan je tenminste lekker moe zijn!
    Ik begrijp je onzekerheid zo! Het is ook gewoon verschrikkelijk spannend. Aan de ene kant vervelend die klachten en aan de andere kant fijn! Ik denk echt wel dat het een goed teken is!
    Je mag over twee weken toch pas weer voor een echo? Spannend!

Elif. Jij hebt toch ook deze week een echo?

Hier zijn de krampen gelukkig wel iets minder. Ik begin echt al een buikje te krijgen. Mn buurvrouw gaat haar positiekleding opzoeken om te kijken wat ik pas. Dat is wel lief!
    Verder voel ik mn tepels af en toe helemaal niet en vandaag zijn ze weer heel gevoelig! Raar hoor wat je lichaam doet met een zwangerschap! :)

Ik ben nog even aan het duimen voor Luca!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    *in gedachten met luca mee* duimduimduim

lolieken: probeer je zelf niet gek te maken meid!! Symptomen zeggen niet altijd wat! Ik had volop symptomen, maar bleek een lege vruchtzak te hebben. het was het uitzoeken niet waard of er wel of niet ooit een vruchtje in heeft gezeten. symptomen kwamen van de groeiende vruchtzak. dus het zegt niks over hoe het met je kindje gaat.
    nogmaals: je moet je zelf niet gek maken hoor!

10. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Sahi. Hoe is het met jou?

11. luca84

luca84 Niet meer actief

bedankt voor al jullie duimen en succes wensen!!! het heeft geholpen want alles was goed! het kindje bewoog volop en ik ben 10,5 week zwanger zoals ik in het begin zelf uitgerekend had. De vorige echo gaf n halve week korter aan en nu klopt het weer! Joepie!!!!!

ik hoop voor iedereen op net zo'n goed bericht!! en wat fijn dat iedereen hier zo meeleeft met elkaar..
    de gyn zei dat de kans bijna 0 was dat het nog mis zou gaan, dus lolieken hou je daar aan vast! en wat ik zei was niet bedoelt om je bezorgt te maken...

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wow gefeliciteerd Luca. Wat een goed gevoel moet het voor je zijn! Ik teken er ook voor!
    Heerlijk zeg. Ik hoop dat je vanaf nu een beetje kan genieten! Ik vind het zoo fijn voor je!
    Het geeft goede moed!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Luca wat fijn!! Ik dacht al wel dat het goed zat, maar natuurlijk kan alleen een echo daar duidelijkheid over geven. Fijn dat het goed was!! En nu genieten meid!!
    liedjepiedje: met mij is het goed hoor. volgende week NOD en mijn lichaam gaat weer symptoompjes afgeven, maar ik wil echt niet voor de gek worden gehouden zoals afgelopen maanden. Elke keer dacht ik dat het raak was en steeds was het niet zo. Dus nu negeer ik de symptomen maar, voor zover het lukt.
    volgende week ben ik met scouting weg, dus wordt een gekke week, met die NOD er tussen. Lastig, maar ja...

14. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bedankt dames!

Eerst en vooral luca ik ben supppppeeerr blij voor jou! Super het nieuws mag zo blijven komen!!!!

Tuurlijk wilde je me niet bezorgd maken ik neem je ook niets kwalijk waarom zou ik... Maar plots besefte ik dat symptomen echt niet alles zijn. Als ik naar het verleden kijk wil geen symtomen bij zeggen fout en wel symptomen goed. Ik hoooooooooooooooooooooooooooop dat dat deze keer ook mag kloppen.

Bedankt voor jullie steun... Nog 2 dagen en ik ben 12 weken. Wou zo dat ik zelf het hartje al eens kon horen maar het is nog zo vroeg he... Soms dénk ik dat ik het gehoord heb maar 't valt altijd weer weg en ik ben niet 100% zeker.

Ik wil ook niet overdrijven maar zou het slecht zijn voor het vruchtje elke dag héél eventjes te proberen??? Zou het daarvan kunnen mislopen. Ik zou zo blij zijn dat ik het vond...

Bedankt voor de steun dames

15. luca84

luca84 Niet meer actief

@ lolieken: denk dat het nog te vroeg is, ik heb zelf ook n angelsound maar gelukkig nog in uitleen dan kan ik hem ook niet eerder gaan gebruiken.. ik ga het niet voor de 15 weken doen anders als ik niks hoor dan zit ik in de stress. En de vorige keer had ik de placenta voor liggen dus was het zowieso al moeilijker te horen. nog 2 daagjes en je bent aan de 12 weken!!!!!!!!

wel apart we kletsen al best lang met elkaar als je nagaat hoelang het alweer geleden is van de miskraam en dat nu de meesten van ons toch weer blij zijn is natuurlijk helemaal super! ik gun dit echt iedereen na een miskraam! de titel klopt niet helemaal als we allemaal aan de 12 weken zitten moeten we het misschien veranderen in: weer op de roze wolk geklommen! hihi..

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, super van je echo! Helemaal top! Ben blij voor je! En inderdaad als we allemaal op de 12 weken zijn...we hebben het er wel eens ieder over gehad om dan een nieuw topic te starten.

Lolieken, nog even en je bent er! Snap dat je onzeker blijft hoor! Dat houden wij toch denk ik.

Elif, geniet je een beetje daar in Turkije?

Sahi, spannend weer die NOD die nadert. Hoop voor je dat het raak is!

Ben zelf ook weer zo onzeker, mijn symptomen nemen wat af naar mijn idee. Vlagen van misselijkheid verdwijnen wat, buikpijn wordt minder, iets minder moe. Hmmm hoe kan een mens zichzelf gek maken. Nog 3 weken.....

17. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

@Luca, gefeliciteerd met je mooie echo!! ohw weet je al of je zoontje waterpokken heeft?

@ Lolieke, wow bijna 12 wk.. go girl! naar is het al die onzekerheid

@Aggy, ken het gevoel ja. Om gek van te worden

@Sahi, spannend. Probeer je gedachte te verzetten. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden

@Liedjepiedje en Loki hoe is het met jullie?

@here, stil so far so good, maar ben ontzettend bang. Eind vorige week was ik relaxed toen ik de 6wk en 3 dg voorbij was. Alsof ik weer een mijlpaal had behaald. Deze week is de angst weer begonnen :( heb volgende week woensdag pas de echo. duimen duimen op een mooie echo.. zou niet weten hoe dat is aangezien ik nooit zover ben gekomen.
    wat wel lief was/is dat manlief vorige thuis kwam met een klein knuffeltje. Eerste keer dat hij wat voor de baby heeft gekocht. Was altijd vrij nuchter. was toen zooo happy, helemaal gelukkig was ik.
    betreft klachten, misselijkheid valt mee. Maakt mijn leven nog niet zuur hihi komt en gaat. Pijnlijke boobs af en toe. Als ik druk doen ze wel erg zeer gelukkig, uiteraard moe. kan mijzelf niet zover krijgen om mijn huishoudelijke taakjes af te ronden. wel veel last van lage rugpijn, zeurend gevoel in onderbuik. kan s avond moeilijk mijn draai vinden vanwege mijn rug.
    wordt gek van deze onzekerheid en ben ohh zo bang :(

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Shaida. Het gaat goed hoor. Maar de angst zit er net als bij jullie allemaal heel diep in. Gelukkig mag ik vanmiddag voor de echo. Helaas moet ik alleen. Ik kon niet iemand vinden die meekan. Ik vind het nu wel erg spannend. Vooral na het bloedverlies en krampen die gisteren weg waren maar nu toch wel weer aanwezig zijn. Ben echt bang maar ik blijf van goed nieuws uitgaan!
    Wat lief dat je man een knuffeltje heeft gekocht!!
    Sterkte de komende week!
    Sahi. Spannende week komt eraan voor jou. Fijn dat je even weg gaat met scouting dat leidt af! Geniet ervan!

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik zou bijna zo gek zijn om zo'n professionele dopler te kopen :D Alleen een beetje duur, hihi...

Vorige keer kon ik het vroeg horen. Ben vanmorgen dopler gel gaan bestellen zou ook beter "geleiden". Ik ben niet echt in de stress als ik het hartje niet hoor eigenlijk. Gisteren probeerde ik en ik dacht het te horen maar ben dus niet zeker. Mijn vriend heeft ook schrik dat ik dan ga stressen maar ik wéét dat het nog vroeg is. Omdat het vorige keer goed ging wilde ik nu ook proberen maar de situatie is helemaal anders natuurlijk..

Ach we zien wel.

Dat we allemaal maar "definitief" op die roze wolk kunnen klimmen... ;)

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedjepiedje, succes vanmiddag! Vervelend dat je alleen moet, wil best mee hoor!;)

Deel Deze Pagina