@ liedjepietje: succes vanmiddag hoelaat moet je? ben benieuwd hoe het was! @ shaida: nee gelukkig geen waterpokken! gewoon hittebultjes. Heb wel bloedgeprikt. Maar gisteren zei de gyn dat alle vrouwen in ned de waterpokken gehad heeft. Dat we daar nie bang voor hoefden te zijn. Ze vond het raar dat haar assistente mij liet bloedprikken. Was een dure handeling terwijl het onnodig was aldus mijn gyn. Vervelend dat je zo onzeker bent, net als iedereen hier. Ik hoop dat je vlg week ook een goede mooie echo hebt!
Wahahaaaaa ons kindje is ´alive and kicking´ volgens de gyn. Echt zo geweldig schattig, grappig en leuk! Het bewoog echt alle kanten op! Je zag al handjes en voetjes! Zo leuk! Ben echt dolgelukkig, dankbaar en opgelucht! Oooh dat ik dit kan meemaken, ik had het niet meer durven dromen! Ik ga proberen de echofoto te plaatsen! En vanaf nu mag ik gewoon naar de VK. Bekijk bijlage 86997 xxx Liedje
@ liedjepietje: gaaaf!!! gefeliciteerd met je echo! ik heb de mijne ook op de computer gezet, ga zo ook proberen hem hierop te krijgen.
Kick he! Vooral die handjes... ze vliegen alle kanten op! Zo schattig! Ben helemaal verliefd! Zo leuk! Jij hebt echt mooie echofoto's meegekregen!
Liedjepiedje wat fijn! En wat een mooie echo's allemaal! Die van mij zag er heel anders uit trouwens, veel grotere vruchtzak. Of ligt dat dan aan hoe hij gemaakt is?
ik zie de vruchtzak niet eens... bij 7 weken zag ik wel een vruchtzak. Nouja t zal wel, heb er geen verstand van..
Luca, jawel dat is gewoon waar je kindje in ligt, het zwarte. Bij mij was ie wat rond en lag het onderin en bij jou is ie meer ovaal.
net helemaal ontspannen na die echo van gisteren en helemaal geen stress alleen maar blijdschap iedereen weet gewoon van onze zwangerschap, heb het zelfs op mn hyves gezet... heb ik nu weer bruinverlies... ik weet dat het vaker voorkomt maar waarom maakt het mij nu weer onzeker?
ow luca, ik snap dat je je dan meteen weer druk maakt. en voor mij is het dan zo makkelijk om te zeggen dat je je niet druk moet maken, want als het op die echo goed zat, zal het nu vast ook nog wel goed zijn hoor!!
Luca, heel begrijpelijk dat het je onzeker maakt! Hoop voor je dat het snel ophoudt! Ik ben ook zo onzeker! Voel me haast niet zwanger meer! Wordt helemaal gek van mezelf!
pfff dit is echt niet grappig meer die hitte! is toch niet normaal... als ik n kleine beweging maak, zweet ik alweer... heb zo'n behoefte aan regen of afkoeling... eindelijk weer beter kunnen slapen enzo..
Jeetje wat gaan jullie ineens hard. 13 weken, bijna 12 weken, 10 weken, ppff!!! Heerlijk! Hier nog wat heftige dagen gehad... 4 dagen na de goede echo (6+6) weer een paar plassen bloed verloren. Ik wilde niet meteen weer aan de bel hangen want wist nog van de vorige keer dat een goede echo op dat moment weinig zegt. Heb dus braaf afgewacht tot de echo van gister (8+4). Termijn voorbij dat het de vorige keer mis ging, dat vond ik erg belangrijk. God dank was gister alles goed. Kleintje lag mooi op schema en hartje was prima aan het kloppen! Toen ze mijn baarmoeder door liep kwam ze nog een holte tegen. Lang gekeken maar ze wist niet wat het was, dus kreeg ik een doorverwijzing naar de gyn.. Vandaag bij de gyn geweest. Ukje weer helemaal in orde en de holte is gewoon mijn baarmoeder die met het verschuiven van het beeld uit 1 lijkt te vallen, wat dus gewoon een manier van bekijken is. Prima dus. Helaas zag ze wel nog stolsels zitten. Deze zullen er nog uit gaan komen. Ze zaten niet erg vervelend maar het geeft toch altijd een extra risico. Meestal gaat het goed, zei ze, we moeten maar hopen dat we dit maal bij de gevallen zitten waarbij het goed gaat... Volgende week nog een controle echo bij de gyn en de week er op een termijn echo (als alles nog goed is volgende week natuurlijk). Kortom, we gaan weer verder hopen en wachten..
@ loki: wat spannend van die stolsels! ik hoop ook heel erg dat het goed gaat meid! gelukkig was nu alles met jullie kleintje goed. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakte, zou ik dan ook gelijk doen na bloedverlies.. veel geluk!
Loki. Wat dapper dat je zo lang kon wachten met de echo! Wat erg voor je! Maar wat heerlijk dat alles gewoon goed gaat en dat het kindje goed op termijn is! Luca. Hoe is het met jouw bloedverlies? Heb je leuke reacties gehad via hyves? Ik mag 12 augustus voor een echo bij de vk. Het duurt nog wel drie weken. Maar ben er wel blij mee. Want ik moet die maandag daarna weer aan het werk en dan weet ik zeker of het goed is en dan kan ik het direct vertellen!
Loki, vroeg me al af hoe het met je ging! Maar alles is dus uiteindelijk goed! gelukkig maar meid! Gaat goed komen! Lolieken je bent op de 12 weken! Hoe is het nu? Hier weer wat rustiger. Heb er weer iets meer vertrouwen in. Had gewoon een rotdag woensdag. Was bij vriendin geweest waar ik laatst van vertelde dat ze haar kindje verloor bij 20 weken. Was helemaal van de mik toen ik thuis kwam zeg. Maar vind dr zo dapper! Maar je wordt niet blij van zulke verhalen. Nog een laatste dagje en dan heeft mn man ook vakantie! Volgende week vrijdag een weekje weg! Heel veel zin in! Gaan jullie ook nog op vakantie?
Ja over 2 weekjes en 2 dagen Vertrekken we naar Oostenrijk. Heb er zo'n zin in. Nog 11 keertjes werken *telt af...* We hebben wel wifi op de camping, dus misschien merken jullie er nouwelijks iets van, hahaha. Nog meer vakantie gangers?
Wat hebben we toch allerlei verhalen he meiden. Hier so far so good alleen dacht ik écht al met zwangerschapsvergiftiging te zitten. Ik kreeg plots BARSTENDE hoofdpijn en had ik toevallig dikke voeten ook!! Ik dacht oh nee, oh nee maar blijkbaar kan het niet. Omdat de hoofdpijn niet overging ben ik wel direct naar de dokter gegaan. Resultaat bijholteonsteking en dat kan verergeren als je zwanger bent. Lucky me maar oef als het dat maar is! Moet nu wel aan de antibiotica en spray maar dat neem ik er dan maar bij. Liever niet dan wel maar de pijn is ook 2x keer niks. Ik dacht ons ukje te verliezen nu zwangerschapsvergiftiging had mij de das omgedaan maar blijkbaar bestaat dat niet... Of héél héél zeldzaam. Zo maken we allemaal wat mee. De misselijkheid komt en gaat borsten nemen ook wat af maar ik bekijk het maar zo... Zit aan de twaalf weken dus het kan minderen al die symptomen. Spijtig genoeg moet ik de echo nog steeds afwachten en ik ben best bang. Maar ben steeds positief. Met dit kleintje MOET het goedkomen. Jullie verhalen zijn ook spannend wauw... Maar ik ben stiekem best jaloers op de echo's die jullie gehad hebben. Ik heb dan weer geluk dat ik sinds ik die pillen nam ustrogan geen spatje bloed meer heb gezien dat. Zo is het bij iedereen wat maar ik geloof erin dat het nu bij ons allen goed gaat! Moet gewoon. Heb wel de raad gekregen van véél te rusten en met de voeten omhoog te liggen naart schijnt trekt mijn lichaam toch wat aan de alarmbel volgens de dokter. Maar dat hoeft niet erg te zijn zolang ik maar luister...