@ liedjepietje en shaida: veel succes met jullie echo's! @ lolieken: ik dacht dat het met 12 weken minder moest worden ipv erger!!!!!! pfff vreselijk! hier moe..moe..moe.. heb vandaag 3 kids (2 oppas) dus erg vermoeiend. Vanavond een bbq bij mn ouders omdat mn broertje van de week naar nieuw zeeland gaat voor stage een paar maanden. Dus meer een soort afscheid.. dus wordt ook weer laat, en morgen ga ik de nachtdienst in. Mn vriend is ook al moe.. maar ik hoop toch dat ik morgen bij kan slapen. Hij is nu met 1 van de kindjes een zandbak aan het halen, die andere 2 liggen te bed en ik wou ook slapen maar er moest nog veel was enzo gebeuren dus blijf ik maar op dan hoeft het morgen niet meer en kan ik morgen slapen. Heb op h&m kleding besteld. Wil niet te veel positiemode kopen.. liever gewone kleding die ik nadien misschien ook nog aan kan.. tis anders maar zo kort vind ik gewoon te duur. Heb 2 voedingsbeha's alvast besteld. Meegroeibeha's heb ik nog. Verder via marktplaats een kast voor ons zoontje op zn kamer gekocht. Binnenkort even ophalen. Wel dure tijden nu.. veel dingen moeten toch weer nieuw gekocht worden. Het kamertje van ons zoontje is zelfs eigenlijk niet meer wat.. maar goed, het kan nog wel maar ben er niet helemaal tevreden over. (leenbakker) slechte kwaliteit ben ik achter. En dan moeten we voor het kindgebonden budget nog 400,- terugdokken. Van de 800,- de andere 400 hebben we al betaald. Ik was zoo pissig op de belastingdienst! we hebben zo vaak doorgegeven dat onze salarissen gewijzigd waren (de boekhouder had dat gedaan) en ze deden er niks mee.. met als gevolg dat we nu 800,- terug kunnen dokken. We hebben maar recht op 7,- per maand en kregen echt veel meer. Als ze gewoon geluisterd hadden hadden we dit nu niet. Dan denk ik: we hadden hier heel veel baby-uitzet voor kunnen kopen... sorry voor mn geklaag... Maandag echo! en donderdag ben ik 12 weken..
Dames hihih de echo moeten jullie zo zien: Het kontje rechts dat ronde. De 2 lange dingen zijn de beentjes en er tussenin tja wat ze zei het piemeltje Dus vanonder het kontje. Lolieken wat balen dat je je zo ziek voelt! Luca doe ook lekker rustig aan Liedjepiedje wat goed een echo vanmiddag! xxx
De echo was zooo leuk weer! Echt zo fijn weer even bevestiging! Het kindje had de hik. Elke keer lag het even met zn armpjes te zwaaien en dan af en toe ging heel het lichaampje op en neer! Owww ik ben zoooo verliefd.. hahaha Luca. Wat vervelend die moeheid! Bij mij gaat het nu langzamerhand over. Je hebt het ook lekker druk. Beroerd als je zo moe bent. Ik ben ook blij met mn 6 weken vakantie hoor!
Aaaaaaaah liedjepiedje ben blij dat alles goed was!! Zo schattig heh! Shaida meid laat aub wat van je horen!! Nu moet het toch goed zijn deze keer heh! xxxx
Oef liedje! Geweldig nieuws!!! Shaida ik duim voor je meid... Komt goed, echt wel! Ik moet nog twee weken wachten... Ben gék aan het worden. Ik wil mijn kindje zien!! Nog even afwachten dus hopelijk wordt ons geduld beloond!
Lolieken. Kan je niet wat eerder dan. Hier zijn ze zooo makkelijk. Zeker als je al een keer een miskraam hebt gehad. Ze doen het alleen al om je gerust te stellen. Is zo fijn! Shaida. Ik hoop zo dat het goed is!! Ik duim nog even voor je!
Mijn gyn is met vakantie... Dus tenzij ik de apparatuur zelf ga bedienen? Zal ik moeten wachten. Hoe is het dan bij jullie? Altijd een volledige check up of gewoon de echo op zich... Bij ons is het altijd zo'n hele check up en dat vind ik dan weer zo'n gedoe dus zomaar ergens anders gaan gaat ook niet echt... Je hebt een "vaste" gyn tenzij je het echt niet bij hem of haar kan vinden...
Hoi hoi meiden, kennen jullie mij nog? Misschien? Ik heb een tijdje meegekletst na mijn curretage in februari, maar het werd gewoon een beetje pijnlijk om er zo mee bezig te zijn en te merken dat zo veel meiden weer zwanger werden (overigens, gefeliciteerd allen!). Er waren bij mij complicaties opgetreden, dus ik kon er niet meer op rekenen dat ik ooit nog zwanger zou kunnen worden. Ondertussen was mijn cyclus wat minder regelmatig dan vroeger, maar ik vond het toch een beetje vreemd dat ik op dag 34 nog steeds niet ongesteld was. Nou ja, en wat denk je? Ik blijk zwanger te zijn. Nou ja! Ik moest het gewoon even aan jullie kwijt. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Uit onderzoek bleek dat het niet helemaal normaal was bij mij en ik heb afgesproken dat er over een paar maanden wordt gekeken of ik Asherman heb. Ik hoop gewoon maar dat het goed gaat. Ik vind het momenteel vooral heel vreemd. En raar. En ook een beetje gek. En meer van dat soort dingen. Zo direct ga ik maar een banner maken of zo. En proberen een beetje zwanger te zijn of zo. Groetjes en dank voor het lezen Dominique
Proficiat meid!!! Ik hoop met je mee dat het allemaal goedkomt. Wat een mooi, speciaal wonder seg!! Moet goedkomen...
Gefeliciteerd Dominique! Wat fijn zeg! Hoe voel je je? Je banner staat er hoor! Lolieken. Ik heb ook wel een vaste gyn gehad. Ik had meestal een echo en om de keer een bloedtest. Maar ik ben ook een keer bij een andere gyn geweest. En nu gewoon bij de verloskundige. En die zijn heel makkelijk. Jammer dat je gyn met vakantie is. Heb je niet zoiets van: ik bel even en misschien mag ik 1 keer bij een andere gyn?
Dominique, wat mooi nieuws! en wat een wonder! Kan me voorstellen dat het allemaal wat raar en gek voelt. Wens je een fijne zwangerschap! Liedjepiedje, fijn dat je nog even een echo heb gehad. Was ik ook zo blij mee nog even voor de vakantie. Ga je toch wat geruster weg. Lolieken, vervelend dat je nog 2 weken moet wachten. Bij mij deden ze alleen een echo, verder niks. Ik mag 10 augustus weer. Shaida, meid wat spannend vanmiddag. Leef met je mee want weet wat het is. Hoop op een mooi wondertje!
shaida: spannend!!! succes! liedjepietje: wat goed en fijn dat alles goed was! lolieken: ja wachten duurt lang, ik moet maandag weer.. dominique: weet zo ff niet meer wie je bent, maar ben wel heeel erg blij voor je! ik denk dat jij voor mij in het topic zat. Wat een wonder! Ik heb vannacht nachtdienst.. bahbah.. gelukkig kon ik vanmorgen langer blijven liggen en vanavond ook nog ff slapen voor die tijd. Nu gaat mn zoontje naar bed en ga ik thuis even het een en ander doen. Als hij wakker wordt gaan we naar het nieuwe huis van mn neef en vriendin kijken (nu nog een bouwval) maar er zit spoed achter ze zijn ong 20 weken zwanger nu geloof ik. Maar als het belangrijkste maar klaar is. Het wordt denk ik een prachtig huisje! echt zo'n hans en grietje huisje vind ik het.. vrijstaand in het centrum heel oud.. lfs
Hi meiden, dank je wel allemaal de spanning neemt behoorlijk toe..pfff over twee uurtjes zitten we er. ben zo nerveus en bang. hoop zoo op dat magische moment dat je voor het eerst je kindje ziet. Lijkt me zo'n onvergetelijk bijzonder moment. ben nu heel erg hard aan het hopen, bidden, duimen. Doen jullie met me mee? Kan alle best wishes wel gebruiken het moet gewoon goed gaan dit keer, dit kindje is een blijvertje @Dominique, jeetje wat een verhaal. Gefeliciteerd!! het is een spannende tijd die je tegemoet gaat. Dat weten wij als geen ander. @liedjepiedje, geweldig nieuws. geeft gelijk zo'n geruststellend gevoel he. het lijkt mij zo bijzonder om te zien dat er echt leven in jou groeit. En vooral als het babytje al zo actief is hihi @Lolieke, wachten duurt lang. hoelang moet je nog? kun jij niet op een gegeven moment overschakelen naar een vk? ik ga hier verder met duimen.. krijg echt niks voor elkaar vandaag..
@ shaida: dat had ik vorige week maandag met de 10,5 week echo ook. Na alle stress had ik meer het gevoel dat het fout zat dan goed. Was zoooooooooooooo zenuwachtig, de gyn zei toen we binnenkwamen al: je ziet er goed uit. Maar ik wist dat ik er allerbelabberst uitzag dus ik dacht dat zal wel n goed teken zijn hihi.. en gelukkig was alles goed! en ze zei dat de kans bijna 0 was dat het nog mis zou gaan.. maar toch ben ik weer zenuwachtig voor as maandag de 12,5 week echo, als die goed is kan ik pas genieten. Hoever ben je nu? je hebt geen banner dus weet het niet precies meer. Van de week een paar keer flinke buikkrampen gehad heel even en toen was het over.. herkennen jullie dit? maakte me gelijk zorgen.. maar zal er wel bij horen. Nog wel pijnlijke borsten verder heb ik het idee dat de vermoeidheid een heel ietsjepietsje minder is, en mn humeur ietsje beter en de puistjes blijven hetzelfde. Maar het mag nu minder worden want morgen ben ik als goed is 12 weken. lfs
shaida veel succes! Ik kom uit belgie dus sowieso altijd de gyn... een andere gyn bellen is vrij nutteloos. In de zomermaanden zijn vele op vakantie en diegene die het niet zijn hebben het dan super druk. Gyns hebben hier dus meer dan hopen werk. Ik zou een vroedvrouw durven zoeken maar die werken enkel met een doppler en ik ben nog maar 13 weken ongeveer en heb van mezelf al een buikje? Dus is het vinden voor hen mss al wat moeilijker. Al zou ik wel geruster zijn moest ik het hartje van mijn kindje al eens gehoord hebben. Ik vrees echt dames dat ik gewoon geduldig moet afwachten als mijn geduld beloond word is het dat méér dan waard geweest!!!
JOEHOEEEEEE zit weer op mijn roze wolk. Echo was helemaal goed Er was een babytje te zien met een kloppend hartje. Zo'n mooi moment, onbeschrijflijk, tranen van geluk vloeide gewoon. Het was een uitwendig echo. Het ging allemaal zo snel. Ze ging kijken, vond gelijk mijn baarmoeder. Ik was nog een beetje zoekende op de scherm aan het turen. En toen zei ze: en daar zit iets... met een kloppend hartje. Kon het gewoon niet geloven. Ze heeft toen alles ingezoomd en alles uitgelegd. Je zag heel goed het hoofdje, je kon zelfs de baby zien bewegen. Op een gegeven moment leek het alsof het met zijn voetje een gaspedaal indrukte hihi. zei tegen manlief dat heeft ie van jou haha. ohw ja en ze heeft de monitor harder gezet zodat we het hartje konden horen.. echt ongelooflijk .. echt 3 keer scheepsrecht voor ons JOEHOEEE Nogmaals bedankt allemaal voor jullie steun en duimen hihi Ohw en volgens mijn berekening ( vanaf eerste dag laatste menstruatie) zou ik nu 8 wk en 4 dagen zijn. Ons babytje had ook de exacte lengte van de termijn. 8wk en 4 dagen. Babytje groeit goed. Volgende echo is op 23 augustus omdat wij daarna op vakantie gaan. Als het allemaal goed gaat ben ik dan ook net de 12 wk voorbij. Volgende week de intake. ohw ben zooo intens gelukkig
Heerlijk Shaida!! Ik ben als eerste naar dit topic gezoeft, was zo benieuwd!! Fijn ook precies op schema, haalt weer een hoop twijfels weg tov een week achter ofzo! Geniet ervan!
Oww wat heerlijk voor je! Ik zit gewoon hardop te lachen! Ik herken zo hoe je dat beschrijft. Het gevoel als je het kindje ziet en het beweegt en het hartje klopt! Echt het mooiste wat er is!! Zo fantastisch voor jullie! Ben je ook direct verliefd? Geniet even van dit gelukzalige gevoel!! Nu nog even 4 weken uitzitten en dan komt het goed! Heerlijk, heerlijk, heerlijk! Loki, hoe is het met jou? Lolieken. Dan zit er inderdaad niets anders op dan afwachten! Spannend... hoe voel je je vandaag? Kan lore zich een beetje vermaken? Hoe oud is ze eigenlijk?