Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

@ shaida: wat superfijn! ik herken je gevoel ook van na mijn vorige echo. Gefeliciteerd!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaida van harte gefeliciteerd!!!!!
    geweldig hoor ik heb zo aan je gedacht!!

Hier vanmorgen de schrik van ons leven, rood bloedverlies en vliesje.
    Snel naar de spoed gegaan bij ons zh en daar was de echo helemaal goed.
    Ons manneke ligt zelfs 4 dagen voor op groei.
    Maar waar het bloed nu vandaan kwam???
    Wel heel griezelig hoor weer brrrrr

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Owww eng he Elif! Al die stress die erbij komt! Gelukkig gaat alles goed! Wat goed dat hij nu zelfs voor ligt op groei. Bewoog het lekker of sliep hij?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij was druk aan het bewegen want ze kreeg hem niet direct goed opgemeten.
    En stiekem heb ik zelf weer onder het kontje gekeken:D

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    En... was het weer duidelijk te zien?
    Zo schattig he als het beweegt. Ik word helemaal gek als ik dat zie!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik moest wel lachen om mijn man.
    Er was een stagaire bij, en die wilde graag een kijkje nemen.
    Gaat mijn man voor het scherm naast de gyn staan.
    Mijn zoon:D!!!
    Arme stagaire moest vanuit een hoekje.
    Manlief zoekt ook altijd direct naar het hartje e.d hij weet al waar hij moet zoeken:D

Ja het was weer duidelijk te zien hahaha

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het nieuws moet nog bezinken maar het is weer voorbij...
    Ik kan het haast niet bevatten, het voelde deze keer goed, we waren verder maar nee het werd ons weer niet gegund...
    Er was geen hartje meer te zien, sinds de vorige echo niet meer gegroeid...

Ik ben nog vrij kalm maar het zal nog wel komen.. Volgende week curretage en dan voorlopig even niets...
    Dit is tevens mijn laatste berichtje voorlopig, wil er iig de komende weken niet mee bezig zijn en rustig bedenken hoe verder...

Liefs

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lieve lieve Loki,

Wat een ontzettend verdrietig nieuws! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zou woorden willen vinden om je te troosten... Wat afschuwelijk. Waarom nu weer?

...Zucht...

Ik wens je veel sterkte in dit nieuwe verdriet en ik kan me voorstellen dat je even niet meer hier wil zijn.

Een dikke knuffel van mij,
    Liedje

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Neeeeeeee lieve Loki!!!!!!
    Dat mag niet waar zijn:(
    Hoe kan dat nou:(
    Pfffffff een hele dikke knuffel ik vind het afschuwelijk nieuws:(
    Ben er sprakeloos van:(
    xxxxxx

10. luca84

luca84 Niet meer actief

@ loki: NEEEEEEEEEEEEEE!!!!! hoe kan het weer mis gaan??? had je niet pas n goede echo gehad? (ja op die stolseltjes na) wat vreselijk voor je meid, dat je dit weer moet meemaken.. ik begrijp dat je er helemaal door heen zit.
    Ik lees het met tranen in mn ogen.. het kan dus nog een keer..
    Heel veel sterkte meid! ik denk aan je,

lfs

11. luca84

luca84 Niet meer actief

#1611 luca84, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2010
    bah.. wat een naar nieuws, ga nu zelf ook tegen de echo maandag opzien... nou voel ik me nogal koortsig.. heb ook verhoging.. en weet dat dat niet goed is als je zwanger bent.. pff maak me vast weer druk om niks maar toch..

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Loki, ik heb hier geen woorden voor meid. Dit mocht niet gebeuren :( Pff, ik ben er helemaal down van. Ik zou je vanalles willen vragen maar daar is het het moment niet voor. Neem je tijd, doe waar jij je lekkerder bij voelt. :( Dikke knuffel.

Pff dames Loki haar nieuws slaat hier bij mij in als een bom. IK HAAT het gewoon. Hoe kan je lichaam je nu zo "pesten" ik ben het zo beu om te horen dat het dan zo maar moest zijn... Het is gewoon niet eerlijk. Gisteren hoorde ik ook nog het verhaal van een meid die ik een beetje ken dat ze 5 weken met een gestorven vruchtje heeft rondgelopen en dacht dat ze heerlijk zwanger was haar buikje groeide, symptomen... :( De natuur kan zo oneerlijk zijn. Kan niet onkennen dat het me allemaal behooooorlijk onzeker maakt.

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Herken het gevoel Lolieken! Ben er ook naar van nu ik dit lees!:(:(:(
    Loki, meid wat naar! Je leest dit vast niet meer maar wil je toch even sterkte wensen!

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Beetje tegenstrijdig maar Shaida wat mooi dat je een goede echo hebt gehad! Fijn dat je een levent mensje mocht aanschouwen!

Meiden ik ga er even een weekje tussenuit! Lekker varen met een boot. Tot volgende week! Voor degene die volgende week een echo hebben toi toi!

15. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Loki,

Dit had niet mogen gebeuren. Ik heb er geen woorden voor.

Ik wens je heel veel sterkte en neem je tijd om je verdriet te verwerken.

Knuffel

16. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik snap jullie gevoel, Na het bericht van Loki ben ik ook helemaal down. Wat kan het leven toch wreed zijn.

Knuffel voor iedereen

17. luca84

luca84 Niet meer actief

Pff ja ben ook helemaal down er door... khad echt gedacht misschien heeft dit keer iedereen van ons wel het geluk dat het goed gaat! maar helaas het leven is idd heel erg wreed..
    Zie nu zelf ook enorm op tegen maandag..

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik vind het ook zo heftig voor Loki. Was dit haar tweede keer zeker? Echt zo triest! Ik snap het gewoon ook niet goed. Hoe kan het dat het eerst er gezond uitziet, en later alsnog stopt met leven...

Hier zweef ik tussen ultieme vreugde dat ik al bijna 12 weken ben en pure angst omdat ik af en toe flinke steken heb. Ook veroorzaakt door mn darmen die flink van slag zijn.
    Nu ook hoofdpijn dat komt denk ik omdat ik te weinig gedronken en teveel gedaan heb.

Wij gaan morgen op vakantie maar hebben gewoon internet.

x Liedje

19. luca84

luca84 Niet meer actief

bah ik voel me nu wel naar heb net veel gedaan.. veel boodschappen voor morgen dan vier ik mn verjaardag nog. En kan nu merken dat mn buik onderin zeer doet. Als het maar niet weer mis gaat.. deze buikpijn herken ik niet.. bah erg dat je je dan gelijk weer helemaal zorgen maakt. (Zeker met dat van Loki in mn achterhoofd)
    Ik ben de 12 weken wel gepasseerd maar ben pas gerust als de echo ook goed is na de 12 weken, dus maandag. Want de vorige keer was ik ook 12 weken bleek het al 2 weken mis te zijn geweest. En nou denk ik telkens: iedereen weet het nu, omdat de gyn zei dat de kans bijna 0 was dat het nog mis zou gaan.. maar stel dat het toch weer na 10,5 week mis gegaan is? ik moet er niet aan denken... wat een onzekere tijd toch.. was het maar maandag geweest..
    Zo maar even rustig de was doen hopelijk gaat het dan beter..
    Vanmiddag even slapen, en daarna mn broertje uitzwaaien hij gaat tot half okt naar nieuw zeeland voor stage. Kzal hem wel gaan missen..

Hoe gaat ie met jullie?

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Vandaag naar de beekse bergen geweest maar het was vermoeiend!! Leuk maar vermoeiend. :) Als het nu mis zou zijn snap ik het niet meer voel me bijzonder zwanger. Het voelt alsof deze zwangerschap toch al zwaarder is dan mijn eerste... Mijn buik voelt na een lange wandeling al echt zwaar.

Ik maak me wel zorgen... Net zoals de meeste andere hier. Voelen jullie al iets "hard" vanonder aan je buik? Of steviger? Als ik lig is die echt even "plat" als anders maar als ik recht sta lijk ik wel wat "harder" te voelen. Wie niet of iemand weet wat ik bedoel? Kan je op 13 weken je baarmoeder al voelen? Heb ik bij mijn eerste zwangerschap nooit bijstilgestaan... Tot je er niet meer kon naast voelen.

achjah...

Dikke knuffel iederen....

Deel Deze Pagina