Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Loki, wat erg! Ik zag je berichtje bij "miskraam". Wat een schok en een teleurstelling. Ik wens je alle sterkte.

Meiden ik vloei nu ook en ik denk dat het bij mij ook weer mis is.

Het is zo'n ironie dat ik mij gisterochtend realiseerde dat het mis zou gaan, vlak voor ik op kraambezoek ging bij goede vrienden. Mijn vorige miskraam ontdekte ik vlak nadat zij hadden aangekondigd zwanger te zijn op een feestje. Ik kon mijn tranen niet bedwingen toen ik haar zo gelukkig met haar mooie meisje zag staan. Het waren tranen van verdriet, maar ook van geluk voor haar. Shit. Ze snapte er niets van.

Wat moet ik hier nou mee meiden. Weer een miskraam. Loki weer een miskraam. Ik word er zo verdrietig van. Ik word een beetje bang voor wat mij (ons) allemaal nog te wachten staat.

Ik geloof dat ik ermee kan leven als ik geen kind meer krijg, maar herhaalde miskramen is een ware nachtmerrie. Ik kan dat gewoon geen plek geven. Het gaat heel diep. Het gaat naar zo iets wezenlijks in jezelf.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

Loki, kan jij hier mee om gaan? Hoe doe ik dit? Hoe doet men dit?

2. luca84

luca84 Niet meer actief

bah wat een boel naar nieuws ineens!! dominique ik hoop dat het niks is, ze zeggen toch bij bloedverlies 50% kans? of is dat alleen bij oud bloed?

@ lolieken: ik voel heel iets wat hards boven mn schaambot, maar misschien had ik dat altijd al? zie het nu zowieso minder goed omdat ik door de zwangerschap van mn zoon geen strak buikje meer heb als toen jammer genoeg.

ik heb morgen echo, en jullie weten vast uit ervaring hoe zenuwachtig ik hier nu al weer voor ben...

lfs

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden ik ben er weer, wat een naar nieuws voor loki zeg!! Bah wat vreselijk! Ik heb er geen woorden voor.
    Fijn voor de meiden die een goede echo hebben gehad. Ik wist niet dat je met 12 weken al het geslacht kon zien?? Wist wel dat het al vrij snel kon.

Ik had afgelopen dinsdag mn NOD en het was toch een rode dag :( Ik was op kamp, dus kon er niet zo bij stil staan, maar ben gisteravond thuis gekomen en baalde toen enorm. En vriendje is pas volgende week zondag thuis :( Hij baalde ook enorm en we konden er niet eens even samen voor zitten en knuffelen... En aangezien hij pas volgende week zondag terug is, ben ik bang dat het deze ronde ook niks wordt. Voel me echt even heel erg down...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sahi 12 weken weet ik niet.
    Maar wij waren 14 weken zwanger toen we het wisten ;)

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca. Hoe laat heb je de echo? Ik ben benieuwd! Ik hoop zo weer op goed nieuws. Wij mogen weer over 1,5 week! Dan gaat manlief ook mee.
    Ik draag nu constant positiekleding. Ik heb heel veel van mn buurvrouw te leen gekregen. Veel basisdingen dus ik kan daar mooi mn eigen draai aan geven. Mn buik wordt nu echt al rond.
    Ik vind het nog steeds spannend. Ik had gedacht dat ik nu wel zou kunnen genieten maar ik leef nog steeds naar de echo's toe.
    Heb niet meer echt klachtjes. De moeheid is verdwenen (zo goed als...) heb alleen last van obstipatie. Dus dat is wel lastig.

Hoe is het met jullie allemaal?

6. luca84

luca84 Niet meer actief

om 16.00 heb ik de echo.. lig nu met barstende koppijn in bed, vannacht slecht geslapen ik droom ook zoveel...jullie ook? Ben nu heeeel zenuwachtig voor straks.

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Sterkte vanmiddag. Helaas kan ik het vanavond pas lezen maar heel veel sterkte. Ik zal aan je denken! Heb je iets genomen tegen de hoofdpijn?
    Ik heb inderdaad ook last van dromen! Raar he, je bent dan toch minder uitgerust!

8. luca84

luca84 Niet meer actief

JOEHOE! alles was goed, ben helemaal HAPPY!!!!!! Hoef niet meer naar het ziekenhuis, nu naar de verloskundige. Die ga ik morgen bellen!

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Owwww wat heerlijk voor je! Echt helemaal top!!! Ik ben zo blij voor je! Het is gewoon een opluchting! Dat geeft weer goede moed!
    Geniet van deze momenten!!

10. luca84

luca84 Niet meer actief

ik hoop dat jij vlg week net zo leuk nieuws krijgt!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    luca: JIPPIE!! En nu is het dus allemaal echt enzo, het komt allemaal goed en jij hebt over een paar maandjes je kindje in handen!! Fijn hoor!! Lekker gaan genieten!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca van harte gefeliciteerd met je goede echo!!!!!

13. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luca, gefeliciteerd!! ben de laatste dagen niet meer online geweest maar heb wel aan je gedacht. Ga nu lekker genieten, ook fijn dat je de magische grens van 12 wk voorbij bent.

Jammer dat er ook weer slecht nieuws hier te lezen is. Bij het lezen van de berichten vraag ik me af "waarom"

Mijn eerste positiekleding was een drama. Had het online besteld omdat ze bij ons in de buurt geen winkels hebben en ik niet zo snel de kans zag om naar een andere plaats te gaan. Nah echt veelste groot en het was het kleinste maatje ook. Mag het nu weer terugsturen.
    Afgelopen weekend aan paar mensen verteld. Het begint te showen :) beetje afhankelijk wat ik aan heb. Ondertussen ook de angst voor volgende echo.. die heb ik pas 23 aug.

wie zijn er nu allemaal de magische grens van 12 weken voorbij?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaida je schiet ook al mooi op!!!
    Komt helemaal goed:D

Hier vandaag kl*te nieuws:(
    Ik heb mijn ontslag gekregen:(
    Hoe ga ik nu nog werk vinden pfffffff

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ik breek even in als ik mag... . Oei Elif, da's echt wel rotnieuws zeg! Hebben ze ook een reden gegeven? Ik duim dat er toch vlug iets nieuws uit de bus komt!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    elif: balen zeg!! wat voor werk doe je eigenlijk?
    shaida: nog heel even in spanning, maar het moet gewoon goed komen!!

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi hoi,

Elif. Wat beroerd dat je je ontslag heb gekregen. Was het onverwacht voor je? Hopelijk lukt het nog om wat te vinden. Had je het al op je werk verteld? Ze mogen je toch niet ontslaan als je zwanger bent?

Shaida. Wat heerlijk dat je al zo bezig bent met positiekleren. Dan begint het echt te leven he? Ik heb een rokje van esprit gekocht. Er zit een brede band aan van 10 cm ongeveer en die is alleen aan de voorkant elastisch. Echt ideaal want die kan je ook goed aan als je niet meer zwanger bent.
    Mn ouders en schoonouders waren er vandaag en die vonden ook al dat ik gegroeid was. Op foto's zie ik dat zelf ook wel. Heel raar om te zien maar wel leuk!
    Over die 12 weken grens. Ik weet echt nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend de gyn heeft de afgelopen weken drie data genoemd: 13, 16 en 20 februari. Van de vroegste uitgaand was ik zondag al 12 weken.

18. luca84

luca84 Niet meer actief

#1638 luca84, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2010
    @ elif: ja liedjepietje heeft gelijk, als ze weten dat je zwanger bent, mogen ze je officieel niet ontslaan volgens mij.

@ liedjepietje: ik wil ook nog een positierokje. Heb verder nog weinig.. maar tis tot nu toe nog niet nodig, ik voel n hele lichte bolling..

@ shaidapannend nog even.. tot 23aug. ben je dan de 12wkn voorbij?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meiden helaas was ik via uitzendkracht.
    Ze zeiden dat ik mijn targets haalde 1 of 2 minder....
    Mijn man is wel blij van een kant dat ik de stress van het werk, want dat is best stressvol ( callcenter)

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Luca, fantastisch nieuws heb jij gekregen seg!! Hopelijk mag ik je volgende week volgen!!! Hoop het zo...

Elif, dat is echt rot rot nieuws seg... Ik leef met je mee meid. Kunnen ze je trouwens zomaar ontslaan? Ik ben nu al een tijdje een huismoeder dus ik ben niet meer mee met het wereldje. Ik duim voor je dat je iets vindt.

Positiekleding, heh... Ik kan bijna niets anders meer aan. Gek he. Mijn buik groeit als gek. Doordat ik een buik heb van mezelf lijk ik soms wel zes of zeven maanden zwanger. :D Ik durf tegen niemand zeggen hoor dat het nog maar 13 weken is, hihi. Ik voel me wel op en top zwanger. Ik HOOP dat mijn gevoel gelijk heeft.

Ben ook nog wel heel moe. Ik ga toch eens op ijzer laten chechen denk ik. Gisteren naar de Efteling geweest met onze kleine meid en het was ONTZETTEND druk. We hadden blijkbaar de verkeerde dag uitgekozen. Maar het was wel leuk. Ik voel wel dat deze zwangerschap moeilijker is. :( Buik voelt dan zwaar, benen doen pijn... Ik lijk soms écht wel op het einde van mijn zwangerschap te zitten...

En nu het grote nieuws... Ik dénk onze kleine mens te hebben gevoeld!!! Ik denk het écht écht... Al een paar keer nét hetzelfde gevoel als bij Lore in het begin. Een soort streling, een blubje, een mini mini mini stampje lijkt het wel en dit helemaal vanonder. Voelt totaal niet als mijn darmen.

Over darmen gesproken daar heb ik wel last van. Kan zooo moeilijk naar het toilet... Sorry voor het detail maar het moest er eens uit, hihi.

Zo lieve meiden... We kijken het weer even aan. Volgende week dinsdag is het EINDELIJK aan mij... Duimen aub!!

Deel Deze Pagina