Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend Sahi :D Wanneer ga je testen?

Hier weinig nieuws. Bloed is zo goed al weg, gister en eergister wat bruine afscheiding dus ik hoop dat het nu ophoudt. Vorige keer hield het ook rond dag 15/16 op dus vind het wel rieel ;)
    Ik baalde wel dat ik niet mocht zwemmen aangezien we al een week op vakantie zijn, maar als je de temperaturen van hier ziet is dat niet echt een gemis, gister was het 16 graden, pfff :p

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haalo dames, ook ik ben er nog hoor. Hier weinig nieuws. We gaan er maar weer voor deze ronde. Sahi, klinkt toch wel spannend hoor!

3. luca84

luca84 Niet meer actief

@ loki: hoe gaat het met je? moet je nog wachten op een ongesteldheid? of ga je er gewoon gelijk weer voor? of ben je er nog niet aan toe?

lfs

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    @Luca:

Hier gaat het eigenlijk wel oke. Zitten nu lekker in Oostenrijk (nouja lekker, het was vandaag 17 graden en bewolkt :p).

De gyn heeft aangeraden een maand rust te houden (vorige keer ook) maar ik heb inmiddels zoveel gelezen en de enige rede is ivm het termijn berekenen en dat vind ik onzin. In de stres zit ik toch wel dus al wijkt het termijn af, onzekerheid heb ik toch wel ;)
    Echter, ik doe geen ovulatietesten en we vrijen gewoon wanneer we zin hebben. Is best moeilijk hoor, op een camping in een tentje :D

Of ik er aan toe ben, geen idee. Ik zie iedere zwangerschap als een kans, en als het een mislukte kans is, is het iig een nummer erbij zodat ze in de Nederlandse ziekenhuizen iets meer gaan ondernemen (erg hoor, om zo voort te moeten denken)...

Volgende week naar de HA, week erop naar de Gyn en nog een week later naar het Geertgen. Hopelijk komt er iets zinvols uit, ik zou de volgende zwangerschap graag asperine en/of progesteron slikken, hopelijk wil 1 van de 3 me daaraan helpen ;).

Ik ga mijn best doen om me bij jullie te mogen voegen *knuf* ;)

5. hai hai
    ik kom me hier ook melden!
    zal me even in t kort voorstellen, ik ben dus marieke en mijn vriend en ik zijn in nov dit jaar alweer 4 jaar bezig om een wondertje te mogen krijgen.
    vorig jaar deze tijd hebben we onze eerste iui behandeling gehad en deze was raak. helaas is dat geeindigd in een miskraam. meteen daarna was ik bij een wonder spontaan zwanger.. ook dit werd helaas een miskraam, dat was in januari dit jaar. toen hebben we t een tijdje rustig aan gedaan en zijn rond maart weer zelf gaan proberen. helaas tot nu toe zonder resultaat.
    afgelopen maandag zijn we naar de gyn terug geweest met in t hoofd volgende cyclus weer voor een iui te gaan. daar kregen we glashard te horen dat omdat we spontaan zwanger zijn geworden de laatste keer we best nog een jaartje het zelf konden proberen. ik heb aangegeven dat ik dat dus niet trek en nu worden wij vrijdag door een lading artsen besproken. (zie mijn site) 16.00u vrijdag krijg ik de uitslag van dat gesprek.. dus een spannende week.
    overigens deze maand goed geklust.. heb afgelopen maandag mn eisprong gevoeld dus over 2 weken weer afwachten of t resultaat heeft. al heb ik er geen vertrouwen meer in ...

iedereen hier een knuff.. en hoop dat t voor jullie allemaal snel raak is.. ik weet hoe t voelt :(
    xxx

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jeetje marieke, wat een verhaal! Heftig hoor!

ja zeker spannend hier... ik durf er niks van te zeggen, maar heb genoeg gevoelens... dinsdag NOD, maar wacht denk ik een paar daagjes met testen (als dat lukt) en als ik niet ongi wordt natuurlijk...

7. luca84

luca84 Niet meer actief

@ loki: ik hoop dat ze je helpen zodat je minder kans hebt op weer n miskraam. Ik weet niet hoevaak je zoiets mee kunt maken tot je er zelf aan onder door gaat.. Succes!

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik kom mij hier ook melden al heb ik mijn miskraam nog niet achter de rug.

Even mij voorstellen ik ben 28 jaar en mijn man is 31. Vorig jaar zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Verder zijn wij al 2 jaar ons huis aan het opknappen en hebben wij 2 katten.

Even kort mijn verhaal. In mei 2009 heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen en na onze vakantie juli 2009 zijn wij begonnen met zwanger worden van ons 1e wondertje. daarvoor niet veilig maar niet bewust bezig.

Mijn rondes waren heel raar tussen de 21 en de 49 dagen.
    In mei zijn wij bij een gyn geweest en nu veel onderzoeken ben ik aan de clomid begonnen.

1 aug hadden wij een mooie test en was ik bijna 5 weken zwanger.
    Afgelopen zondag werd ik wakker op mijn buik en had ik bruin verlies. Wij hebben toen de verloskundige gebeld en ze hebben meteen een echo gemaakt. Het kindje leefde niet meer.
    Maandag naar mijn gyn geweest die heeft een echo gemaakt en de helft van mijn baarmoeder zat al vol met bloed en ook hij vertelde dat het kindje dood is. Dat hadden wij nog niet door.
    Helaas was mijn bloeddruk erg laag 40 over 70 en ik moest dus naar huis en wachten.
    Nu is het donderdag en er is nog steeds niets. Mijn bloeddruk blijft laag en vandaag is hij zo laag dat ik met 2 truien in de woonkamer zit met de verwarming aan.
    Verder trillen mijn handen alsof ik een oma ben.
    IK ZIT ER DOORHEEN.
    Morgen mag ik weer naar de gyn en ik kan niet wachten. Wij moeten alleen aan het eind van de dag en dan kunnen ze niets meer. herkennen jullie iets in mijn verhaal en hebben jullie tips.

Ik gellof dat ik ben vergeten te vertellen dat ze met een meting denken dat het vorige week maandag of dinsdag mis is gegaan.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Marieke:
    Fijn dat je je hier bent komen melden :) We hebben via pb al even gekletst en hopelijk hier nog veel meer.
    Ik hoop dat je eind van deze week als uitslag krijgt dat jullie weer met iui mogen beginnen. Ik zal voor je duimen! Anders zou ik toch eens bellen naar die klinieken die ik noemde, niet geschoten is altijd mis toch? :)

Lautje:
    Hey meis, vreemd om hier een 'bekende' tegen te komen. Samen als September-stoppers zitten we hier dan, bijna een jaar later :(.
    Ik hoop voor jou dat de miskraam voor morgen nog via natuurlijke weg op gang komt en anders dat ze er snel iets aan gaan doen! Het is allemaal al heftig genoeg, zeker deze onzekerheid en ellende erbij.. Knuf.

Luca:
    Het is de 2e keer heel anders, misschien heeft mijn lichaam zich ingesteld zodat de klap niet zo hard is. Echter, als ik ga terug denken dat ik over 2 weken al uitgeteld was, steekt het wel even hard...

Sahi:
    Wauw, na dinsdag nog een paar dagen niet testen? Jij bent stoer :D

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

loki dit is i.d. niet helemaal wat wij vorig jaar hadden verwacht maar ik ben wel blij dat ik mijn verhaal ergens kwijt kan. en van jullie vervaringen kan leren want ik voel mij best een beetje hopeloos op dit moment.

Morgen weer naar een arts en dan maar hopen dat ze iets voor mij kunnen doen want ik wacht al lang genoeg.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Loki: wat lerkker zeg nog op vakantie! Alleen klussen op de camping lukt bij ons niet. Ik vind het helemaal niets! Als jij denkt dat je lijf het aankan gewoon er weer voor gaaan hoor. Zoals je zegt, het is weer een nummertje in de rij. Ik denk zelf dat als je lijf er niet klaar voor is, je ook niet zwanger zal raken. Ik hoop dat ze je willen helpen, wie weet gaa het dan heel snel wel goed!!
    @Marieke: welkom, al is dit geen topic waar je je graag aanmeld. Wat "vervelend" dat jullie nu toch eerst weer zelf moeten gaan proberen zwanger te worden. Soms begrijp ik helemaal niets van het systeem in NL. Ik hoop voor je dat je "goed nieuws" krijgt (al is dat nieuws natuurlijk een beetje dubbel).
    @Lautjeb: jeetje meid, wat een ellendige situatie voor jou. Ik kan alleen maar voor je hopen dat het vandaag alsnog spontaan op gang komt. Weet in ieder geval dat je hier altijd je hart kan luchten.

12. dank jullie dames :D
    het is zeker geen topic waar je je graag aanmeld. maar het is wel fijn om te lezen dat je niet als enige die dingen meemaakt.

lautje, wat een klote situatie, hoe is het nu? hopelijk komt t toch vanzelf meid.. wachten op zoiets is zo killing! knuffel!

loki heerlijk op vakantie! ik wil ook wel haha heb net vakantie gehad maar heb t idee dat ik al weer maaaanden aan het werk ben..

ik word trouwens even niet goed van mn lijf..
    na mn miskraam heb ik steeds cyclussen gehad van 31/32 dagen.. en nu net veeg ik wat oud bloed af en later wat rozige druppels.. lijkt wel spotting.. en dit terwijl ik pas op dag 20 zit. word je toch niet goed van? gaat mn cyclus nu ook ff irri doen.. zit ik niet op te wachten hoor haha

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spotting na je ei kan innestelingsbloed betekenen :D *Altijd van het beste uitgaan hé!*

Succes morgen middag Lautje, ik denk aan je *knuf*

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tsja, loki, was vorige maand ook ietsje te laat ongesteld. straks heb ik valse hoop. daar ben ik echt enorm bang voor. maar nu ik steeds meer kwaaltjes krijg, vind ik het zo moeilijk om nog te wachten met testen. we zijn nu allebei een beetje overtuigd dat het wel eens raak zou kunnen zijn. ben zo bang voor een teleurstelling. daar zal ik deze maand echt stuk van zijn...

nieuwe meiden: jammer dat je je hier moet aanmelden, maar toch welkom. Hoop dat we hier troost en begrip bij elkaar kunnen vinden.

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties. Dit is i.d. een onderdeel waar ke liever niet komt en ook niet leest al je er niet hoeft te zijn toch?

Ik ben wel blij dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan.

Helaas is er bij ons nog niets en lees helemaal niets. Ik word gek van het wachten ik ga het ook op mijn hele omgeving zitten afreageren omdat ik mij ook zo verveel.
    IK ben zelf heel erg bang dat het niet uit zichzelf komt want het duurt nu zo lang het is al bijna 2 weken niet meer in leven denken ze maar van een week weten wij het zeker.
    Ik hoop dat ze vandaag nog iets voor mij kunnen doen.

sahi ik ken het gevoel zo goed dat je het nu gewoon wilt ik hoop dat het voor jullie raak is.

Ik heb gister pendels aangevraagd leek mij wel leuk.
    Kreeg een uurtje later er al een terug met oktober 2010. dat vind ik wel een leuk vooruit zicht. maar ik ben bang dat het niets zegt.

ik laat het jullie weten als ik meer weet.

16. sahi echt respect dat je wacht met testen, ik had er denk ik alweer een stuk of 5 gedaan. iedere maand neem ik me voor om niet te gaan testen, tot ik ineens die drang krijg en dan moet ik echt haha
    zal voor je duimen!

loki, tja heb ik bij de vorige 2 keer ook niet gehad hoor een bloeding. ja de 2e keer pas bij 6 weken zwschap.. dus ga dr nu ook niet vanuit. wat t wel is week niet maar mn lichaam doet wel vaker raar hahaha

lautje ik ken het, dat wachten is echt killing.. hoop zo dat ze iets voor je kunnen doen meid want dit is nix.
    ik heb ook veel pendels gehad.. maar volgens de pendels zou ik al 5 keer moeder zijn geloof ik ;)
    dus klamp je er alsjeblieft neit teveel aan vast..
    al moet ik wel zeggen dat als de mensen eenmaal zwanger waren, de chinese bakerpraat, dus de voorspelling wat t word volgend de chinese kalender, tot nu toe wel bij iedereen in mn omgeving klopte

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sahi: spannend hoor. Heb je al bedacht wanneer je een testje gaat wagen??
    @Lautjep: ik had zo "gehoopt" voor je dat het toch spontaan zou beginnen. Ik hoop echt dat ze je vandaag kunnen helpen. Dat wachten is killing en dat kan ook niet goed voor je zijn. Heel veel sterkte meid!
    @Marieke: wat jij schrijft is de reden dat ik niet laat pendelen. Ik ben bang dat ik me daar teveel aan vast ga houden. Of dat er uitkomt dat ik pas 2012 zwanger zal worden of zo.... Niets voor mij denk ik.

18. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lieve meiden,
    Ik vind het aan de ene kant jammer dat dit topic 'nodig' is. Maar ik ben blij om te zien dat dit topic weer werkt waarvoor hij bedoeld is! Sterkte allemaal!

Liefs Lie

19. dankje liedjepiedje en jij gefeliciteerd :D

knuffel ja dat had ik ook idd.. ik zou in jan 2010 moeder worden van een zoon.. mja naja ik heb we mn miskraam gehad in jan 2010 dus wie weet haha
    nee ik vind het leuk hoor.. en laat ook nog wel eens voor me pendelen, meer voor de lol. want geloven doe ik er helaas niet meer in

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

die pendels zijn meer voor de grap dan dat ik denk dat het een vast gegeven is.
    Het zou toch leuk zijn als iemand het goed heeft meer is het niet en je moet het toch zelf gaan doen.

knuffel ik denk niet dat ze vandaag al iets voor mij doen ik heb om 15.30 een afspraak en wat kunnen ze daarna op vrijdagmiddag nog. Ik hoop dat ze het op een of andere manier kunnen opwekken en dat ze anders maandag iets voor mij doen. ik word er namelijk niet goed van.
    Ik denk dat jullie het gevoel wel kennen. In het begin was ik wel blij dat het even duurde ik kon mij er rustig op voorber. nu bijna een week later ben ik er al dagen helemaal klaar voor en helaas ook klaar mee. Ik wil weer gewoon gaan leven en de dingen doen die ik wil doen en niet binnen zitten en wachten.

Als ik nog veel langer moet wachten dan ga ik heel heel erg huilen want ik wil gewoon niet meer. Leven gaat dit kleintje niet meer dus nu is het wel genoeg. toch!!

Sorry voor het lange zeur verhaal maar ik zit er doorheen.

Deel Deze Pagina