Hallo meiden. Mieke helaas welkom hier Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!!! Hier wat minder nieuws, mijn bms was erg dun 3.8 tegenover vorige tp 8 mm. Dus misschien gaat de hele tp helemaal niet door. Ben nu aan het wachten op een telefoontje van jette. Pffffff en mijn man wil niet dat ik bel, want dat heb ik al af en toe gedaan . Maar die onzekerheid is zo pffff
WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST: Loki09: 25jr. - 1e kindje - MA 7w6d (curretage 11w 11-02-10) - ronde 4 (1e na MA) NOD: onbekend jolan78: 31jr. - 2e kindje - MA (curettage 10w3d 24-02-10) -ronde 4 (1ste na ma) NOD: onbekend Lolieken: 27jr. - 2e kindje - MA 10w (curretage 5-02-10) - ronde 2 NOD: 16-03 Elif82: 27jr. - 1e kindje - MK 6w1d - ronde 1 (aangezien mmm nodig is, 14-3 tp laatste cryo) NOD: 26-03 Wuppie01: 28jr. - 2e kindje - MK 8w - ronde 5 NOD: 07-03 hopelijk. Wendy2010: 29jr. - 1ekindje - MK 6w5d - ronde 6 (1e na MK) NOD: 10-03?? muizz: 26jr. - 2e kindje - MK 5w6d - ronde 2 NOD: ??mrt??? Mieke8: 38jr. - 2e kindje - MA 10w (curretage 11w1d 09-03-10) - ronde 1 (na MA) NOD: onbekend Dominique: 39jr - 2e kindje - MA ca. 5wk - ronde 2 NOD ergens voor 1 april. Welkom Mieke, jammer dat je je ook moet melden, maar ik hoop dat je hier fijn kan meekletsen met meiden die begrijpen waar je mee bezig bent. Heel fout, maar ik heb zojuist toch nog ff gechecked of ik nog positief test en ik had een spierwitte test. Ha! Daar ben ik echt blij mee. Nu heb ik het gevoel dat ik echt verder kan. Op naar de volgende ronde.
Kleine correctie WE-GAAN-ER-WEER-VOOR-LIJST: Loki09: 25jr. - 1e kindje - MA 7w6d (curretage 11w 11-02-10) - ronde 4 (1e na MA) NOD: onbekend jolan78: 31jr. - 2e kindje - MA (curettage 10w3d 24-02-10) -ronde 4 (1ste na ma) NOD: onbekend Lolieken: 27jr. - 2e kindje - MA 10w (curretage 5-02-10) - ronde 2 NOD: 16-03 Elif82: 27jr. - 1e kindje - MK 6w1d - ronde 1 (aangezien mmm nodig is, 14-3 tp laatste cryo) NOD: 26-03 Wuppie01: 28jr. - 2e kindje - MK 8w - ronde 5 NOD: 07-03 hopelijk. Wendy2010: 29jr. - 1ekindje - MK 6w5d - ronde 6 (1e na MK) NOD: 10-03?? muizz: 26jr. - 2e kindje - MK 5w6d - ronde 2 NOD: ??mrt??? Mieke8: 38jr. - 2e kindje - MA 10w (curretage 11w1d 09-03-10) - ronde 1 (na MA) NOD: onbekend Dominique: 39jr - 2e kindje - MA ca. 5wk (curretage 9 wk 10-02-10) - ronde 2 NOD ergens voor 1 april.
Fijn dat je helemaal blanco test Domenique! Ai Elif, dat is balen!! Wanneer weet je het zeker? En anders? Hoe lang wachten ze dan af? Wat ik me trouwens afvroeg, stel het slaat deze keer niet aan, gaan ze dan opnieuw eitjes bij jou weghalen? Is dat een lang proces, hoe moet ik dat voor me zien? (sorry heb er echt nog niets van gelezen )
De reden waarom we hier schrijven is idd niet leuk, maar ik voel me toch welkom Elif, dus als ik het goed begrijp moet je baarmoederslijm (als dat bms is) dik genoeg zijn voor een innesteling, als dit niet zo is dan gaat het niet door omdat het risico te groot is dat het niet lukt. Wat erg dat je deze ronde dan voorbij moet laten gaan. Wat voor resultaat heeft het telefoontje jullie gebracht? Hier vandaag een behoorlijk dipje. Ben bang dat ik het te veel wegstop en het niet goed verwerk. Er niet de tijd voor neem, alleen maar om mezelf te beschermen tegen nog meer verdriet. Het gekke is dat ik helemaal niet tegen de ingreep op zie, maar meer tegen de emoties die daarna misschien gaan komen.
he jammer Mieke.. maar je bent natuurlijk welkom hier en we hopen dat we je er met z'n allen ook een beetje doorheen kunnen slepen.
klinkt leuk dat huisje! zeker als er nu een tuin bij zit.. hoeveelste zijn jullie bij de woningbouw voor dit huisje??? heb nu sinds 2 jaar een huis met tuin en wil nooooooooooit meer zonder!
Mieke, heel veel sterkte neem vooral je tijd. Het is gewoon niet makkelijk en dat is het nooit. Ik wou dat ik iets meer kon doen maar kom vooral praten als je daar zin in hebt. Elif, het spijt me dat je niet zo'n goed nieuws gekregen hebt. Ik hoop alsnog dat het telefoontje toch beter nieuws gaf! Laat het zeker weten en ik duim heel erg hard voor jou! Wendy, er waren zes koppels geinteresseerd. We moesten allerlei documenten doorsturen bewijs van betaling huidige huur, een hele inlichtingsfiche en bewijs van inkomen... Vandaag ging het beslist worden maar we hebben nog niks vernomen. Zoeken al erg lang maar hier is er dus veel meer vraag dan aanbod en heb je een portie geluk nodig. Ik blijf wel hopen voor het huisje... Het is niet super groot maar wel heel gezellig en natuurlijk het tuintje!
dank jullie wel lieve meiden!! Het telefoontje tja ze zeiden ons dat ik morgen terug moet voor een echo om te kijken naar het bms,ik mag of naar de huisarts voor een recept progynova ( nooit gehad ) en dit zou wat kunnen helpen misschien. Maar ik houd er wel rekening mee dat het toch niet doorgaat. Alhoewel zij dacht dat het niet door de miskraam kwam vind ik het wel heeeeeeeeeel erg opvallen dat nu deze maand ineens dat probleem is??? Dus nog in onzekerheid tot morgen. Loki de volgende keer na onze cryo poging kunnen ze gewoon iui-d doen. De icsi was toen omdat ze grote hoop hadden om zaadcellen bij manlief te vinden. Bij mij was nooit een probleem , tot deze maand ineens pfff. Maar de iui word misschien pas wat voor juli/ augustus aangezien er een wachtlijst is Lolieken hoop dat het huisje doorgaat voor je meid!! Lekker een tuintje is wel ideaal! Mieke veel sterkte met de curretage alvast voor morgen
elif, ik blijf duimen!! Wendy, nee maar ik woon in Belgie? Hier is het waarschijnlijk helemaal anders? Je kijkt op een website en ziet een advertentie die je aanstaat en dan maak je contact met een immokantoor of de eigenaar zelf. Die leiden je rond en dan word je naam enzv opgeschreven als je interesse hebt. Vanaf dan is het geluk, geluk, geluk. Zes koppels is bijzonder weinig meestal gaat het om het dubbele of in het ergste geval wel het driedubbelen. Nog steeds niet vernomen maar het is nog maar ochtend dus ik blijf hopen!
Elif balen dat je nog geen groen licht heb begrijp ik goed dat de laatste cryo dan wel van je man is ? Dominique volgens mij gaat het bij jouw nu ook wat beter je klinkt positiever op naar de volgende ronde. Lolieken ik hoop vooral dat je snel duidelijkheid heb wat er aan de hand is. zou je niet aan de gyn kunnen vragen of ze met een echo kunnen zien waar je in je cyclus zit, en dat dn om de zoveel weken? Hoop dat het huisje doorgaat. Loki ik heb nog nooit getemperatuurd dus ik kan je er niet mee helpen. mieke welkom de reden is inderdaad niet leuk maar ik hoop dat je wat aan ons heb. Als je de verhalen leest zal je zien dat er nogal wat emoties aankomen maar dat het ook weer over gaat. Neem de tijd. hmmm mijn verwachtte nod datum is voorbij en er is niks gebeurd Ik was uit gegaan van 37 dagen, mijn langste cyclus. Ik wacht sowieso tot dag 43 met testten als er geen ongi komt. denk dat ik tussen week 3 en 4 een ei heb gehad.
Lolieken, misschien is geen nieuws goed nieuws! Het zou leuk zijn wanneer jullie het huis krijgen he. Elif, wat is dat toch altijd vervelend die lange wachtlijsten. Je wilt zo graag maar moet dan gewoon nog heel lang wachten Wuppie, bah wat vervelend die onzekerheid over je cyclus, dat duurt dan maar en dat duurt maar. Om 13.15 heb ik een afspraak in het ziekenhuis met de anesthesist en de vpk over morgen.
Ik hoop het zo meiden! Baal best nu ... Bel ik naar de gynaecoloog voor wat meer duidelijkheid is die weer niet bereikbaar. Ik begrijp écht dat ze het druk hebben enzo maar het is echt vervelend als je heel de dag of zelfs langer moet proberen om iemand aan de lijn te krijgen. Meestal is het dan nog zijn assistente/secretaresse. Ok, jah binnen een uurtje probeer ik het nog eens.
Nu kreeg ik iemand de lijn maar blijkt de gynaecoloog een week in verlof te zijn. Heb ik naar een andere gyn gebeld maar daar krijg ik niemand aan de lijn. Ik laat het voorlopig zo hoor. Zal dan wel eens naar de huisarts trekken dit is alles behalve leuk...
Lolieken, he wat vervelend dat je nu je vraag niet hebt kunnen stellen en toch weer in onzekerheid zit. Loki, ben jij begonnen met tempen op de dag van de curretage? Ik ben het vanmorgen vergeten, tja het zit niet meer in mijn dagelijkswakkerwordenritueel.
Ik ben nog nooit zo blij geweest ongesteld te zijn, al is ie wel heftig nu hoor!pfff... Maar goed ik weet in ieder geval dat het spultje weer op gang is en we weer aan de klus kunnen binnenkort! Heb voor de zekerheid toch maar wat sensitestjes besteld! Ik hoop voor jullie ook dat het weer snel komt! En Elif, wat vervelend allemaal zeg! Vreselijk die onzekerheid en al dat wachten. Lolieken, al wat gehoord inmiddels? Mieke heel veel sterkte morgen! Weet wat je doormaakt!
aggy, fijn dat je ongi is gekomen, kunnen julli iig verder! Ik moet mij morgen om 11.30 melden op de dagopname en als de OK planning niet uitloopt ben ik om 13.30 aan de beurt. Daarna ongeveer 4 uur uitslapen/rusten en als dat goed gaat mag ik naar huis en indien het eerder goed gaat al eerder. Bleh zo geen zin in en ik merk dat ik er nu emo van wordt nu het er echt aan zit te komen. Heb dan ook even lekker een potje gejankt toen ik weer in de auto zat.