20 weken en krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pienvd90, 7 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal

Ik ben vandaag 20 weken zwanger. Ik heb 3dagen geleden de toekomstige baby kamer leeggehaald en die avond kreeg ik een pijnlijke buik. Vanaf die dag heb ik het rustig aan gedaan.
    nu zijn we alweer een paar dagen verder en heb nog steeds het gevoel alsof mijn buik gespannen staat en ik heb er ook afentoe krampen bij gehad. Weet iemand wat dit is?

2. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Kan groei pijn zijn wat je voelt, je buik groeit nu natuurlijk. En misschien toch zulke dingen niet doen en meer rust houden, de een kan meer dan een ander in de zwangerschap. Ik zal het aan kijken als je wat rustiger doet, en kijken wat het dan doet. Anders even je vk bellen erover.

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Zijn het geen harde buiken? Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze voor en zij kan je waarschijnlijk wel geruststellen.

4. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Ik denk dat je gewoon iets teveel gedaan hebt en dus gewoon last hebt van pijnlijke harde buiken.. maar, als de krampen blijven of het neemt toe, zou ik toch even de vk bellen als ik jou was, gewoon, voor de zekerheid.

5. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel! Ja ik hou het in de gaten. Het is gelukkig alweer iets minder.

Deel Deze Pagina