kan ik zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wolkje2011, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    hoi ik ben angelique en mijn vriend en ik zijn bezig voor een kleintje. nu heb ik een paar vragen we hebben op de meest vruchtbare dagen geklust mijn dagen waren 17 april tot 24 april en op de 21ste mijn eisprong we hebben geklust op de dagen voor de eisprong en op de dag van de eisprong en er na ik had 5 mei ongesteld worden en normaal voel ik wel dat ik ongesteld moet worden alleen voel ik nu niks ben nu 3 dagen overtijd al wel getest maar was negatief maar ik voel ook nog niks van zwangerschap sympthomen zoals zeren borsten misselijkheid enzo alleen soms drukkende hoofdpijn rommelende darmen en heb zelfs nog steeds witte afscheiding uit mijn vagina ook heb ik het idee dat het wat sterker ruikt.wat moet ik nu doen wachten rn nog ee keer testen en kan het misschien inderdaad zo zijn dat ik wel zwanger ben maar geen zwangerschap sympthomen heb we zouden hier heel graag antwoord op willen hebben.

2. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over twee dagen nog eens testen is mijn advies.
    De symptomen hoeven niet meteen aanwezig te zijn, maar ook meer en anders ruikende afscheiding is een symptoom. Succes!

3. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ben je net gestopt met de pil?
    Daar kan je ook symptomen van hebben.
    het duurt even voordat je cyclus dan weer op de rit is.

een vrouwenlichaam kan je flink voor de gek houden.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ben je net gestopt met de pil? Dan zou ik zeggen dat je aan het ontpillen bent en je cyclus nog wat raar doet. Anders zou ik binnen 2 dagen nog eens testen of naar de HA gaan voor een urinestest.

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Weet je zeker wanneer je ei was? Misschien was ie net wat later... over paar dagen nog keer testen :)

6. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    ik ben al dik een jaar gestopt met de pil en ja precies waneer de eisprong is geweest weet niemand zeker daarom hebben we het zowel er voor als er na gedaan maar ben nu bijna 3 dagen overtijd had 5 mei ongi moeten worden en ik ben toch altijd echt stipt dus ja afwachten en binne kort nog een keer testen

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Soms kan je cyclus zomaar ineens anders zijn. Ik zou over een paar dagen nog eens testen! Succes!

Het zou trouwens iets fijner lezen als je leestekens gebruikt in je zinnen, want het leest zo best lastig.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus je hebt wel al getest? Welke test heb je gebruikt...

En hoe waren je cyclussen tot nu toe...altijd 28 dagen of soms ook langer?

9. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    ik heb altijd een preciese want voel het altijd de dag er voor aan komen en ben altijd de zelfde cyclus en niet langer. heb al getest een keer met clearbleu digitaal dus ja maar was negatief was op de eerste dag dat ik ongesteld moest worden. maar voel verder nog niks ook niet kwa ongesteldheid. en sorry hoor als ik geen lees tekens gebruik het is toch lees baar zal er rekening mee houden

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hou je wel je dagen bij van je cyclus precies?

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik zou eerst met een andere test testen. Bijv, kv 2 voor 5 of de action test. Volgens mij heb je voor een clear blue digitaal meer hcg nodig om positief te testen.. Dacht ik hoor

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik testte 3 dgn na NOD heel licht positief op de Kruitvat 2v5.. terwijl die redelijk gevoelig zijn.. mijn hcg was gewoon wat traag van begrip :p heb nooit de clearblue geprobeerd..maar indd al heel veel gehoord en gelezen dat deze veel meer hcg nodig heeft als die van de kruitvat.. had ik die toen geprobeerd was die vast en zeker ook niet positief geweest! :) over 2 dgn nog maar 's testen! :D

13. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    ja heb zn kalenderapp op mijn foon daar hou ik alles bij dus

14. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    dankje zal die van de kv is halen en die is doen

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké want als je bv vaker langere cyclussen ertussen hebt zitten kan dat nu ook gebeuren.. Dan ben je te vroeg met testen ;)

16. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    dat denk ik ook dat ik te vroeg heb getest ach ja van het weekeind nog een kans

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes !

18. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    dankje zal jullie het laten weten wat de uitkomst is zaterdag

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik teste ook wat later pas positief, zal voor je duimen!

20. Wolkje2011

14 jun 2011
    36
    0
    0
    nou dames ik ben nu 6 dagen overtijd heb vanochtend getest met een test van de kruidvat 2 voor 5 euro en ja wel er was een streepje te zien wel licht maar voor mij was hij wel gelijk zichtbaar maar ja heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben wat nu ben ik het nu of niet ??? nog steeds in twijfel zeker omdat ik vanavond een etentje heb en ja kan ik nu wel of niet drinken ??

Deel Deze Pagina