Zenuwachtig...krampjes voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daantje1987, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben nieuw hier....!
    Lees al een aantal maanden een beetje mee, maar ben nu zelf zo zenuwachtig dat ik zelf ook maar eens wat plaats :)
    Ik zit in ronde 6 voor de eerste. Nog 2 dagen tot NOD en ik heb al twee dagen onregelmatig steekjes in mijn buik, ik hoop zo dat het niet is omdat ik ongesteld ga worden!
    Heeft iemand van jullie ook het gevoel gehad dat er een menstruatie aan zat te komen maar toch zwanger bleek?
    Ik kan mezelf een hoop wijsmaken maar het lijkt alsof de steekjes anders voelen dan anders, want "normaal" heb ik meer krampen dan steekjes... Ik heb verder helemaal geen symptomen/klachten zoals pijnlijke borsten of sjacherijnig of zoiets.
    Wie kan mij even uit de zenuwen kletsen tot ik mag testen, help!!

2. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ach, het kan alle kanten op. Nu geduld hebben is absoluut niet makkelijk. Houd hoop, er zijn meiden die met deze vage klachten zwanger bleken, maa er is ook nog steeds kans dat je ongi wordt.... Ik ga duimen voor een prachtige positieve test!

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hee meid. Ik heb geen ervaring maar het kan alle kanten nog op! Heb ook welleens steekjes gehad en toch ongesteld geworden. Hoop het voor je! Wanneer ga je testen?

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ik had niet zozeer steekjes, maar ongi krampjes en bleek zwanger. Ik duim voor je!

5. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, mijn verstand weet ook wel beter dat het alle kanten op kan, maar dat gevoel word je soms irritant van ;) Fijn dat ik dat hier even van me af kan typen :)
    Ik heb besloten te wachten met testen tot op zn vroegst zaterdag. Dan heb ik 's ochtends ruim de tijd (vriend en ik beginnen doordeweeks érg vroeg met werken) en kunnen we allebei tegelijk meteen de uitslag weten.

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Spannend meid! Ik zou niet zolang kunnen wachten haha

Deel Deze Pagina